2015-05-19, 22:23
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Uppemot en månad säkert. TI5 Är trots allt först i början av augusti.
Jag vet att Leshrac precis fick en ny item slot. Kan mycket väl vara immortal. Hoppas även att TA kommer få något trevligt.

Inte en chans. Skulle komma förra veckan egentligen, borde komma denna.
Citera
2015-05-20, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vissen
Jämfört med CS:GO är det faktiskt väldigt knapert med "value-drops". Och då är det inte precis i överflöd i CS...
Och jag förstår inte varför. Valve tjänar ju multum på steam market. Men ändå får man bara skit som inte går att sälja.
Citera
2015-05-20, 09:34
Medlem
Flandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Inte en chans. Skulle komma förra veckan egentligen, borde komma denna.

Menar du att immortal treasures 2 kommer denna veckan?!
Citera
2015-05-20, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugglarn
Satt ju och skrek när jag hade va 20 raka förluster här, fick en förklaring till varför varje game sög hårt. En polare hade ställt enbart på Russia som server när han var över. Är på väg upp igen i en rasande fart.
Själv har jag bäst winrate på Russia. Servrarna ligger i Stockholm.

EU East är den värsta.
Senast redigerad av pukknub 2015-05-20 kl. 23:02.
Citera
2015-05-21, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugglarn
Satt ju och skrek när jag hade va 20 raka förluster här, fick en förklaring till varför varje game sög hårt. En polare hade ställt enbart på Russia som server när han var över. Är på väg upp igen i en rasande fart.
Skönt att du hittade lösningen, tänk om alla problem gick att lösa så pass enkelt.
Citera
2015-05-21, 17:36
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Själv har jag bäst winrate på Russia. Servrarna ligger i Stockholm.

EU East är den värsta.

Det är fan knappt nån skillnad på antalet ryssar på russia/eue/euw, i början när russia servern kom var det typ inga ryssar alls på den server, nu ligger den som genomsnittet typ. Många från norden som köar där pga bäst ping, medans väldigt många ryssar har sämre ping dit än eu servrarna (kom ihåg att russia servern ligger i stockholm).

När vi kör 5 stack köar vi alltid på russia.
Citera
2015-05-21, 20:47
Medlem
Vissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Det är fan knappt nån skillnad på antalet ryssar på russia/eue/euw, i början när russia servern kom var det typ inga ryssar alls på den server, nu ligger den som genomsnittet typ. Många från norden som köar där pga bäst ping, medans väldigt många ryssar har sämre ping dit än eu servrarna (kom ihåg att russia servern ligger i stockholm).

När vi kör 5 stack köar vi alltid på russia.

Jag är antagligen fortfarande HoN-skadad men jag tycker verkligen inte det spelar någon roll på 5 eller 50 ping. Det är ändå delay plus groteska animationer så skillnaden blir bara på yttersta marginalen :/

Synd dock att valvet inte lägger region-lock på ruski. Riktigt synd.
Citera
2015-05-21, 21:41
Medlem
Gantss avatar
Vad blir era prediction? Känns som EU qualification är rena rama lotteriet där det är många lag som har en chans på att komma 2a. På första plats tror jag Alliance tar det.
Citera
2015-05-21, 21:44
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vissen
Jag är antagligen fortfarande HoN-skadad men jag tycker verkligen inte det spelar någon roll på 5 eller 50 ping. Det är ändå delay plus groteska animationer så skillnaden blir bara på yttersta marginalen :/

Synd dock att valvet inte lägger region-lock på ruski. Riktigt synd.

Har nog aldrig upplevt låg ping i dota, jämfört i cs har jag 5 ping på svenska sevrar och max 10 på eu servrar. På eu w är det vanligt att jag ligger på 70 ping och russia typ 40. Men det är ju inte lika viktigt i dota som typ cs iaf.

Jag är inte direkt för regions låsning, men det är nästan så det skulle behövas i dota med ryssar, spaggar, pinoy och peruaner(?).
Citera
2015-05-21, 21:55
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Vad blir era prediction? Känns som EU qualification är rena rama lotteriet där det är många lag som har en chans på att komma 2a. På första plats tror jag Alliance tar det.

Usa vinner mousesports, wildcard ??

China vinner ehome, wildcard tongfu

Eu vinner Vega, wildcard alliance, nip eller hellraisers. Men så jävla osäkert, burden united, yellow submarine och power rangers skulle alla kunna ta det om saker går deras väg.

SEA vinner rave, wildcard ??
Citera
2015-05-21, 22:11
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Usa vinner mousesports, wildcard ??

China vinner ehome, wildcard tongfu

Eu vinner Vega, wildcard alliance, nip eller hellraisers. Men så jävla osäkert, burden united, yellow submarine och power rangers skulle alla kunna ta det om saker går deras väg.

SEA vinner rave, wildcard ??

Varför skulle dom det?
Citera
2015-05-22, 04:00
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Varför skulle dom det?

Vega spela riktigt bra och gick 2-0 mot burden i veckan (men förlorade iof mot nip), i grupp b vinner iaf vega över na'vi sannolikt. Men alliance är väl det bättre laget overall antagligen. Dock är alla jävla lag i eu just nu sjukt hit'n'miss, kan fan gå hursom.
Senast redigerad av wastaah 2015-05-22 kl. 04:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in