2015-06-11, 10:11
Medlem
Sane?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flandman
Vad tror ni Golden bashers (Immortal treasure 2) kommer vara värd på market sen, 20E?
Historiskt har TI immortals aldrig varit värda särskilt mycket, alldeles för vanliga. Definitivt inte 20€.
Citera
2015-06-11, 16:29
Medlem
Flandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sane?
Historiskt har TI immortals aldrig varit värda särskilt mycket, alldeles för vanliga. Definitivt inte 20€.

Alrite, tack! Njaa aldrig gillat dem dock. Tycker dom normala bashers passar in mycket mer med hans färger etc.
Citera
2015-06-11, 17:07
Medlem
L_a_z_e_rs avatar
Hoj!

Jag vill prata lite om det här med hur saker kommer ut ur workshopen och lyckas ta sig in i kistor osv.
Jag har haft ögonen på Warmonger setet: http://steamcommunity.com/workshop/f.../?id=220453803

Hur kommer det sig att set likt detta inte tar sig in i spelet? När det finns annat som verkligen är skräp tar sig in. Ta bara senaste kistan för kompendiumet, skräp till Jugger, Spectre, Rubick, Skywrath. Snälla kom inte och säg att jag är hård och att allting är subjektivt osv osv, det är klar klasskillnad på många set och jag vill ha en vettig diskussion varför det blir såhär? Till exempel varför inte ta ut ett utav seten jag nämnde och sätta in pudge setet? Vad är det som stoppar?

Råder det stor favorisering av designers i workshopen eller är det något annat?

Någon som har insyn i detta?
Citera
2015-06-11, 17:12
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Hur kan du gnälla? Jämför Dota med HotS eller LoL. Där behöver du ta mig fan köpa hjältarna. Helt absurt. Har hört rykten om att de t.o.m. temp-buffar vissa hjältar bara för att folk ska köpa dem när de är OP.

Dota 2 är i en klass för sig.

Japp, i hots måste man ju typ betala en månadslön om man vill ha alla gubbar.

I lol 'roterar' de nerfs så att andra herpes kommer på toppen för att folk ska köpa fler gubbar
Citera
2015-06-11, 17:16
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L_a_z_e_r
Hoj!

Jag vill prata lite om det här med hur saker kommer ut ur workshopen och lyckas ta sig in i kistor osv.
Jag har haft ögonen på Warmonger setet: http://steamcommunity.com/workshop/f.../?id=220453803

Hur kommer det sig att set likt detta inte tar sig in i spelet? När det finns annat som verkligen är skräp tar sig in. Ta bara senaste kistan för kompendiumet, skräp till Jugger, Spectre, Rubick, Skywrath. Snälla kom inte och säg att jag är hård och att allting är subjektivt osv osv, det är klar klasskillnad på många set och jag vill ha en vettig diskussion varför det blir såhär? Till exempel varför inte ta ut ett utav seten jag nämnde och sätta in pudge setet? Vad är det som stoppar?

Det verkar vara jävligt random vilka set de plockar in, finns en sjukt snygga som legat i över 1 år på ws. Många måste typ använda en pro spelare / turnering om de någonsin ska få in sina set i spelwt. Dessa är de enda valve direkt kommunicerar med.

Sen så vissa creators stoppar de typ in allt skit de hostar upp, typ anuxi
Citera
2015-06-11, 19:10
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L_a_z_e_r
Hoj!

röster samt kommentarer enligt en vän som har saker uppe där iaf. kan väl inte skada heller om det är en champion som faktiskt saknar delar, samt att sakerna hänger ihop med "lore" till gubben

varför just detta inte kommit in vet jag inte. det ser stencoolt ut på screenshot, men när man ser videon är det "meh".

tycker inte hans "rot" spell var så snygg tbh, det gör hans set ganska stelt och tråkigt. allt är i samma färg :/
Senast redigerad av pozie 2015-06-11 kl. 19:14.
Citera
2015-06-12, 02:49
Medlem
Flandmans avatar
Haha finns väl skitmånga skinns till Pudge redan :P

Aja, kan fatta att folk tycker han är kul men inte riktigt min typ av hero hehe.

Invoker all the way
Citera
2015-06-13, 02:23
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugglarn
Orkar fan inte med alla jävla noobs, vår mid QoP spammar hela gamet varför han inte kan använda sin ulti på Huskar för han har magic resist när han har lite HP så det är värdelöst.

Haha ja själv spela man ett 122min game här där våra earth shaker inte satte en ulti på mer än 2 personer en enda gång.
Citera
2015-06-13, 11:49
Medlem
Citat:
Orkar fan inte med alla jävla noobs, vår mid QoP spammar hela gamet varför han inte kan använda sin ulti på Huskar för han har magic resist när han har lite HP så det är värdelöst.

Där har du fel, Qops ult är Pure dmg och gör full skada på huskar, Qop och Lina är faktiskt 2 av de bättre kontringarna till huskar om man spelar rätt. Väntar in Huskarns ult så han förlorar hp, sen invänta att han ska armlettoggla, bara klippa han när han togglar ner så är det kill.

Btw kul att du sitter och hånar en snubbe när du har noll koll själv. du verkar vara en riktig gråtare / pajas
Citera
2015-06-13, 15:40
Medlem
Citat:
Märks att du saknar full läsförståelse eftersom du inte klarar av att förstå vad jag skrev. Jävla pajas

Jag förstod vad du menade (fick dock läsa om det 3 gånger), men din meningsuppbyggnad går att likna med vad som förväntas av en mongoloid.
Citera
2015-06-13, 17:20
Medlem
Flandmans avatar
Har märkt en drastisk förändring på spelare dom senaste dagarna.

Många fler idioter och support som vägrar köpa wards etc etc

Känns som det har blivit mycket mer egoistiskt och att "jag ska ha kvar mina pengar till mig" tänk.

Kan det ha med sommarlovet att göra måntro?
Citera
2015-06-13, 18:42
Medlem
Eminent.Javissts avatar
Jäklar va bra min favorithero, windranger, har blivit. Hennes ult, ahhhhh och den med scepter, AHHHH. Äntligen efter alla dessa år med den sämsta ultin i spelet så kan man äntligen göra nått vettigt med den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in