2010-12-15, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simper02
jaha nu kan man kolla på plikverkets e-tjänster om man är kallad till mönstring för gmu 2. genom att se om man kan boka resa. dock så är systemet buggat ihopp fullständigt så man kan inte se vilken dag man är kallad fler som har samma problem?

Kan du inte se vilken dag som tågresan går att boka altså?
2010-12-15, 15:35
Medlem
jag har inte så jag kan boka tåg

dock så bor jag granne med där de mönstrar denna omgång
2010-12-15, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hesten1
Kan du inte se vilken dag som tågresan går att boka altså?
nej sidan buggar då får vackert vänta på brevet

Detta kommer upp
Tyvärr har ett fel uppstått
Vi behöver din hjälp att förbättra systemet. Beskriv i korta ordalag vilken sida du var på
och vad du klickade på när felet uppstod. Klickat sedan på "Skicka" så kommer du tillbaka
till startsidan.
Senast redigerad av simper02 2010-12-15 kl. 15:44.
2010-12-15, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thund
jag har inte så jag kan boka tåg

dock så bor jag granne med där de mönstrar denna omgång

jaha tur för dig om man kallades till möstring gmu1 lär man ju kallas till gmu2. Allt annat vore ju jätte dumt. Om man sög stenhårt på mösnringen gmu1 kanske man dock inte blir kallad till mönstring gmu2
2010-12-15, 15:56
Medlem
Citat:
jaha tur för dig om man kallades till möstring gmu1 lär man ju kallas till gmu2. Allt annat vore ju jätte dumt. Om man sög stenhårt på mösnringen gmu1 kanske man dock inte blir kallad till mönstring gmu2

aaa, skönt att ha skiten mellan 10 och 30min bort beroende på vilket regemente det är.
istället för 15-20h

bara hoppas på positivt besked från GMU1. har knappt kunna sova de senaste dagarna ^^. spänningen är fan olidligt och man känner hur pulsen höjs varje gång man går igenom posten som kommer.

sjukt jävla taggad just. dock så är det så jävla drygt att springa just nu när det är -25 ute :/
2010-12-15, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thund
aaa, skönt att ha skiten mellan 10 och 30min bort beroende på vilket regemente det är.
istället för 15-20h

bara hoppas på positivt besked från GMU1. har knappt kunna sova de senaste dagarna ^^. spänningen är fan olidligt och man känner hur pulsen höjs varje gång man går igenom posten som kommer.

sjukt jävla taggad just. dock så är det så jävla drygt att springa just nu när det är -25 ute :/

förstår att det är jobbigt!
Om det är -25 så ska du nog inte ut och springa. Det är egentligen endast dåligt, mycket lätta att få skit i lungorna tex lungiflamation, mycoplasma osv. träna i inomhus
2010-12-15, 16:20
Medlem
RobertoDurans avatar
JAAAAA!

Såg nu att jag blivit antagen till 1.Ubåtsflottiljen på pliktverkets hemsida, tackade såklart ja.

Helt jävla underbart! Lycka till alla andra!
2010-12-15, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoDuran
JAAAAA!

Såg nu att jag blivit antagen till 1.Ubåtsflottiljen på pliktverkets hemsida, tackade såklart ja.

Helt jävla underbart! Lycka till alla andra!

grattis som fan, sitter och väntar spänt nu. hoppas det kommer upp på sidan snart.
säkert loggat in 15 ggr idag.
2010-12-15, 16:27
Medlem
Citat:
nej sidan buggar då får vackert vänta på brevet

Detta kommer upp
Tyvärr har ett fel uppstått
Vi behöver din hjälp att förbättra systemet. Beskriv i korta ordalag vilken sida du var på
och vad du klickade på när felet uppstod. Klickat sedan på "Skicka" så kommer du tillbaka
till startsidan.

Samma för mej...bara och vänta på den härliga posten
Senast redigerad av munzter 2010-12-15 kl. 16:33.
2010-12-15, 16:30
Medlem
sgtpepper1s avatar
"Grundläggande militär utbildning i Försvarsmakten

Du är antagen till grundläggande militär utbildning i Försvarsmakten enligt nedan:

Inriktning för preliminär anställning/tjänstgöring efter GMU

Förband: Marinbasen/Karlskrona
Arbetsområde: Sjöstrid Soldat/Amfibie"

Fan va gött det känns att äntligen ha fått svar! Det blev ett självklart ja för min del också.
2010-12-15, 16:33
Medlem
Men jag då!? INGEN JÄVLA RESERVSKIT, SNÄLLA! Jag vill, jag vill, jag vill!

Edit: Såg ni det genom inlogget på Pliktverket, eller brev? För mig kommer det inte upp något nytt, förutom att jag kan boka tågresa med det lär ju vara för GMU2 antagningsprövningen. Betyder det att man blir reserv om det inte kommit upp något än, eller har de helt enkelt inte gjort klart för alla än?
Senast redigerad av hankmeister 2010-12-15 kl. 16:40.
2010-12-15, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sgtpepper1
"Grundläggande militär utbildning i Försvarsmakten

Du är antagen till grundläggande militär utbildning i Försvarsmakten enligt nedan:

Inriktning för preliminär anställning/tjänstgöring efter GMU

Förband: Marinbasen/Karlskrona
Arbetsområde: Sjöstrid Soldat/Amfibie"

Fan va gött det känns att äntligen ha fått svar! Det blev ett självklart ja för min del också.

Förklara för mindre vetande vad de är för arbetsområde mer än Sjöstrid Soldat/Amfibie? är de på någon av korvetterna eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in