2013-03-11, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfan
Hej vilken trevlig tråd varför har jag inte sett denna tidigare Att bli trampad av en rökande tjej liknande Balkanbratt här vore awsome!
http://www.youtube.com/watch?v=puIRZsd3OaE

Fy fan det där är sexigt, riktigt härliga fötter hade hon och jag gillar hur obrydd hon ser ut.
Dom här två gillar jag, tycker om deras skor, dom hade lätt kunnat få trampa sönder mig helt med dom stiletterna medans dom rökte.
http://www.youtube.com/watch?v=PMnUeMZJFOc
Citera
2013-03-15, 21:06
Medlem
Dom svarta pumpsen som hon har på sig i början av klippet är mina dröm skor, dom skulle hon lätt få trampa sönder mig totalt med, jag funderar på att kanske träffa henne någon gång.
http://www.youtube.com/watch?v=_y9XWm0u9VI
Citera
2013-03-31, 14:13
Medlem
Tänk om man fick ligga under altanen och sticka upp fingrarna så hon kan trampa och stampa på dom med dessa skor.
http://www.youtube.com/watch?v=B3swd...zV7iqQ&index=3
Citera
2013-05-19, 17:40
Medlem
Så har jag då gett min första tramplingsession
Aahh, det var en väldigt annorlunda o smått berusande upplevelse. Hoppade på hans huvud bla. Ja, alla här vet väl hur en tramplingsession går till så kanske inte behöver gå in i detalj men några pungsparkar o några rejäla örfilar klämde jag in utnyttjade honom även som fåtölj medans jag drack en latte o surfade med mobilen Livet är bra festligt ibland.Tror jag kommer njuta mer o mer av det för ju mer van jag blir, desto mer kan jag fokusera på själva känslan.
Fick nyss ett väldigt trevligt tackmail, jag är tydligen en naturbegåvning
Ja, där ser man. Haha... Att jag inte kommit på det tidigare men bättre sent än aldrig sägs det..
Härligt var det iallafall !
Citera
2013-05-19, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dominasthlm
Så har jag då gett min första tramplingsession
Aahh, det var en väldigt annorlunda o smått berusande upplevelse. Hoppade på hans huvud bla. Ja, alla här vet väl hur en tramplingsession går till så kanske inte behöver gå in i detalj men några pungsparkar o några rejäla örfilar klämde jag in utnyttjade honom även som fåtölj medans jag drack en latte o surfade med mobilen Livet är bra festligt ibland.Tror jag kommer njuta mer o mer av det för ju mer van jag blir, desto mer kan jag fokusera på själva känslan.
Fick nyss ett väldigt trevligt tackmail, jag är tydligen en naturbegåvning
Ja, där ser man. Haha... Att jag inte kommit på det tidigare men bättre sent än aldrig sägs det..
Härligt var det iallafall !

Världen behöver mer kvinnor som dig.
Att bli hoppad på huvudet låter mysigt, jag har blivit stampad på fejja och huvud och det gillar jag men jag tror inte jag har blivit hoppad på huvudet än.
Hoppade du barfota eller med stiletter?
Citera
2013-05-19, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Världen behöver mer kvinnor som dig.
Att bli hoppad på huvudet låter mysigt, jag har blivit stampad på fejja och huvud och det gillar jag men jag tror inte jag har blivit hoppad på huvudet än.
Hoppade du barfota eller med stiletter?
Först hoppade jag m strumpor o sen lite senare m converse Nej hoppa m stiletter det vill jag inte göra... Landar jag fel, snubblar ex så är risken stor att han får en stilettklack rakt in i hjärnan... Bli åtalad för mord eller vållande till annans död är inget jag är så jättesugen på .
Citera
2013-05-19, 18:22
Medlem
Citat:
Först hoppade jag m strumpor o sen lite senare m converse Nej hoppa m stiletter det vill jag inte göra... Landar jag fel, snubblar ex så är risken stor att han får en stilettklack rakt in i hjärnan... Bli åtalad för mord eller vållande till annans död är inget jag är så jättesugen på .

Hoppade du på sidan av huvudet eller på ansiktet?
Citera
2013-05-24, 10:12
Medlem
Aahh, ikväll är det dags igen för lite mera tramplingaction
Dagens plats för det hela är mitt förråd. Betonggolv så det blir nog riktigt hårt och obehagligt för honom.... Klarar han inte av att hålla tyst så blir jag nog nödgad att stoppa in en av mina svettiga strumpor i mun på honom. Det är ju inte bara vi som är där nere...
Jo, detta ser jag fram emot.
Ngt jag undrar det är vad rör sig i huvudet på er under tiden som ni blir trampade på? Vad är det för känsla ( bortsett från det uppenbara nämligen att det gör ont)
Jag är nyfiken på vad som driver er?
Citera
2013-05-24, 15:09
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Dagens plats för det hela är mitt förråd. Betonggolv så det blir nog riktigt hårt och obehagligt för honom.... Klarar han inte av att hålla tyst så blir jag nog nödgad att stoppa in en av mina svettiga strumpor i mun på honom. Det är ju inte bara vi som är där nere...
Ngt jag undrar det är vad rör sig i huvudet på er under tiden som ni blir trampade på? Vad är det för känsla ( bortsett från det uppenbara nämligen att det gör ont)

Kukens reaktion )
Citera
2013-05-27, 10:03
Medlem
Citat:

Det är något speciellt och en liten overklig känsla att ha en vacker kvinna som trampar omkring på en med sina stilettklackar.
Så om man bortser från smärt känslan så är det väl känslan att få ligga och titta upp mot en vacker kvinna som kliver in stiletter i min kropp och att man får se hennes fötter, ben, rumpa och ansiktsuttryck medans hon gör det.
Den bästa känslan är när hon verkligen går in i rollen och bara trampar på medans man själv blir lite smått ignorerad.
Citera
2013-06-04, 17:28
Medlem
SåNyfikens avatar
Citat:

Då jag träffat Domina och vet hur och hård och fantastisk Domina är, så blir man även tagen av hur Domina ändå värnar om billiga små slynor!

Trampling är något jag själv inte tror jag skulle gå igång på, men gillar att se små videoklipp eller bilder på trampling. Tycker det ser väldigt mäktigt ut.
Citera
2013-06-04, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SåNyfiken
Då jag träffat Domina och vet hur och hård och fantastisk Domina är, så blir man även tagen av hur Domina ändå värnar om billiga små slynor!

Trampling är något jag själv inte tror jag skulle gå igång på, men gillar att se små videoklipp eller bilder på trampling. Tycker det ser väldigt mäktigt ut.

Jag har också träffat henne, jag köpte 2 par använda stilettklackar av hon som hon trampade på mig med, jag klarade inte allt för mycket, jag skulle få 5 minuter per skopar men jag klarade kanske 3 minuter, hon trampade väldigt hårt och hänsynslöst, jag själv gillar när man förstår hur lite man är värd i en kvinnas ögon, och det var den känslan jag fick när hon trampade in stiletterna på min bröstkorg, men hon var ändå trevlig att prata med.
Jag försökte hålla upp hennes klackar ibland men hon trampade ner stiletterna på mina händer med full kraft några ggr så det knakade till i handen, jag trodde först att jag var vek men efter 2 dagar så såg jag varför, jag hade några rejäla blåmärken här och där ifrån hennes klackar och en massa klackmärken, sen hade jag ont i flera dagar också, väldigt underbart må jag säga.
Synd alla vackra och sexiga gudinnor bor i Södra Sverige, det finns ju fan inga här uppe i Norr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in