Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-23, 14:27
  #205
Medlem
PappaPundares avatar
Nej nej det är helt normalt.
Citera
2017-12-02, 16:15
  #206
Medlem
Flash-999s avatar
Jag har otroligt svårt att se hur denna aktivitet kan uppstå på något sätt spontant förutom möjligen bland mycket unga tonåringar. Att vuxna män utan någon homosexuell dragning skulle samlas och utöva detta känns minst sagt långsökt.

Sedan får förstås alla göra vad de vill, men det måste handla om ett ytterst ovanligt fenomen.
Citera
2017-12-02, 22:46
  #207
Medlem
Onan-erarens avatar
Killar som runkar ihop kan kännas lite bögigt. Ja. Hade ni supit eller knarkat ihop, helt okej. Duschat ihop helt NEEEEJ. Eller släpp normerna å gör det om det känns okej för er. Frihet kallas det å det är INTE politiskt korrekt enligt normen. Du måste hålla dig inom ramarna, tänk inte så, gör inte det. Följ strömmen om hur det SKA vara. (var inte fri tänk inte egna tankar FÖR GUDSSKULL) Du skall inte grupprunka eller gruppknulla, bög är jämnförbart med pedofili även 2017 det bara anses vara normalt, MAN GÖR INTE SÅNT. Eller är det okej? Är jag ironisk i detta inlägg till viss del?
__________________
Senast redigerad av Onan-eraren 2017-12-02 kl. 22:50.
Citera
2017-12-02, 23:42
  #208
Avstängd
Ja, det är ganska bögigt!

Du är förmodligen homosexuell om du trivs i andra mäns nakna sällskap. Sittandes där och runka i bastumiljö...
__________________
Senast redigerad av Folketsman 2017-12-03 kl. 00:28.
Citera
2017-12-03, 07:11
  #209
Avstängd
Nej då, det är helt normalt.
Citera
2017-12-07, 05:28
  #210
Medlem
SionsSegers avatar
Grupprunk är förmodligen den mest heterosexuella aktivitet som finns. Det skulle möjligen bara vara det mytomspunna cirkelrunket som är ännu mer hetero
Citera
2017-12-10, 00:51
  #211
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Det är definitivt ett tecken på att man blir sexuellt upphetsad av andras runkande/kukar.

Så ja, bögigt. Man kanske är bisexuell men absolut inte hetero.
Citera
2017-12-10, 21:28
  #212
Medlem
Haha hur går samtalsämnet efteråt? Herregud hur får man ens i en grupp tanken om detta?
Citera
2017-12-14, 09:02
  #213
Medlem
herrrobotkrabbas avatar
Känns rätt gay att sitta i ett rum fullt med flåsande och runkande män. Så ja, jag anser det är bögigt.
Citera
2017-12-23, 15:52
  #214
Medlem
Klart att det är helt heterosexuellt, glöm bara inte att den som kommer först får ATM av de andra.
Citera
2022-03-14, 14:24
  #215
Medlem
2n00b4Us avatar
Jag har aldrig förstått om detta är vanligt eller ej, har inte hört om någon polare som ska ha gjort det med någon annan. Sitter man o bara tittar på porrfilm o runkar tillsammans o sen bara beger sig hem eller?
Citera
2022-03-14, 19:20
  #216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Jag har aldrig förstått om detta är vanligt eller ej, har inte hört om någon polare som ska ha gjort det med någon annan. Sitter man o bara tittar på porrfilm o runkar tillsammans o sen bara beger sig hem eller?

Kan inte säga om detta fenomen är vanligt eller ej. Dock har jag varit med om det själv. Det var under tiden då man precis börja komma in i puberteten och börja fattade att saken där nere ej enbart var till för att pissa. Det var oftast efter skolan det skedde då ingen förälder var hemma. Vi kunde först hänga, käka mellis, spela TV-spel etc. Just i mitt fall var det väl en kille som i det flesta fall var initiativtagare. Vi kunde senare sitta och kolla på porr och runka. Efter vi var klara så fortsatte vi på som vanligt.

Detta låter helt sjukt för mig idag och skulle aldrig kunna tänka mig göra det men vi har väl alla varit unga.

Vill slutligen tillägga att jag för det mesta kände mig obekväm i dessa absurda situationer. Jag tror heller inte att någon av oss som deltog i dessa tillställningar är åt det homosexuella hållet, ingen som kommit ut i varje fall.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback