Citat:
Ursprungligen postat av
Herr Gås
Jo visst tar det lite extra tid, men i mitt läge som spelar 2-5 games per vecka är det jävligt skönt att få lite bättre kvalitet i denna hemska rating som jag har, vilket beror på båda skills samt mins et-up och att ajg spelar så lite.
Utöver det finns det inget bättre än att stridsskita, knäppa en öl och lägga in snusen innan en match och detta göres under picken.
Spelar man 5 är det som ett spel i sig att göra en bra draft, men när man soloköar så tycker jag det tar för lång tid och man får fan varannan gång nån 'diktator' drafter som pickar antingen den lineupen som något prolag senast stompade med eller den draften som fungerar i hans eget huvud, eller konstiga heroes som ingen vill spela.
Är fortfarande av åsiken att det borde komma ett -ap+ban mode för ranked, som ap men alla har 30s ivar att banna en hero innan gamet börjar (eller turns, laget bannar en hero och pickar en). (tror många skulle vilja se något som detta, så man slipper ha samma 5 heroes i varje game när man spelar ap)
Sen skulle jag även vilja se solokön komma tillbaka