2012-02-26, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhalsat
Nu är jag förbannad. Delar konto med en kompis då jag inte fått tag på en nyckel. Vi har spelat 169 games tillsammans med 1 abandon i tredje matchen eller vad det var.

NU... 166 games senare får jag en rejäl DC från allting och blir direkt satt i leaverpoolen i ett dygn.. Hur tänkte dom där? Får jag inte ha en dc på 170 games utan att bli satt i leaverpoolen direkt?

sånt där kan dom fixa senare.
Citera
2012-02-26, 15:47
Medlem
Upn0rths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FolketsOpium
Någon som vill lira ett eller två games?

Har inte spelat på skitlänge pga att Valve förhåller sig för mkt till originalet istället för att inkorporera HoN's fördelar.

Vilka är det då ?
Citera
2012-02-26, 15:55
Medlem
Flaskhalsats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
Så är det.. Du får härda ut det där dygnet helt enkelt. Tror inte det var någon på Valve som satt och tänkte och satte dig i leaverpoolen det gjordes nog automatiskt.

Men ett droppat games på 170 matcher? Det är ju larvigt. Så alltså så fort som någon i får en enda DC så sitter man i leaverpoolen direkt? Det borde ju vara kanske 5% lämnade games. 0.6% lämnade games är ju inte direkt så att man är en leaver..
Citera
2012-02-26, 16:30
Medlem
Citat:
Men ett droppat games på 170 matcher? Det är ju larvigt. Så alltså så fort som någon i får en enda DC så sitter man i leaverpoolen direkt? Det borde ju vara kanske 5% lämnade games. 0.6% lämnade games är ju inte direkt så att man är en leaver..
Man får inte shara account.
Citera
2012-02-26, 16:33
Medlem
bittburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeeMeNowhereX
Eh? va?
Vad försöker du bevisa? att du har "kunskap" om hur det sett ut historiskt? hela du är ett slöseri på postutrymme.

Watch out, we got a badass over here.
Citera
2012-02-26, 17:18
Medlem
hajamptres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwer456
Man får inte shara account.
Man måste vara äldre än 18år för att vara här också. Verkar som ni både bryter mot reglerna.

NaVi vs coL nu! Alltid kul att få se Puppey med Chen!
Citera
2012-02-26, 17:20
Medlem
Choachens avatar
Citat:

Om du dcar så har du ju 5minuter att ta dig tillbaka på borde vara tillräckligt. 1 dygn i low priority kan man nog leva med. Istället för att sitta och skriva här gå in och beklaga dig på hemisdan istället och lämna lite feedback.
Citera
2012-02-26, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McNord
Hur vet man om man hamnar i leaverpoolen då? Jag har 2-3 abandoned games pga min internet anslutning. Sammanlagt har jag dryga 120 games.
Efter den senaste patchen till den riktiga beta versionen så tar det väldigt lång tid fr mig att hitta ett game, kanske ca 5 minuter..
Det står med röd text när du söker match om du är i lowpriority-poolen. Det där med servrarna är för alla, min gissning är att det är på grund av att de har delat ut så många nycklar
Senast redigerad av Mr.Karlvik 2012-02-26 kl. 18:22.
Citera
2012-02-26, 19:30
Medlem
Khaars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvés
Jag tvivlar inte på att Bane ska pickas någon gång ibland, bra anticarry och ganska stark i lanephase. Men Bara kommer aldrig bli populär utan förändring. Kky försökte göra han populär ett tag efter att de ändrade hans charge men det slutade bara med att alla såg hur dåliga Bara är.

Bristleback har aldrig varit toppick, tro mig, jag älskar bristle och är glad de få gånger man får se han. Han var lite halvtrendig ett kort tag men aldrig på samma nivå som ench och weaver

Halvtrendig? När han buffades och innan heart förändringen (från 1% regen jämt till cooldown) så gick han från att aldrig pickas halvvägs in i versionen till att i stort sätt pickas eller bannas i varenda match. Jag skulle knappast vilja kalla det "halvtrendigt", folk blev bara rädda för att använda honom efter heart nerfen.

Jag skulle om något säga att han var exakt som ench, som också fick sin dominans stoppad av sin str nerf, från 2 --> 1 per level.

Min poäng är inte att någon hero är bra eller dålig; jag menar bara att bara för att en hjälte inte används betyder det knappast att han suger. Det betyder snarare att på att folk skulle behöva prova nya mönster vilket få är villiga att göra. Bane kan vara oerhört stark i en aggressiv tri lane t.ex.
Senast redigerad av Khaar 2012-02-26 kl. 19:37.
Citera
2012-02-26, 19:40
Medlem
Lingon_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khaar
Halvtrendig? När han buffades och innan heart förändringen (från 1% regen jämt till cooldown) så gick han från att aldrig pickas halvvägs in i versionen till att i stort sätt pickas eller bannas i varenda match. Jag skulle knappast vilja kalla det "halvtrendigt", folk blev bara rädda för att använda honom efter heart nerfen.

Jag skulle om något säga att han var exakt som ench, som också fick sin dominans stoppad av sin str nerf, från 2 --> 1 per level.

Min poäng är inte att någon hero är bra eller dålig; jag menar bara att bara för att en hjälte inte används betyder det knappast att han suger. Det betyder snarare att på att folk skulle behöva prova nya mönster vilket få är villiga att göra. Bane kan vara oerhört stark i en aggressiv tri lane t.ex.

Problemet med bane är väl att han behöver så otroligt mycket mana och helst lite levels, som support har man i princip bara råd med nightmare hela lane phasen. Antar att han blivit lite mer viable sen dom buffade ultin med mana drain, har inte spelat dota 1 på hur länge som helst nu så har inte riktigt koll på hur det ser ut där atm.
Citera
2012-02-26, 19:51
Bannlyst
Na'Vi har vaknat upp igen och stompar allt lika lätt som förut.. CoL fick negerkuk och EG blev påminda om vilka som regerade i första matchen av WB finalen i The Defense
Citera
2012-02-26, 19:54
Medlem
Khaars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingon_
Problemet med bane är väl att han behöver så otroligt mycket mana och helst lite levels, som support har man i princip bara råd med nightmare hela lane phasen. Antar att han blivit lite mer viable sen dom buffade ultin med mana drain, har inte spelat dota 1 på hur länge som helst nu så har inte riktigt koll på hur det ser ut där atm.

Därför Arcaneboots eller soulring passar så bra. Visst behöver han mana, men kolla vad han kan göra med den?

På level 3 kan han potentiellt göra 260 pure dmg, vilket är högst i spelet. Även på level 2 kan han göra 190, vilket även det är högst i spelet. Om du har några polare som är lite smarta och inte skickar sin stun direkt efter du gjort nightmare utan låter den ticka så mycket som möjligt så har du en jävligt stark lanepartner i Bane.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in