Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Inte ta taxi ensam heller kvällar och nätter.
Detta kan jag skriva under.
Lite OffT, men:
Min tjej råkade ut för ett jävla svin när hon skulle hem från krogen för ca. 6 år sen.
Hon ringde vid 3-4 tiden, tog ett tag (1-2 sek) innan hon svarade, men när hon väl sa nåt, sa hon satt i en taxi på väg hem, men ville att jag skulle möta henne.
Tänkte inte mer på det, men hon hade hamnat i en olustig situation, fick jag höra senare den natten. En situation där taxichaffisen börjar kommentera hennes bröst, samt ringer upp någon kompis och snackar arabiska el dyl. (VARNINGSKLOCKOR!!! Även hos henne, tack och lov!)
Samtidigt som han försökt få henne "att följa med ...festa". Hon sa nej, ringde upp mig, sa "min kille ringer", jag svarade,väntade på svar...sen var det inget mer...
TAXI:n som hon åkte i var TAXI 020. Ett av de större i Stockholm.
Jag själv har vaknat av att en blatte har satt sig bredvid mig och, muddrar mig när jag nickat till. Jag var full såklart. Slappnade av, slutade snacka, ett par hållplatser ifrån, då mina polare klev av. Somnade. Va fan händer? Blev muddrad. Blir väckt av en blatte som har sina händer i två av mina fickor. Jeansen, och jackan. Hans kompis sitter ett par säten bakom. Jag undrar ju vad fan han håller på med, vi börjar slåss, bussen stannar, och jag hoppar av, börjar inte 2 mot 1 när jag har livet och plånboken i behåll... Bussen åker vidare med GM, polisanmäls, utredningen lades ner...
Kulturberikare i båda fallen. Då har jag bott i de sk. "värre" förorterna till Stockholm.
OnT:
Vidrigt mord. Hoppas GM blir dömd. Mycket talar för att EY ufört detta bestialiska mord, då han ändrat, kommer att ändra sin historia efter vittnesmål, gång efter gång. En manipulativ "sak"....
Kan tänka mig att han har gått runt i cirklar och tänkt på vad han ska göra under de 20-50 min, då EK redan var död. Likhundarna markerade platsen där hon varit död i minst 20 min, sex meter från var man hittade EK till slut.... Han har väl haft nån psykos till slut, säkert när EK sagt ifrån på skarpen (knuffat/slagit GM, med all rätta..)....
EK´s sista minuter i livet önskar jag inte någon... förutom GM....
OBS!
JAG HAR SETT BILDERNA! Vidrigt! Kolla
INTE om ni vill ha någon sömn på ett tag...