Citat:
På ditt förra inlägg lät de som du var en sådan där "Agi-hero = CARRY" spelare, som kommer från LoL, speciellt när du nämde att du inte kunde med trax animation, och tänkte gå på support.
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Men vad tusan. Som sagt så har jag rätt mycket speltimmar under bältet, på dota 1 tiden lirade jag mest Omni, dvs en str support, ingenstans säger jag att alla support måste vara intheroes. Fördelen med en intsupport som t.ex. Lion är att man har sin stunn och hex som även om jag failar med denies (för att lämna lasthits till carryn man babysitter) så har jag fortfarande genom gamet relativt starka spells. Det är klart du kan idiotfaila med dom också, men då det spelet jag är ringrostig med, inte hjärnan så vad tusan 
Nackdelen med en carry som trax är att utan items är man kort och gott värdelös. Man kan hålla sig i foggen och placera fina silences och spamma pilar men utan items skadar man inget, och dör på två sekunder eftersom att man är så ohyggligt ömtålig, utan Lothar har man inte mycket att fly med heller.
Det enda jag gjorde var att påpeka att jag hade svårt att vänja mig vid traxex skumma animation och att det kommer krävas lite övning. Men jag förstår inte varför folk blir så ohyggligt arga och griniga när det trots allt är en closed beta. Inte en seriös liga. Hur jobbigt det än är att förlora för att någon feedar sönder.

Nackdelen med en carry som trax är att utan items är man kort och gott värdelös. Man kan hålla sig i foggen och placera fina silences och spamma pilar men utan items skadar man inget, och dör på två sekunder eftersom att man är så ohyggligt ömtålig, utan Lothar har man inte mycket att fly med heller.
Det enda jag gjorde var att påpeka att jag hade svårt att vänja mig vid traxex skumma animation och att det kommer krävas lite övning. Men jag förstår inte varför folk blir så ohyggligt arga och griniga när det trots allt är en closed beta. Inte en seriös liga. Hur jobbigt det än är att förlora för att någon feedar sönder.
Det är bara att fortsätta kämpa, och om du inte klarar av lite milt flame från oss här på FB, så kommer du inte att klara av public dota.