Citat:
Ursprungligen postat av Moderalma
Tur att jag var helt seriös med det inlägget och inte började med orden " löjligt påstående".
Men om du missuppfattade det så, fel av mig. Förlåt.
jag kanske inte läste med så kritiska ögon där ne. Men man vet aldrig vad som finns för nötter i den här tråden, då syftar jag på folket som sitter och röker på och tycker det är helt okej för att sedan söka ett arbete inom försvarsmakten. Bra där! så det är väll jag som skall be om ursäkt.
Citat:
Ursprungligen postat av Hesten1
De flesta svar jag har läst så har yrkesvägledaren sagt "innan jul", datumen det rör sig mellan (också vad jag har läst): 14-22 december.
Dock så har vissa yrkesvägledare sagt att det gott och väl kan dröja tills efter jul också.
Som vanligt är det väldigt rörigt när det gäller pliktverket/försvarsmakten!

Min yrkesvägledare sa sissta nov. eller 22:e dec, beroende på i vilken del av högen man hamnar i (den pappers högen med folk som skall kollas upp av must) men det vad jag har fattat det kan man få sitt svar så sent som 5dagar innan utbildning börjar.
Efter som jag mönstrade 18:e (första dagen) så hoppas jag verkligen att jag ligger i den övre delen av folk som skall kollas upp. Men man vet aldrig.