Citat:
Ursprungligen postat av
Chevron
Hur exakt ändrades dropsystemet? "Enbart baserat på tid"
Har inte sett några item drops alls i ett stort antal matcher nu.
Också: folk som klagar på att man är dålig
när vi alla spelar i 2300-MMR-bracket. Brukar påtala det och antyda att vi spelar i något slags paralympics, vilket brukar fungera som comeback.

Det hela är ju i linje med att valve förändrar itemdrops i stort, om detta kommer sluta bra eller inte vet jag ej, men de flesta i trading communityn är ju i halvt upplopp. Många menar att detta gör valve för att stoppa folk som köper sets ifrån market istället för att öppna kistor / köpa från shop. Där man ska försöka mjölka ut folk att köpa fler kistor för att få det där item setet de är ute efter.
Förut var allt lösa items -> sen blev det hela sets från kistor med typ immortals som lösa -> nu tar de bort items drop helt i princip-> de släpper nästan inga nya set lösa i shoppen alls -> senaste kistan de släppte går det inte änns att tradea items från förrns typ februari.
Har även jag inte sett ett enda item droppa i alla de games jag lirat sen detta ändrades, tycker det är sjukt dåligt. Även om det ska vara f2p så är det sjukt kul när man får en drop.
Edit: ot, 666 inlägg. Satan confirmed