Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-19, 17:07
  #85
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Grupprunkade senast igår, var på ett lan där alla låg på sina sängplatser med laptopen i knät och drog skinn innan läggdags.
Jag ser inget bögigt i detta.

Vad gör man när man inte har någon tjej till hands när lusten kommer?
Citera
2009-04-19, 17:14
  #86
Medlem
Mango Chutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Grupprunkade senast igår, var på ett lan där alla låg på sina sängplatser med laptopen i knät och drog skinn innan läggdags.
Jag ser inget bögigt i detta.

Vad gör man när man inte har någon tjej till hands när lusten kommer?

Om man är heterosexuell så börjar man inte runka i grupp. Du är alltså bög/bi.
Citera
2009-04-19, 17:23
  #87
Medlem
Är penis hård pga porrfilmen: Manligt inte alls bögigt.

Är den hård pga andra penisar i rummet: Bögigt.

Man är väldigt heterosexuell om andra penisar är en helt likgiltiga.
Citera
2009-04-19, 18:44
  #88
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango Chutney
Om man är heterosexuell så börjar man inte runka i grupp. Du är alltså bög/bi.
Nepps, runkade åt porrfilmen inte de andra
Citera
2009-04-19, 19:02
  #89
Medlem
Bystskuggas avatar
Fattar inte frågeställningen. Det är väl ingen som behöver vara i grupp för att runka? Varför skulle man välja att vara det?
Citera
2009-04-19, 19:33
  #90
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Nepps, runkade åt porrfilmen inte de andra

hähä? så det alltså så det ligger till
Citera
2009-04-19, 19:40
  #91
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Fattar inte frågeställningen. Det är väl ingen som behöver vara i grupp för att runka? Varför skulle man välja att vara det?

Det kan ju hända att man är några stycken som kollar på p-film och istället för att vänta tills man kommer hem eller springa in på dass så kan man ju göra det där och då, om man har vänner som är lite avslappnade dvs, det är ju en lite rolig grej också tycker jag.
Citera
2009-04-19, 19:49
  #92
Medlem
Bystskuggas avatar
Att kolla p-film i grupp är lite bögigt. Om det inte finns båda könen representerande. Då är det lite bi. Om man inte är den enda av sitt kön. Då är det rätt coolt.
Citera
2009-04-19, 19:55
  #93
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Att kolla p-film i grupp är lite bögigt. Om det inte finns båda könen representerande. Då är det lite bi. Om man inte är den enda av sitt kön. Då är det rätt coolt.

När jag var ung så var det stående underhållning framför allt på efterfesten ´, vi var både killar och tjejer och ( ibland bara tjejer och bara killar )det var ingen som kände sig tveksam. Kanske är det mer konservativt idag ? Eller så hade jag speciellt umgänge
Citera
2009-04-19, 20:00
  #94
Medlem
Bystskuggas avatar
Nej det kan lika gärna var jag som är konservativ. Har aldrig sett porr som något man delar med andra av sitt kön. Inte sex heller för den delen. Jag kanke bara är självisk å andra sidan.
Citera
2009-04-19, 23:17
  #95
Medlem
Sleazers avatar
grupprunk är bögigt ja.
jag menar...om man vill runka med andra så..ja,bög skulle jag säga
Citera
2009-04-20, 00:34
  #96
Medlem
Alonens avatar
Grupprunk går bort... BÖGVARNING!

Det sysslade jag med när jag var tretton, la nog ner redan vid 14...
Det är för övrigt FÖRBJUDET enligt jordabalken, runklagstiftningen, andra paragrafen ”grupprunklagstiftningen”
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback