2015-08-06, 22:01
Medlem
Messigoals avatar
Kanske fel tråd men letar efter någon som vill tradea antingen min Huskar/Pugna/Disruptor immortal mot AA immortal. Skicka PM vid intresse!
Citera
2015-08-06, 22:04
Avslutad
Är det någon som vet hur man får trä?
Citera
2015-08-06, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smedhen
Är det någon som vet hur man får trä?
Det går inte.
Citera
2015-08-07, 01:32
Medlem
Krasigts avatar
Secret mot VP visar exakt varför Storm Spirit borde nerfas ner i marken.
Citera
2015-08-07, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Nej, fixa bara en stun eller två så är det lugnt.
Citera
2015-08-07, 13:12
Medlem
Jontalinens avatar
Kan argumenteras att Secret hade behövt mer lockdown, men sanningen är man hade matchen totalt innan man började throwa runt rosh. Trist för s4 att han var den som darrade i det avgörande momentet. Han bar hela laget i match två, men i trean var han helt under isen.

Hoppas verkligen det här laget håller ihop fortsatt.
Citera
2015-08-07, 23:13
Medlem
Citat:

Är väll mer så att Secret har stora problem att möta Storm .. känns som de borde bannat storm i något av gamen de torskade .. tycker de kunde gjort bättre drafts helt enkelt
Citera
2015-08-07, 23:38
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Nej, fixa bara en stun eller två så är det lugnt.
Det fungerar inte så. De hjältarna som är bra mot Storm är precis lika dåliga mot Storm när han väl får något item. Lion, disruptor och alla andra disable supports lider av det att Storm dödar de på mindre än 3 sekunder. Hans ulti är extremt broken per design och därav väldigt svår att balansera. Det samma hade gällt Ember, men den ultin har charges.

Det är så mycket med hjälten som är korkat. Hans flyingvision på remnant är en av de sakerna. Som sagt vet jag inte var man ska börja när man nerfar honom, men de borde nog inte nerfa hans earlygame.
Citat:
Ursprungligen postat av Purra
Är väll mer så att Secret har stora problem att möta Storm .. känns som de borde bannat storm i något av gamen de torskade .. tycker de kunde gjort bättre drafts helt enkelt
Ja, de borde de ha gjort, eller ännu bättre pickat honom själv. Att drafta QoP mot Storm är väldigt risky, för vinner inte QoP den matchupen hårt så är hon mycket svagare.

Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Kan argumenteras att Secret hade behövt mer lockdown, men sanningen är man hade matchen totalt innan man började throwa runt rosh. Trist för s4 att han var den som darrade i det avgörande momentet. Han bar hela laget i match två, men i trean var han helt under isen.

Hoppas verkligen det här laget håller ihop fortsatt.
Som jag ser det så var det mer Secret som förlora än det att VP faktiskt vann, och jag tycker att VPs senaste match talar mycket för detta.

Man kan mycket väl hoppas på att de håller tillsammans men zai och rtz kommer med största sannolikhet lämna. Puppey kanske slutar spela med tanke på att han faktiskt är ganska gammal.
Citera
2015-08-07, 23:42
Medlem
Krasigts avatar
På en annan topic tycker jag denna TI:n är delvis förstörd pga Leshrac och Gyro. Om Gyro inte blir nerfad så vet jag verkligen inte vad.
Citera
2015-08-08, 16:12
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purra

Ja fattar inte riktigt heller draften, de pickade ju dazzle för att de ville ha initiation från dark seer sen kunna rädda han, men de hade verkligen behövt en cc eller silence. Sen spelade s4 som skit, och han bär ofta upp laget annars.

Citat:
På en annan topic tycker jag denna TI:n är delvis förstörd pga Leshrac och Gyro. Om Gyro inte blir nerfad så vet jag verkligen inte vad.

Fast gyro har ju alltid varit ett top pick, finns ingen annan hero som kan göra aoe dmg på samma vis. Man kan tycka att hans earlygame kanske borde nerfas, lite väl starkt för en sån bra latecarry.
Citera
2015-08-08, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlaceToBe
CDEC kommer nå finalen. Fantastiskt gjort av dem såhär långt. "This is complete Dota", som en av kommentatorerna sade.
Citat:
Det tror jag verkligen inte. De har precis som LGD visat alla sina kort. De har spelat mycket bra än så länge, men jag tror inte det kommer räcka när det väl gäller. Samma gäller complexity. Hoppas dock det går bra för col för moon är med.
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Inte en chans men det laget stör mig att dom går så bra. Hatar när HoN-wannabies kommer och spelar dota. Just därför jag har svårt för NiP också.

Oraklet har talat. Vad säger ni nu då?
Citera
2015-08-08, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Ja fattar inte riktigt heller draften, de pickade ju dazzle för att de ville ha initiation från dark seer sen kunna rädda han, men de hade verkligen behövt en cc eller silence. Sen spelade s4 som skit, och han bär ofta upp laget annars.

Fast gyro har ju alltid varit ett top pick, finns ingen annan hero som kan göra aoe dmg på samma vis. Man kan tycka att hans earlygame kanske borde nerfas, lite väl starkt för en sån bra latecarry.
Mmm väldigt konstiga picks som sagt , intressant att s4 spelade storm och blev ägd av am sen får dom pisk av storm i två matcher utan att picka am .. Tror att secret till och med bannade am i en av matcherna .. Men men tycker secret vp var riktigt tråkiga matcher då de sista två nästan var identiska i picks .. S4 var ju kung på qop i andra matchen men då blev ju luna söndergankad ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in