Citat:
Ursprungligen postat av hallberg-rassy
Skulle verkligen uppskatta hjälp med denna! Jag brukar aldrig minnas mina drömmar, så jag har en känsla av att det jag väl minns är extra viktigt:
Inatt drömde jag att jag hade bjudit in gäster. Och det var inga vanliga gäster heller, det var den mest märkliga sammling människor jag någonsin hört någon bjuda. Det var gamla skolkamrater som jag inte sett på över 10 år, det var grannar som jag bor granne med både nu och förut men som jag inte känner så väl och främst så fanns den första kvinna jag började "tycka om" med på den gästlistan, fast hon hade naturligtvis åldrats och såg ut som hon borde göra idag istället för hur hon såg ut då...
Nåja, sedan så behöver jag ju fixa maten, städa iordning lite och sådär, men plötsligt så befinner jag mig på ett affärsmöte, tittar på klockan och tänker "Fan, jag måste hem nu!". Jag lyckas ta mig därifrån med en konstig ursäkt, men på vägen hem så dyker det bara upp fler och fler saker som tar min tid och jag inser mer och mer att jag inte kommer hinna... Och så vaknar jag.
Vad fan betyder detta? Jag blir vansinnig.
Inatt drömde jag att jag hade bjudit in gäster. Och det var inga vanliga gäster heller, det var den mest märkliga sammling människor jag någonsin hört någon bjuda. Det var gamla skolkamrater som jag inte sett på över 10 år, det var grannar som jag bor granne med både nu och förut men som jag inte känner så väl och främst så fanns den första kvinna jag började "tycka om" med på den gästlistan, fast hon hade naturligtvis åldrats och såg ut som hon borde göra idag istället för hur hon såg ut då...
Nåja, sedan så behöver jag ju fixa maten, städa iordning lite och sådär, men plötsligt så befinner jag mig på ett affärsmöte, tittar på klockan och tänker "Fan, jag måste hem nu!". Jag lyckas ta mig därifrån med en konstig ursäkt, men på vägen hem så dyker det bara upp fler och fler saker som tar min tid och jag inser mer och mer att jag inte kommer hinna... Och så vaknar jag.
Vad fan betyder detta? Jag blir vansinnig.
Du kanske känner dig stressad eller har fått för lite tid till något eller någon du brukade gilla tidigare?
Jag drömmer också ofta om folk jag inte träffat på åratal. Antar att det är för att drömmen helt enkelt behöver skådespelare eller statister och hjärnan använder de ansikten den minns bäst.
Nåja. Drömmen utspelade sig i staden vi bodde i. Jag skulle köra över en hög viadukt/bro, men kraschade utför räcket bredvid/på tågrälsen som är under viadukten. Efter kraschen kom det såklart änglar och skulle hjälpa min själ någonstans. Änglarna lyste av guld/väldigt ljust, och var så klart min familj... Hon såg aldrig hela min familj, men visst fan stämde hennes beskrivningar in på dem. SJUKT creepy!!