Citat:
Ursprungligen postat av
Vissen
Försök inte smickra dig själv, det blir mest patetiskt.
Dina argument har varit av typen:
"Sniper är inte OP eftersom det finns heroes som är bra mot honom"
"Vadå sniper är pickad "hela tiden", han pickas nästan aldrig och jag skiter i din statistik som visar motsatsen".
"Alla heroes i spelet är perfekt balanserad, för jag tycker det"
Min poäng var att din dumhet nu hade kostat dig din miljon när du satsade på "högkant" = varken nerf eller buff (eftersom sniper var helt balanserad

)
Men som jag sa, när våra ingångsvärden (som Löfven skulle sagt) skiljer sig så kraftigt kan vi omöjligen få en fruktbar diskussion så jag tycker vi lägger ner det här.
Grattis, nu sitter du och ljuger om vad jag har skrivit. Men men, visar bara din förmåga att inte kunna läsa och tyda. ^^
Och som sagt, har redan gett dig insikt i statistiken. Du har ju personligen inte gett några resonemang om varför sniper är OP. Och jag säger inte bara heroes som kan kontra honom, jag säger att han är allmänt lätt att kontra. Nej, min högkant var jag att inte gav mig in på singlingen över huvudtaget eftersom jag inte anser att han behövde varken en nerf eller buff. Ditt enda resonemang var att en massa low skills pickar honom för att äga i low mmr pub. Grattis.
Och jag sa inte emot att han pickas ofta, jag sa att när JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG spelar så pickas han inte oftare än någon annan carry och det pickas carries i nästan varje game (med väldigt få undantag), jugger, troll och void har då fan pickats mer när jag har lirat. Och om vi ska kolla på hur mycket folk vinner med hero enligt din stats-länk, så är ju tydligen omni superdupermegaimba. Kan väl dock anse att omni är en av de bästa team-hjältarna. Men att sniper skulle vara imba innan nerfen kan jag inte hålla med om. Men hjältar buffas, nerfas och ändras hela tiden, det betyder inte att det nödvändigtvis är relevanta ändringar eftersom många förändringar ändras igen.
Poängen med hela våran "diskussion" är att du suger och kan inte möta sniper så du gråter över den hjälten, *waah waaah waah* och om man inte håller med så kommer du med personliga angrepp. Aja, sista gången jag svara till dig din lilla 10-åring som vill vara tuff på nätet. Adjö och hoppas att du växer upp.