Citat:
Ursprungligen postat av
pukknub
Nej, fixa bara en stun eller två så är det lugnt.
Det fungerar inte så. De hjältarna som är bra mot Storm är precis lika dåliga mot Storm när han väl får något item. Lion, disruptor och alla andra disable supports lider av det att Storm dödar de på mindre än 3 sekunder. Hans ulti är extremt broken per design och därav väldigt svår att balansera. Det samma hade gällt Ember, men den ultin har charges.
Det är så mycket med hjälten som är korkat. Hans flyingvision på remnant är en av de sakerna. Som sagt vet jag inte var man ska börja när man nerfar honom, men de borde nog inte nerfa hans earlygame.
Citat:
Ursprungligen postat av
Purra
Är väll mer så att Secret har stora problem att möta Storm .. känns som de borde bannat storm i något av gamen de torskade .. tycker de kunde gjort bättre drafts helt enkelt
Ja, de borde de ha gjort, eller ännu bättre pickat honom själv. Att drafta QoP mot Storm är väldigt risky, för vinner inte QoP den matchupen hårt så är hon mycket svagare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jontalinen
Kan argumenteras att Secret hade behövt mer lockdown, men sanningen är man hade matchen totalt innan man började throwa runt rosh. Trist för s4 att han var den som darrade i det avgörande momentet. Han bar hela laget i match två, men i trean var han helt under isen.
Hoppas verkligen det här laget håller ihop fortsatt.
Som jag ser det så var det mer Secret som förlora än det att VP faktiskt vann, och jag tycker att VPs senaste match talar mycket för detta.
Man kan mycket väl hoppas på att de håller tillsammans men zai och rtz kommer med största sannolikhet lämna. Puppey kanske slutar spela med tanke på att han faktiskt är ganska gammal.