Drömde fem väldigt konstiga drömmar för några dagar sedan.
I en av dom hade jag precis slutat jobbet och var på väg till bilen jag skulle åka och hämta min kusin och kände mig väldigt glad.
När jag kommer fram till bilen ser jag att nån jävel har parkerat sin bil precis bakom min uppenbarligen för att blockera min bil.
Det är skog runt bilen åt alla andra håll och jag kan inte flytta min bil. Jag blir as förbannad och springer in i skogen och tänker "ska hämta en stor sten kasta igenom rutan på bilen dra upp handbromsen och knuffa bort den".
När jag hämtat stenen börjar jag inte känna mig så säker på om jag ska göra det längre och ser två av mina kompisar som sitter vid ett vindskydd i skogen insvepta i lite filtar och dricker öl.
Jag förklarar läget och frågar dom om de verkligen tror det är en bra ide eller jag kanske borde vänta på ägaren? Dom svarar mig inte utan skrattar mest och verkar skita i det hela glada med att mysa och dricka öl.
Jag går vidare mot bilen lite osäker med vad jag ska göra då kommer det fram en tjej och hälsar på mina kompisar och ropar Glatt hej! till mig. Jag känner inte igen henne först och tycker det är konstigt att hon vet vem jag är, sen kommer jag på att att det är min gamla klasskamrat från högstadiet "skumt att hon är här tänker jag" och säger hej.
Då dyker en annan gammal klasskamrat upp och hälsar på mig glatt och ger mig en dunk på ryggen jag hälsar på honom sen blir det helt plötsligt fullt med människor runt om mig som alla pratar i munnen på varandra.
Jag får en stressig, obehaglig känsla och kastar stenen genom rutan på bilen knuffar bort den och kör därifrån.
I nästa dröm är jag och min kusin i en sorts spel värld som påminner lite om första banan i Mario 64. Vårt uppdrag är att ta oss på berget och besegra jätten där uppe. Vi kan se han från långt håll han går lite framåt böjd och är gjord av sten.
Coolt det är typ som shadow of the colossus säger jag.
På vägen måste vi helt plötsligt hjälpa en ko från stora kanon kulor som ramlar från himlen vi lyckad rädda kossan, men direkt efter måste vi rädda en till men hinner inte den förlorar sina armar och ben och jag vaknar med ett ryck.
Det var ingen bra natt det där