Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-09-14, 09:20
  #1
Medlem
Nu kommer de första tecknen på att valarbetarna i S börjar ge upp. Har en del kontakter inom S som nu berättar att att dörrknackningssatsningen håller på att bli ett fiasko. Målet om 1 milj personliga besök känns idag väldigt avlägset. Det är helt enkelt svårt att finna motivation och folk att knacka dörr, och det är till och med svårt att hålla valstugorna bemannade. Någon mer som kan bekräfta dessa observationer?
Citera
2010-09-14, 09:24
  #2
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Här knackar ingen på så jag kan inte bekräfta.

Däremot får de ju återigen sin lägsta notering inspikad i dagens mätning.

De S-valarbetare som gav mina barn en bok om Max som blev sjuk verkade på gott humör iaf.

Jag har lite svårt att se till vem boken vänder sig till bara. Bilder, men ingen barntext, och så en massa smörja om att de ville ha fler bilar med läkare (utan dumma sprutor) som kunde åka ut till sjuka barn så att föräldrarna kunde stanna hemma istället för att sitta på akuten.
Citera
2010-09-14, 09:30
  #3
Medlem
Benshies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1SHOT1KILL
som kunde åka ut till sjuka barn så att föräldrarna kunde stanna hemma istället för att sitta på akuten.

Påminner mig om den där artikeln någon sosse skrev om att man skulle ha en butler i tunnelbanan.
Så kanske var så att den var sosse riktad?

Ont: Mina hundar är hungriga så de får gärna komma och knacka på, de bär väl runt på en kebabstock när de köper.. jag menar.. eh..
Citera
2010-09-14, 09:40
  #4
Avstängd
Watchmans avatar
TS såg du den här tråden?

Intern kritik mot Mona
https://www.flashback.org/t1295852

Sosseriet är i svallning.
__________________
Senast redigerad av Watchman 2010-09-14 kl. 09:47.
Citera
2010-09-14, 11:26
  #5
Medlem
spoilers avatar
Kom två tjocka sossetanter till min trappuppgång igår på kvällen, inte så många som ville öppna dörren dock. Kändes ungefär lika välkomna som Jehovas vittnen.
__________________
Senast redigerad av spoiler 2010-09-14 kl. 11:32.
Citera
2010-09-14, 13:00
  #6
Medlem
Mona kastar nu in LO-basen Wanja Lundby-Wedin och förre LO-basen Beril Jonsson i slutspurten. Beril Jonsson har alltid varit färglös. Och frågan är om ens Wanja drar så värst många väljare:

http://www.youtube.com/watch?v=P6ctB9SYxpU
Citera
2010-09-14, 13:03
  #7
Medlem
Leif Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomteboda
Mona kastar nu in LO-basen Wanja Lundby-Wedin och förre LO-basen Beril Jonsson i slutspurten. Beril Jonsson har alltid varit färglös. Och frågan är om ens Wanja drar så värst många väljare:

http://www.youtube.com/watch?v=P6ctB9SYxpU

Bertil Jonsson hade jag helt förträngt. Vanja Lundby-Kretin ses väl om dom flesta som en falsk gangster som ena stunden talar om klasskamp för att 5 minuter senare bilja ännu ett avgångsvederlag i 10-miljonersklassen som någon annan ska betala.
Citera
2010-09-14, 13:07
  #8
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Wanja Lundby-Wedin, hon som skyller på att det är väljarnas fel.


Bara säkra kort rakt igenom.
Citera
2010-09-14, 13:09
  #9
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Nu ska tydligen godsägare GÖRAN PERSSON vara med på valspurt på Centralstationen i Stockholm på onsdag.

Lycka till, eller inte.
Citera
2010-09-14, 13:10
  #10
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Kom två tjocka sossetanter till min trappuppgång igår på kvällen, inte så många som ville öppna dörren dock. Kändes ungefär lika välkomna som Jehovas vittnen.

Vad bra. Då fick dom lite motion, så kanske de kan lätta på fläsket.

Där jag bor har jag inte sett till en enda politiker. Skulle faktiskt vara kul om det kom en tjock sossetant och ringde på. Man vet aldrig vad vi skulle kunna hitta på.
Citera
2010-09-14, 13:12
  #11
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1SHOT1KILL
Nu ska tydligen godsägare GÖRAN PERSSON vara med på valspurt på Centralstationen i Stockholm på onsdag.

Lycka till, eller inte.


Ha, ha. Han har väl äntligen lyckats få in korna i lagårn..
Citera
2010-09-14, 13:12
  #12
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Kom två tjocka sossetanter till min trappuppgång igår på kvällen, inte så många som ville öppna dörren dock. Kändes ungefär lika välkomna som Jehovas vittnen.

Nu går jag omkring och håller mig, väntar på att det ska ringa på dörren så jag får pissa på dom.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback