Citat:
Ursprungligen postat av
dominasthlm
Aahh, ikväll är det dags igen för lite mera tramplingaction

Dagens plats för det hela är mitt förråd. Betonggolv så det blir nog riktigt hårt och obehagligt för honom.... Klarar han inte av att hålla tyst så blir jag nog nödgad att stoppa in en av mina svettiga strumpor i mun på honom. Det är ju inte bara vi som är där nere...
Jo, detta ser jag fram emot.
Ngt jag undrar det är vad rör sig i huvudet på er under tiden som ni blir trampade på? Vad är det för känsla ( bortsett från det uppenbara nämligen att det gör ont)
Jag är nyfiken på vad som driver er?
För mig är det lite annorlunda än för de flesta andra här skulle jag gissa på... Jag gillar varken att bli örfilad, spottad på eller andra liknande grejer. Jag gillar att bli trampad på, det spelar ingen roll om tjejen har skor på sig eller inte, men jag vill gärna att det ska göra ganska ont. Jag känner heller ingen vidare njutning när tjejen hoppar eller stampar, men älskar däremot när hon trampar till lite extra hårt här och där! Det duger helt enkelt bra att hon bara trampar omkring på mig!
Det som rör sig i huvudet på mig när jag blir trampad på är lite svårt att förklara, men en känsla av att det hela känns lite farligt på något sätt samtidigt som det ändå inte är det. Hela känslan och upplevelsen av att bli trampad på är helt enkelt upphetsande! Jag är inte undergiven egentligen, men samtidigt inte dominant heller.