Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-24, 16:19
  #601
Medlem
Måste säga att även jag är imponerad av TS. När jag läste första inlägget tänkte jag "kommer floppa", men blev motbevisad. Bra jobbat. Vitt dessutom. Väldigt imponerande.
Citera
2012-06-27, 02:39
  #602
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjena_67
Har nyss kommit tillbaka fr. Thailand och har funderat på att starta en egen "Moped-taxi" verksamhet.

Vilka tillstånd krävs och anser ni att det finns någon potential alls i min idé?

Som någon sa, långsammare än vanlig taxi. Men du ska väl inte konkureea ut stockholms taxi på att köra stressade människor till arlanda heller. Skulle säkert fungera att köra runt turister i storstäderna med den typ av fordon.

Glöm bara inte bort att sälja reklamplatser på mopeden..
Citera
2012-07-02, 15:30
  #603
Medlem
Snapsvisors avatar
Sträckläste precis igenom tråden. Sjukt imponerad! Hur går det idag, TS?
Citera
2012-07-21, 01:22
  #604
Medlem
Jimmits avatar
Även jag har sträckläst, fyfan va grym du är!!

Gick idag på vägen hem från MAXI och hade lite småpanik över att jag inte hade någon bra idé för tillfället. Men efter att ha läst igenom denna tråd ser jag ytterligare en dimension av möjligheter
Citera
2012-08-02, 23:24
  #605
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MichaelH
Måste säga att även jag är imponerad av TS. När jag läste första inlägget tänkte jag "kommer floppa", men blev motbevisad. Bra jobbat. Vitt dessutom. Väldigt imponerande.

Citat:
Ursprungligen postat av Snapsvisor
Sträckläste precis igenom tråden. Sjukt imponerad! Hur går det idag, TS?

Citat:
Ursprungligen postat av Jimmit
Även jag har sträckläst, fyfan va grym du är!!

Gick idag på vägen hem från MAXI och hade lite småpanik över att jag inte hade någon bra idé för tillfället. Men efter att ha läst igenom denna tråd ser jag ytterligare en dimension av möjligheter

Med tanke på dessa svar misstänker jag att det är flera trådar som slagits samman
till en stor...?

Eller pratar ni om ts som skrev sitt sista inlägg i den här tråden, år 2005? Ha, ha,
nej det gör ni väl inte?
Citera
2012-08-02, 23:34
  #606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlevFelaktigt
Med tanke på dessa svar misstänker jag att det är flera trådar som slagits samman
till en stor...?

Eller pratar ni om ts som skrev sitt sista inlägg i den här tråden, år 2005? Ha, ha,
nej det gör ni väl inte?

Om du läser hela tråden så ser du att det är 1 tråd och att TS bytte namn.....
Citera
2012-08-03, 00:03
  #607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Props
Om du läser hela tråden så ser du att det är 1 tråd och att TS bytte namn.....

Tack, jag ville inte läsa 600 inlägg, utan att ha förutsättningarna klara för mig.

Då ska jag skumma igenom tråden.
Citera
2012-08-03, 01:28
  #608
Medlem
Ja, kul läsning tråden igenom. Det blir så klart ofattbart slitigt att driva
en kiosk ensam, även med lite hjälp från andra.

Då är fruktidalarna säkert en mycket mer inkomstbringande verksamhet.

Läxan man kan lära sig av tråden i vart fall, är att det finns oftast inga
genvägar. Det är hårt slit under upplärningen, sedan så kommer man
i bästa fall på bättre grejor längs vägen
Citera
2012-08-03, 14:13
  #609
Medlem
Underbar läsning. Sträckläste mer eller mindre hela tråden och saknar även jag bilder på kiosken.
Citera
2012-08-06, 00:52
  #610
Medlem
Självklart kan din idé fungera! Som någon nämnde tidigare brukar Gb sponsra med frys.
Citera
2012-08-06, 14:45
  #611
Medlem
VonKnorrhanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaksnopp
Självklart kan din idé fungera! Som någon nämnde tidigare brukar Gb sponsra med frys.

Idén inte bara kan fungera, den genomfördes också med framgång. Du har uppenbarligen kommenterat i en tråd på 51 sidor utan att läsa den.
Citera
2012-08-14, 08:04
  #612
Medlem
Frabbes avatar
Läste precis hela tråden, mycket imponerande.
Hur går det idag?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback