2013-07-16, 04:07
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Det är ju helskumt. Jag spelar i både normal, high och very high tydligen. Tre games i normal igår/idag där en i laget droppade helt inom en minut efter gamet startade. Vet inte om det flyttades ned till normal efter det. Sedan två games i high, då köade jag dock med en kompis.

Sen var det ett antal games i very high. Bland annat ett då en Mortred i mitt lag började gnälla när jag gick shortlane. Sen när han inte kunde lasthitta mot mig så sprang han och feedade fem gånger för att sedan lämna gamet.

Så ja, jag tror nog att riktigt många här har iallafall några av sina games i very high. Verkar vara ett riktigt trasigt system.

Helt rätt av PA att dra och feeda, hoppas ni förlorade gamet också. Finns inget värre än supports som inte har en jävla aning om hur man ska supporta, värst av allt är när dem (du) tar farmen ifrån en och påstår att supporten med behöver guld, ta då för i helvete creepsen när din carry har gått tillbaka till basen alternativt pulla creeps till jungeln.
Citera
2013-07-16, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Helt rätt av PA att dra och feeda, hoppas ni förlorade gamet också. Finns inget värre än supports som inte har en jävla aning om hur man ska supporta, värst av allt är när dem (du) tar farmen ifrån en och påstår att supporten med behöver guld, ta då för i helvete creepsen när din carry har gått tillbaka till basen alternativt pulla creeps till jungeln.
Vem har sagt att jag spelade support?
Citera
2013-07-16, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Herrejävlar vad jag förstört min MMR de senaste dagarna, har gått ifrån cirka 45 mer vinster till 8 mer vinster än förluster, helt sjukt, nu spelar jag med folk som verkar spela ett spel för första gången, dem har inte en aning om hur dem ska bygga, vet inte vad courier är, kan inte lasthitta för fem öre och vet inte vad denya är. Ifall någon vill lira tillsammans och är en bra och smart spelare så får ni gärna pma, jag spelar rollen 1, är den upptagen så spelar jag 5.

Att spela dota själv är döfött, kanske när man kommer upp till högre nivå så spelar de bättre.

Känns som allt har med antal wins att göra, då mer wins = mer erfarenhet.

Men att ta sig dit är fan segt, gäller att alltid köa med andra svenskar om man ska han en chans.
Citera
2013-07-16, 11:18
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanan
Att spela dota själv är döfött, kanske när man kommer upp till högre nivå så spelar de bättre.

Känns som allt har med antal wins att göra, då mer wins = mer erfarenhet.

Men att ta sig dit är fan segt, gäller att alltid köa med andra svenskar om man ska han en chans.

Sluta skyll på alla andra när du själv spelar kasst. Bättre attityd vinner fler games.
Citera
2013-07-16, 12:07
Medlem
JerkZs avatar
Varför kan jag inte connecta till Dota 2-nätverket?? Är det endast jag som har problem med detta?
Citera
2013-07-16, 12:21
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerkZ
Varför kan jag inte connecta till Dota 2-nätverket?? Är det endast jag som har problem med detta?

Tror det är nere, funkar ej för mig heller.
Citera
2013-07-16, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hodur
Sluta skyll på alla andra när du själv spelar kasst. Bättre attityd vinner fler games.

Du har ingen aning om hur jag är att spela med, så lägg ned.

Jag är bara realistisk att om man kör solo så är chansen väldigt hög att man hamnar med personer som är nya, inte kan prata engelska, inte bryr sig etc.
Har hamnat i flera games där personer blir sura för man försöker pusha laget "oh why you try so hard? this is just a game" eller liknande när de tower divar med 150 hp och dör om och om igen.

Du kanske borde bli realitsikt du också, jag vet inte vilken värd du lever i eller hur du spelar dota.

Men du ska ju nå din genetiska potenial på 3 år och gå upp 30kg såe. Ja..
Senast redigerad av xanan 2013-07-16 kl. 12:58.
Citera
2013-07-16, 12:30
Medlem
Widilinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerkZ

Funkar inte för mig heller!
Citera
2013-07-16, 12:35
Medlem
tossefars avatar
Citat:
Lanar du med en PA så spelar du support, oavsett vilken hjälte du pickat.
Citera
2013-07-16, 12:35
Medlem
Inzaits avatar
Citat:

Berätta gärna vad du spelade och vem som pickade vad först.
Citera
2013-07-16, 13:10
Medlem
majxstros avatar
Nu funkar det!
Citera
2013-07-16, 13:52
Medlem
pulverhonungs avatar
Någon som vill spela lite pubs tillsammans? Du ska helst ha över 55% winrate =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in