2010-08-03, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Leta upp en burkletare, GRATTIS DU HAR VUNNIT PÅ BURKLOTTO.
Så kan du filma allt när han pantar + intervju och lägg upp allt här.

Eller så ger du bort till nåt lag, polaren gjorde det fick hämta med släp och så fick han en blomma som tack senare på kvällen.

Det är otroligt sällan jag börjar skratta åt nåt på internet, men du lyckades. Bravo, min herre. Bravo.
Citera
2010-08-03, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reachmk
gå fram till random hemlös med en soppåse full med burkar och börja kaste dem runt honom en efter en. när du murat in honom i pantburkar skriker du "say hello to my little pant" och springer därifrån.

HA HA HA HA HA! Jag kissade lite i byxan...
Citera
2010-08-03, 10:55
Medlem
Galoiss avatar
bild!
Citera
2010-08-03, 11:27
Medlem
Khezarms avatar
Alltså, det är Burklotto min röst hamnar på. Finns många kreativa förslag, men en riktigt sjysst uppstyrd burklotto är nog grejen. Följ efter en uteliggare, försöker han leva ett värdigt liv osv, studera några stycken och välj den som är "renast".

Gå sen fram med dina burkar, säg att han/hon vunnit på burklotto och ge denne en kram.
Citera
2010-08-03, 12:18
Medlem
Tvivlar på att han orkar göra något sådant.
Citera
2010-08-03, 14:42
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacsterMac
Ni som säger att han ska panta skiten är ena fattiga jävlar. Bara WT pantar burkar.

Jag är fattig, vad spelar det för roll?

Jag håller också på burklotto.
Citera
2010-08-03, 14:49
Medlem
jordglobens avatar
Nu är säcken fotad och sladd inköpt för överföring till datorn, men jag får det inte att funka!!! Tro mig, det finns en kubik burkar. Fan det vore roligt att göra en burklotto.

Kanske man skulle göra en burkkodmiljonär. Ringa på hos en som just pantat burkar och säga: Grattis du har just vunnit en kubukmeter pantburkar. En av dina pantburkar hade en EAN-kod som dragits i denna veckas burkkodmiljonären!

Självklart utkädd till Leif "loket" Olsson
Citera
2010-08-03, 14:51
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jordgloben
Nu är säcken fotad och sladd inköpt för överföring till datorn, men jag får det inte att funka!!! Tro mig, det finns en kubik burkar. Fan det vore roligt att göra en burklotto.

Kanske man skulle göra en burkkodmiljonär. Ringa på hos en som just pantat burkar och säga: Grattis du har just vunnit en kubukmeter pantburkar. En av dina pantburkar hade en EAN-kod som dragits i denna veckas burkkodmiljonären!

Självklart utkädd till Leif "loket" Olsson

Varför fungerar det inte?
Citera
2010-08-03, 14:54
Medlem
jordglobens avatar
Kopplar in telefonen och kommer till installationen där windows update skall hitta programvara till telefonen. Får besked att inget kan hittas.

Mottager gärna tips på hur man får det att funka.
Citera
2010-08-03, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jordgloben
Kopplar in telefonen och kommer till installationen där windows update skall hitta programvara till telefonen. Får besked att inget kan hittas.

Mottager gärna tips på hur man får det att funka.
Vad har du för mobil?
Citera
2010-08-03, 15:07
Medlem
jordglobens avatar
Tror den heter Nokia 7230 classic. 2.0 mpixelkamera. Det står ju inte på den vad den heter.
Citera
2010-08-03, 15:11
Medlem
jordglobens avatar
2730 classic, men nu funkar det. Skall lägga upp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in