2012-12-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prabaker
Fick brev hem idag, EJ ANTAGEN

Hoppas det går bättre för er andra!

Lider med dig! Och du fick inte reda på om du var reserv? Skumt att du fick det så tidigt då de i te ska skicka breven förrän den 12. Beklagar verkligen.
2012-12-10, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Tror psykologen på RM kommer haka upp sig ganska rejält på dina tidigare problem. Tror resonemanget går lite en gång, alltid. Om det till 0 berör dig idag skulle jag inte berätta det. Man behöver ju inte ljuga utan endast berätta det man vill berätta!

Lycka till.

Jag tror det beror mycket på vem du får av psykologerna. Men många trycker på det som du säger. Det är väldigt viktigt med självkännedom i samtalet och verkligen kunna förklara grunden till problemet och sedan kontra det med hur du blivit bättre idag.

Citat:

Väldigt tråkigt att du inte kom in!
2012-12-10, 20:15
Medlem
Citat:

Anklagar dig definitivt inte, men du har inte blivit dömd för något?
Dom håller ju på med säkerhetsprövningen nu och jag kan tänka mig att man kan få svaret då tidigare om man gjort något som gör att man inte får göra GMU.
Men annars beklagar jag verkligen! Bara att söka igen
2012-12-10, 20:24
Medlem
Märklig att bara 1 fått svar :O säger som en kille fråga tidigare, är du dömd för något? Då borde det smälla imrg för oss andra..
2012-12-10, 20:29
Medlem
Loggade in på RM och kollade om man kunde se om blivit antagen där(har hört folk som gjort så här i tråden), men det stod inte något där. Någon annan som prövat?
2012-12-10, 20:31
Medlem
Borde det i regel inte vara så att dem som blir nekade på nomineringen som skedde föra vecka får svar före dem som blivit nominerade? För dem som blir nominerade måste ju gå igenom säkerhetskontrolen vilket drar ut på tiden?
2012-12-10, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbrormelker1
Loggade in på RM och kollade om man kunde se om blivit antagen där(har hört folk som gjort så här i tråden), men det stod inte något där. Någon annan som prövat?

Ska ta och göra det, måste leta fram mina papper bara lär ta ett tag..
2012-12-10, 20:39
Medlem
Rammar snart dörrarna till P7 Revingehed och ber på bara knäna om att få veta ifall jag kommit in eller inte, hjärtat pallar inte trycket
2012-12-10, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MutliBasic
Borde det i regel inte vara så att dem som blir nekade på nomineringen som skedde föra vecka får svar före dem som blivit nominerade? För dem som blir nominerade måste ju gå igenom säkerhetskontrolen vilket drar ut på tiden?

Kan stämma ja. Hur som helst får vi snart reda på hur det blir i vilket fall.
2012-12-10, 20:42
Bannlyst
Ont i magen av nervositet...!!!
2012-12-10, 20:44
Bannlyst
Även jag loggade in på RM hemsida utan resultat. Befinner mig inte hemma just nu och är lite nervös att det ligger ett negativt besked i brevlådan och väntar.
2012-12-10, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Även jag loggade in på RM hemsida utan resultat. Befinner mig inte hemma just nu och är lite nervös att det ligger ett negativt besked i brevlådan och väntar.
Var inte orolig med dina resultat. Helt övertygad om att du blir antagen! Du har ju inte fått sms heller va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in