Okej jag ska dela med mig av några drömmar som jag har haft på senaste,det är jävligt jobbiga drömmar.. Men delar med mig av två stycken.
Första: Drömde om min bortgångna Mamma (Som gick bort i en Drog överdos för ett par år sedan),Jag drömde att jag kom i land på en Ö typ sen så dök morsan upp,och jag minns inte riktigt allt men hon sa till mig i drömmen att "Jag mår bra,men jag är helt ensam här.. och det var inte meningen att dö,jag ville bara testa" och helt plötsligt så ändras drömmen och jag befinner mig på en gräsmatta med en massa folk runtomkring mig,och då dyker morsan upp igen framför alla oss,och då jag frågar dessa människor om dom ser henne och pekar på mamma,"Ja vi ser henne". "är inte det konstigt? Hon är ju död" svarar jag och sen vaknar jag upp helt svettig och hög puls.. den här drömmen grämer mig,den var jobbig,många tankar på om det är så att hon är helt ensam där hon är
Den andra drömmen: Jag sitter på en bondgård nånstans,jag sitter vid ett matbord och dom som sitter runt mig ser nästan inavlade ut,dom ser riktigt vidriga ut. och dom ger mig nån tallrik med någon äcklig sörja på och jag säger att "Nä men vet ni vad,jag måste gå hem nu" Varpå en av dom svarar : "Nej du,du kommer aldrig härifrån" , Sen den andra frekvensen av drömmen så krälar jag mig under ett stängsel och kommer ut på en väg som leder mot en by,men ju längre jag springer desto längre blir avståndet till den här byn och dessa "Inavlade Människorna" Jagar mig..
Sen vaknar jag upp i en jävla fart och helt panikslagen...
Sen har jag även drömt att jag står på en is och när jag kollar ner under isen så ser jag massor med hundar som kraffsar och kraffsar på isen för att ta sig igenom..
Hur ska jag tolka det här? Blir fan inte klok.....
mvh I