2011-11-28, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faderittan
Betyder det att trampling kan vara i princip oerotiskt också? Mer en fysisk grej, en sorts massage, och ändå kallas trampling?

Jag får ju annars intrycket av att den som blir trampad på av någon märklig anledning finner det upphetsande.

Men bilderna på Googles bildsök visar också en sjuk jävel som står på ett spädbarn. Det betyder väl också att vissa tänder på att själv trampa på andra. Det finns fan folk till allt.

Jag kan faktiskt bli trampad av tjejer både som massage och lite mer erotiskt, då inriktat på att det ska kännas och man ska känna sig nedtryckt.
För mig blir det extra härligt och upphetsande om tjejen har på sig ballerinaskor eller smala klackar på sig när hon trampar, går hon barfota så är det ju bara skönt, fast hon kan iofs trampa mig i fejjan också så det känns.
Står på ett spädparn?
Citera
2012-09-10, 22:50
Medlem
Vart fotpallad och trampad på idag, ganska fränt att jag tål olika beroende på tjej och skor som hon har på sig, nu hade hon på sig ett par sexiga läderstövlar med spetsiga tår, hon väger väl ca 80kg och ställde sig på mina bröstvårtor med all vikt på klackarna.
Citera
2012-11-22, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Vart fotpallad och trampad på idag, ganska fränt att jag tål olika beroende på tjej och skor som hon har på sig, nu hade hon på sig ett par sexiga läderstövlar med spetsiga tår, hon väger väl ca 80kg och ställde sig på mina bröstvårtor med all vikt på klackarna.

Aj Aj Aj....
Själv föredrar jag oftast barfota.....
Och gärna i ansiktet..... Upp till 75 kg har jag väll haft som mest i nyllet.....
Citera
2012-11-22, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VectanBA10
Aj Aj Aj....
Själv föredrar jag oftast barfota.....
Och gärna i ansiktet..... Upp till 75 kg har jag väll haft som mest i nyllet.....

Jag vart trampad av samma kvinna förra veckan, då stod hon på mitt ansikte med ett par platta sexiga läder pumps, det kändes flera dagar efteråt som om käken hade gått ur led när jag gäspade.
Citera
2013-01-11, 16:03
Medlem
Citat:
Jag vart trampad av samma kvinna förra veckan, då stod hon på mitt ansikte med ett par platta sexiga läder pumps, det kändes flera dagar efteråt som om käken hade gått ur led när jag gäspade.

Var det så tråkit att du gäspade?
Citera
2013-01-11, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trampolinan
Var det så tråkit att du gäspade?

Om du läser vad jag skrev så står det att det kändes flera dagar EFTERÅT!
Att ha 80kg kvinna på underkäken tar ut sin rätt.
Citera
2013-02-21, 19:05
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getsby
Det är nyligen igång igen, men inte mycket aktivitet än. www.trampling.se

Någon som vet vad som har hänt med den sidan? Den verkar vara nere nu igen!
Citera
2013-02-21, 19:06
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Om du läser vad jag skrev så står det att det kändes flera dagar EFTERÅT!
Att ha 80kg kvinna på underkäken tar ut sin rätt.

Vill du att tjejerna ska vara så tunga som möjligt, eller vad är grejen? Jag föredrar om tjejen väger mellan 40-70 kg faktiskt!
Citera
2013-02-21, 19:39
Medlem
Aghartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Vill du att tjejerna ska vara så tunga som möjligt, eller vad är grejen? Jag föredrar om tjejen väger mellan 40-70 kg faktiskt!

Jag för min del ser helst att tjejerna väger så lite som möjligt. Det är inte smärtan som är grejen utan själva förnedringen. Att känna sig nedtryckt av någon som är mindre och svagare är en skön känsla. Jag har bara blivit trampad på vid ett tillfälle och det kan knappast tolkas som en sexuell handling eftersom flickan bara var 6 år. Dock ställde hon sig på min kuk och frågade just om hon stod på min kuk. Ja, svarade jag varpå hon frågar om det gör ont. Nej, så länge du inte står på pungen är det ingen fara svarade jag. Sedan lägger hon sig ner på rygg bredvid mig och säger att det är min tur. Eh, du kommer att krossas säger jag. Du kan använda händerna säger hon. Jag vågar inte spekulera i vad hon ville att jag skulle göra så jag sa bara att det inte var någon bra idé.
Citera
2013-02-21, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth

För mig är det både och med lättare och tyngre tjejer.
Väger dom 50-55kg så kan dom ju i princip trampa hur och vart som helst på min kropp och med vilka klackar som helst utan att det gör speciellt ont, men tjejer som väger 70-80kg är också underbara att bli trampade av för då börjar det verkligen kännas om dom sätter ner klackarna, och hon som stod på mitt ansikte brukar trampa och stå på sidan av mitt huvud och ibland känns det som att huvudet ska mosas när man inte ligger på en kudde och örat blir väldigt tillplattat av sulorna.

Sen har den där 80 kilos tjejen även stått full vikt på mina bröstvårtor med ett par väldigt smala och nedslitna stilettklackar, det kändes i typ 3-4 veckor efteråt.

Men om jag skulle föredra något så skulle det nog bli tjejer på 50-55kg, för dom kan verkligen trampa på vårdslöst utan problem, det gör ont men inte på samma sätt som om en 80+ tjej skulle göra samma sak.
En av mina bästa tramp omgångar var när 2 väldigt söta och fina 55-60 kilos tjejer på 16-17 år trampade på mig samtidigt med klackar, det stack till väldigt skönt och perfekt i min kropp när dom klampade omkring på mig.
Sen kan jag ju säga att dom hade perfekta fötter, jag hade dom på mitt ansikte några ggr och en av dom (den sötare av dom) luktade sursvett. *S*
Citera
2013-02-26, 20:11
Medlem
Det här vore en drömtramp session.
http://www.youtube.com/watch?v=idU9q...ywBMk-QG_LBmwQ
Citera
2013-03-11, 04:48
Medlem
Kommunistfans avatar
Hej vilken trevlig tråd varför har jag inte sett denna tidigare Att bli trampad av en rökande tjej liknande Balkanbratt här vore awsome!
http://www.youtube.com/watch?v=puIRZsd3OaE
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in