2015-04-29, 16:45
Medlem
Vissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demonhunter666
Och självklart har du fortfarande inte förstått ett ord. ^_^

Försök inte smickra dig själv, det blir mest patetiskt.

Dina argument har varit av typen:
"Sniper är inte OP eftersom det finns heroes som är bra mot honom"
"Vadå sniper är pickad "hela tiden", han pickas nästan aldrig och jag skiter i din statistik som visar motsatsen".
"Alla heroes i spelet är perfekt balanserad, för jag tycker det"

Min poäng var att din dumhet nu hade kostat dig din miljon när du satsade på "högkant" = varken nerf eller buff (eftersom sniper var helt balanserad )

Men som jag sa, när våra ingångsvärden (som Löfven skulle sagt) skiljer sig så kraftigt kan vi omöjligen få en fruktbar diskussion så jag tycker vi lägger ner det här.
Citera
2015-04-29, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vissen
Försök inte smickra dig själv, det blir mest patetiskt.

Dina argument har varit av typen:
"Sniper är inte OP eftersom det finns heroes som är bra mot honom"
"Vadå sniper är pickad "hela tiden", han pickas nästan aldrig och jag skiter i din statistik som visar motsatsen".
"Alla heroes i spelet är perfekt balanserad, för jag tycker det"

Min poäng var att din dumhet nu hade kostat dig din miljon när du satsade på "högkant" = varken nerf eller buff (eftersom sniper var helt balanserad )

Men som jag sa, när våra ingångsvärden (som Löfven skulle sagt) skiljer sig så kraftigt kan vi omöjligen få en fruktbar diskussion så jag tycker vi lägger ner det här.

Grattis, nu sitter du och ljuger om vad jag har skrivit. Men men, visar bara din förmåga att inte kunna läsa och tyda. ^^

Och som sagt, har redan gett dig insikt i statistiken. Du har ju personligen inte gett några resonemang om varför sniper är OP. Och jag säger inte bara heroes som kan kontra honom, jag säger att han är allmänt lätt att kontra. Nej, min högkant var jag att inte gav mig in på singlingen över huvudtaget eftersom jag inte anser att han behövde varken en nerf eller buff. Ditt enda resonemang var att en massa low skills pickar honom för att äga i low mmr pub. Grattis.

Och jag sa inte emot att han pickas ofta, jag sa att när JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG spelar så pickas han inte oftare än någon annan carry och det pickas carries i nästan varje game (med väldigt få undantag), jugger, troll och void har då fan pickats mer när jag har lirat. Och om vi ska kolla på hur mycket folk vinner med hero enligt din stats-länk, så är ju tydligen omni superdupermegaimba. Kan väl dock anse att omni är en av de bästa team-hjältarna. Men att sniper skulle vara imba innan nerfen kan jag inte hålla med om. Men hjältar buffas, nerfas och ändras hela tiden, det betyder inte att det nödvändigtvis är relevanta ändringar eftersom många förändringar ändras igen.

Poängen med hela våran "diskussion" är att du suger och kan inte möta sniper så du gråter över den hjälten, *waah waaah waah* och om man inte håller med så kommer du med personliga angrepp. Aja, sista gången jag svara till dig din lilla 10-åring som vill vara tuff på nätet. Adjö och hoppas att du växer upp.
Citera
2015-04-30, 00:40
Medlem
Citat:
Har du problem med tankeverksamheten? Nej jag har inte upplevt att sniper pickas i varenda jävla game, då och då kanske. Jag svarade tillräckligt på din fråga, du måste vara korkad om du inte förstår mitt svar. Jag kan förvissa känna att Slark kanske är lite för stark, men nej, resten håller jag fan inte med om. Lilla pojken där, ska du säga att någon är efterbliven när du inte ens kan tyda statistik ur en objektiv synvinkel? Jag gav dig insikt i att tyda den, läs om läs rätt. Hah, kan ju knappast tro att du spelar över 2k med den inställningen som du har. Det går ju inte att argumentera med dig då du saknar läsförmåga. Klagar man på att man tycker att sniper är för stark, så kan man träna mot botar några månader.

Sen givetvis så kan det behövas tweaks här och där, självklart är svårt att få det 100% balanserat, men dina "argument" finns inte.

Godnatt och puss lilla pojken. Sniper är enkel att kontra med en hel drös hjältar och kombinationer, klarar man inte det ska man inte uttala sig. Och nej, jag tycker inte att det är tråkigt att varken möta Sniper, ha Sniper på laget eller köra Sniper själv (även om jag bara kör honom om jag får honom på random typ). Så du kan ta dina vanföreställningar och köra upp dem.

Varför beter du dig som att du är bra på Dota när du ligger på 4k mmr?
Citera
2015-04-30, 00:45
Medlem
Vissens avatar
Citat:
...

Sanslös projektion.
Citera
2015-04-30, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilzo

Nämen, ett häftigt proffs. Nu vart jag ju ägd.
Senast redigerad av Demonhunter666 2015-04-30 kl. 01:09.
Citera
2015-04-30, 01:11
Medlem
Hundlejons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilzo

Det var min tanke då jag lurkade och läste igårkväll, hah.
Citera
2015-04-30, 12:49
Medlem
Någon mer här som är helt tokig i att spela KOTL? Jag har varit med om flera gånger senaste veckan att folk ragequittar för att jag råkar ha ihjäl dom flera gånger redan i laningfasen, de tänker inte på rangen som förstaskillen har man omöjliggör att de får XP och farm och ens egna teammates är überlyckliga när de får mana, wards och gratis TP
Citera
2015-04-30, 14:14
Medlem
scippos avatar
Citat:
Nämen, ett häftigt proffs. Nu vart jag ju ägd.

Ja, det tycker jag.

4k = dålig förståelse utav dota

Med dålig förståelse utav dota har man inte trovärdigheten att snacka om balans.

Svårt att förstå?
Citera
2015-04-30, 14:48
Medlem
Sane?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scippo
Ja, det tycker jag.

4k = dålig förståelse utav dota

Med dålig förståelse utav dota har man inte trovärdigheten att snacka om balans.

Svårt att förstå?
Självklart har man det, det är antagligen högre än 90% av alla spelare. MMR beror på mycket mer än förståelse.

Med det sagt håller jag inte med honom
Citera
2015-05-01, 01:57
Medlem
Hundlejons avatar
På tal om MMR.

En spelare under 4000 kan väl absolut ha en viss förståelse av spelet, men någon med 5500 har ett bättre "kvitto" på sin spelförståelse sett till win% i solokö, exempelvis.

Med det sagt innebär det inte att scrubs under 3k som jag kan facerolla idioter ovan 4k. Det är väldigt situationsbaserat och jag tar därför tillbaks gårdagens inlägg.

Citera
2015-05-01, 15:40
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundlejon
På tal om MMR.

En spelare under 4000 kan väl absolut ha en viss förståelse av spelet, men någon med 5500 har ett bättre "kvitto" på sin spelförståelse sett till win% i solokö, exempelvis.

Med det sagt innebär det inte att scrubs under 3k som jag kan facerolla idioter ovan 4k. Det är väldigt situationsbaserat och jag tar därför tillbaks gårdagens inlägg.

Ursäkta min okunnighet men snackar ni om 4k mmr som ensam spelare eller 4k när man spelar i lag, ex 1000, 800, 750, 900, 650?

Personligen när jag spelar så stör jag mig på lagkamrater som inte kommunicerar och inte kollar på minikartan i vänstra hörnet.

Man lär sig något nytt efter varje match och det är att man inte kan välja samma hjälte ex necrolyte mot ett lag med bara tanks. Det var något jag fick erfara när jag som spirit breaker hade riki och templar som bara rännde runt och gjorde knappt någon damage alls.

Motståndarlaget hade Huskar, Troll, Lifestealer och någon mer (kommer inte på den sista). Jag ser att fyra av motståndarna samlas i midlane. Jag och två andra av mina lagkamrater samlas också i mitten men inte Templar och Riki, de farmar I SKOGEN! Summa summarum, alla i laget dör eftersom motståndarna var smarta och placerade wards på hela kartan.

Nu ska jag sluta raljera och fortsätta spela!
Citera
2015-05-01, 16:58
Medlem
wastaahs avatar
Vilka lag tippar ni blir invade till TI? skulle tro att de invar minst 2 lag från varje region.

America:
. EG
. TT

China:
. Newbee, 100% inv
. IG
. Vici
. LGD

SE asia:
. Team malaysia
. MVP phoenix

EU: