2012-02-26, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
Så är det.. Du får härda ut det där dygnet helt enkelt. Tror inte det var någon på Valve som satt och tänkte och satte dig i leaverpoolen det gjordes nog automatiskt.

Är du borta i fem minuter räknas det ändå som en abandon även om du reconnectar. Du får nog fixa datorn. Är det bluescreens osv? Kör ett memtest, brukar vara RAM-minnen som krånglar med random krascher. Har du ett ljudkort så måste du stänga av det inbyggda i moderkortet annars kan det krocka. Ser du sträckta polygoner och så vidare kan det vara grafikkortet eller överhettning.

Det är överhettning. Jag spillde öl förut och det är en bärbar

Ibland har det kraschat flera gånger under samma game. Kan det vara så att den inte börjar räkna om från 5 min utan varje gång jag åker ut så fortsätter klockan från förra tiden?
Senast redigerad av daaim 2012-02-26 kl. 20:48.
Citera
2012-02-26, 20:56
Medlem
hajamptres avatar
Dendi, big plays!
Citera
2012-02-26, 21:13
Medlem
Sayn--s avatar
Har nyligen börjat träna ordentligt på Invoker, och fan vad rolig han är. Men i vilken level brukar ni ta eran första Exort om ni kör en Wex, Quas build? För blast och icewall. Det beror ju såklart på vad man möter, men i vanliga fall.
Citera
2012-02-26, 21:18
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daaim
Det är överhettning. Jag spillde öl förut och det är en bärbar

Ibland har det kraschat flera gånger under samma game. Kan det vara så att den inte börjar räkna om från 5 min utan varje gång jag åker ut så fortsätter klockan från förra tiden?
Den börjar inte om, den startar från den minuten du var på.
Citera
2012-02-26, 21:46
Medlem
Khaars avatar
Fan vad jag längtar efter att dem ska lägga till Geomancer. Typ den enda anledningen till att vanliga DotA fortfarande är frestande...
Citera
2012-02-26, 22:04
Medlem
Jag har lirade LoL (gud förlåt mig) ett tag, jag har haft dota2 beta men mina polare har inte det. Jag har spelat kanske 20 matcher och börjar få ett grepp om det.

Undrade om det är någon som vill spela?
Citera
2012-02-26, 22:11
Medlem
Flaskhalsats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Choachen
Om du dcar så har du ju 5minuter att ta dig tillbaka på borde vara tillräckligt. 1 dygn i low priority kan man nog leva med. Istället för att sitta och skriva här gå in och beklaga dig på hemisdan istället och lämna lite feedback.

Inte just att jag sitter i leaverpoolen som stör mig. Det som stör mig är det att jag har 2 droppade games på 170 matcher eller något och jag sitter där när någon av mina polare har 8-10 games droppade på 100 spelade och han har då aldrig suttit där.. Förstår inte hur systemet räknar, får man mer "abandon" när man ragequittar en match man ligger under i kills jämfört med om man droppar ett vinnande game i kills?
Citera
2012-02-26, 22:16
Medlem
kjellouts avatar
Fan va jag är besviken på CLGs spel idag asså. Fyfan va stompade de blev.
Citera
2012-02-26, 22:21
Medlem
Sandman423s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellout
Fan va jag är besviken på CLGs spel idag asså. Fyfan va stompade de blev.

det var tungt
Citera
2012-02-26, 22:23
Medlem
pappabears avatar
Underhållande med tiny-tide dock
Citera
2012-02-26, 22:32
Medlem
Någon mer HoN spelare som märkt att han dominerar i Dota2 för tillfället? I varje match märker jag att jag vinner min laningphase något otroligt grovt..

Har tex 13-2, 18-1, 22-5 med Nevermore.. Sjukt enkelt.. Särskilt när jag customisade hotkeys till HoN keys.. Herregud säger jag.. Någon som vet vart man kan spela mot "bättre" motstånd? Existerar det någon sorts liga? Någon som eventuellt vill starta en Swedish Dota League (SDL, som Swedish Defense League lol )
Citera
2012-02-26, 23:39
Medlem
Sandman423s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FolketsOpium
Någon mer HoN spelare som märkt att han dominerar i Dota2 för tillfället? I varje match märker jag att jag vinner min laningphase något otroligt grovt..

Har tex 13-2, 18-1, 22-5 med Nevermore.. Sjukt enkelt.. Särskilt när jag customisade hotkeys till HoN keys.. Herregud säger jag.. Någon som vet vart man kan spela mot "bättre" motstånd? Existerar det någon sorts liga? Någon som eventuellt vill starta en Swedish Dota League (SDL, som Swedish Defense League lol )

Vinner du tillräckligt och har bra ratio kommer du till slut upp i "high level que". Det brukar variera rätt grovt men ibland kan man få ett par bra games. Under primetime brukar det också va en del kändisar som spelar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in