Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Vill du att tjejerna ska vara så tunga som möjligt, eller vad är grejen? Jag föredrar om tjejen väger mellan 40-70 kg faktiskt!

För mig är det både och med lättare och tyngre tjejer.
Väger dom 50-55kg så kan dom ju i princip trampa hur och vart som helst på min kropp och med vilka klackar som helst utan att det gör speciellt ont, men tjejer som väger 70-80kg är också underbara att bli trampade av för då börjar det verkligen kännas om dom sätter ner klackarna, och hon som stod på mitt ansikte brukar trampa och stå på sidan av mitt huvud och ibland känns det som att huvudet ska mosas när man inte ligger på en kudde och örat blir väldigt tillplattat av sulorna.
Sen har den där 80 kilos tjejen även stått full vikt på mina bröstvårtor med ett par väldigt smala och nedslitna stilettklackar, det kändes i typ 3-4 veckor efteråt.
Men om jag skulle föredra något så skulle det nog bli tjejer på 50-55kg, för dom kan verkligen trampa på vårdslöst utan problem, det gör ont men inte på samma sätt som om en 80+ tjej skulle göra samma sak.
En av mina bästa tramp omgångar var när 2 väldigt söta och fina 55-60 kilos tjejer på 16-17 år trampade på mig samtidigt med klackar, det stack till väldigt skönt och perfekt i min kropp när dom klampade omkring på mig.
Sen kan jag ju säga att dom hade perfekta fötter, jag hade dom på mitt ansikte några ggr och en av dom (den sötare av dom) luktade sursvett. *S*