gå fram till random hemlös med en soppåse full med burkar och börja kaste dem runt honom en efter en. när du murat in honom i pantburkar skriker du "say hello to my little pant" och springer därifrån.
Alltså, det är Burklotto min röst hamnar på. Finns många kreativa förslag, men en riktigt sjysst uppstyrd burklotto är nog grejen. Följ efter en uteliggare, försöker han leva ett värdigt liv osv, studera några stycken och välj den som är "renast".
Gå sen fram med dina burkar, säg att han/hon vunnit på burklotto och ge denne en kram.
Nu är säcken fotad och sladd inköpt för överföring till datorn, men jag får det inte att funka!!! Tro mig, det finns en kubik burkar. Fan det vore roligt att göra en burklotto.
Kanske man skulle göra en burkkodmiljonär. Ringa på hos en som just pantat burkar och säga: Grattis du har just vunnit en kubukmeter pantburkar. En av dina pantburkar hade en EAN-kod som dragits i denna veckas burkkodmiljonären!
Nu är säcken fotad och sladd inköpt för överföring till datorn, men jag får det inte att funka!!! Tro mig, det finns en kubik burkar. Fan det vore roligt att göra en burklotto.
Kanske man skulle göra en burkkodmiljonär. Ringa på hos en som just pantat burkar och säga: Grattis du har just vunnit en kubukmeter pantburkar. En av dina pantburkar hade en EAN-kod som dragits i denna veckas burkkodmiljonären!