• 1
  • 2
2004-06-05, 03:44
Medlem
hadess avatar
Hej på er tjejer jag och många mer har provat på trampling jag undrar om det finns några tjejer som skulle vilja ställa upp på detta ämne! Vi har tidigare varit på Trample forum och haft kontakt men den sidan lades ner pga Heels reklam vilket var tråkigt! Jag undrar nu om detta ämne kunde bli något på detta forumet istället??? hades
Citera
2004-06-05, 03:45
Medlem
Laments avatar
Ja, kom och ta mig!
Citera
2004-06-07, 05:01
Medlem
Kan nån förklara vad wetsex och tramplingsex är? Jag trodde först att wet var att man hade sex när tjejen var typ våt men det är ju inget speciellt alls, som behöver en egen kategori liksom. förklara nu
Citera
2004-06-07, 08:00
Medlem
sikass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 747
Kan nån förklara vad wetsex och tramplingsex är? Jag trodde först att wet var att man hade sex när tjejen var typ våt men det är ju inget speciellt alls, som behöver en egen kategori liksom. förklara nu

jo våt är hon allt
Citera
2004-06-07, 08:07
Moderator
Ruskigbusss avatar
Nu sysslar jag inte med dessa övningar själv, men jag har ett intresse av hålla mig orienterad om vad som människor sysslar med, om inte annat för att kunna avstå om frågan skulle dyka upp.

Wetsex = sex där man även inblandar urin, t ex kissar på varandra, dricker urin mm.

Trampling - bör innebära att kvinnan går på mannen. Tydligen får en del sexuell njutning av detta. Om detta är med eller utan skor - vet jag ej.
Citera
2004-06-11, 15:52
Medlem
prettygirls avatar
låter enormt... inte upphetsande
Citera
2004-06-11, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Trampling - bör innebära att kvinnan går på mannen. Tydligen får en del sexuell njutning av detta. Om detta är med eller utan skor - vet jag ej.

Så vitt jag förstår så finns varianter både med och utan skor, men är ingen expert på ämnet.
Citera
2004-06-11, 22:39
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahmoon
Så vitt jag förstår så finns varianter både med och utan skor, men är ingen expert på ämnet.

Åjo!
Citera
2004-06-11, 23:26
Medlem
Ursas avatar
Trampling låter långt mer dramatiskt än en tjej som tar en liten söndagspromenad på maken. Om man ser till sammanhangen där ordet vanligtvis används, drar man snabbt slutsatsen att det måste vara en hel hord människor som kliver, eller kanske steppdansar, på den orgasmerande. Eller är det de trampande som orgasmerar?
Citera
2004-06-11, 23:42
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Det finns som sagt varianter både med och utan skor. För den som vill se lite mer vad det handlar om så kan ni se lite bilder här: http://images.google.se/images?q=tra...e-s%C3%B6kning
Citera
2004-10-19, 15:17
Medlem
Finns ett forum också

Finns ett forum också

http://www.trampling.se
Citera
2005-03-07, 03:16
Medlem
hadess avatar
Trampling som betyder (Thaimassage)

Trampling ställer inte till med någon skada om det inte skulle gå fel när en ung vacker tjeje kliver upp på din kropp och vill ge dig masssage. "Ursrungt trampling kommer ifrån Thailand från början men sen har tydligen svenska tjejer fastnat för just Trampling. (Trampling betyder massage med fötterna som tjejerna utför på din onda kropp eller vid ett sexuellt tillfälle. Jag jar upplevt den och kan säga att den inte är något hemskt men skönt. Man kan även använda det till en sexuell njutning när hon står på dig och tittar ner på dig och sammtidiga trampar på hela din kropp. Det är mysigt och härligt.
Mvh Hades
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in