Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-14, 13:20
  #13
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Ha, ha. Han har väl äntligen lyckats få in korna i lagårn..

Han lyckades ju dessutom förlora förra valet.

Det har nog många glömt.
Citera
2010-09-14, 13:56
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Nu går jag omkring och håller mig, väntar på att det ska ringa på dörren så jag får pissa på dom.
Representerar det hela SDs människosyn?
Citera
2010-09-14, 14:08
  #15
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztr
Representerar det hela SDs människosyn?

Hur ska jag kunna veta vilken människosyn andra har?

Sossekärringar har inget på min dörr att göra. De får lägga lappen i lådan det har jag inget emot men fridstörare en lugn afton nej!
Citera
2010-09-14, 14:14
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Hur ska jag kunna veta vilken människosyn andra har?

Sossekärringar har inget på min dörr att göra. De får lägga lappen i lådan det har jag inget emot men fridstörare en lugn afton nej!

Kanske inte så lugn ändå... I grannhuset var de på besök. Först ringde de på dörren. Sedan började de knacka på dörren. Sedan bultade de på dörren och hojtade genom brevinkastet om någon var hemma. Vad är nästa steg...? Lyckligtvis för alla parter öppnades inte dörren....
Citera
2010-09-14, 14:15
  #17
Medlem
Zolthies avatar
Mycket bra för Sverige.
Citera
2010-09-14, 14:27
  #18
Medlem
Ni sprider lögner om socialdemokraterna på samma sätt som högermedia gör! Det är fan i mej skamligt. Hört talas om empati? Nej just det, ni tillhör ju alliansen och dom vill ju kasta ut sjuka människor nerför stup istället för att ge dom skälig sjukpenning, och så RUT-slaveriet sen! Ni har en sån ynklig människosyn att det är synd om er!
Citera
2010-09-14, 14:29
  #19
Medlem
Alla som röstar på (S) kan väl åka till Rosengård och kramas lite med sina gulliga berikare? Det borde ge lite tröst.
Citera
2010-09-14, 14:34
  #20
Avstängd
FalsktVittnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riotgrrrrl
Ni sprider lögner om socialdemokraterna på samma sätt som högermedia gör! Det är fan i mej skamligt. Hört talas om empati? Nej just det, ni tillhör ju alliansen och dom vill ju kasta ut sjuka människor nerför stup istället för att ge dom skälig sjukpenning, och så RUT-slaveriet sen! Ni har en sån ynklig människosyn att det är synd om er!
Hört talas om verkligheten? Känns det inte snopet och fånigt att gått på så uppenbara klyshlögner om de onda borgarna. Kul att se nivån på er sossar. Era överdrifter och lögner drar nog många osäkra väljare till de rödgröna...
Citera
2010-09-14, 14:36
  #21
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1SHOT1KILL
Han lyckades ju dessutom förlora förra valet.

Det har nog många glömt.


Ähh, såna petitesser..
Citera
2010-09-14, 15:20
  #22
Medlem
feinsteins avatar
Bor i en berikad förort med dåligt valdeltagande så man borde ju ha förväntat sig att någon sosse skulle dykt upp, men inte då. Är nog ändå lika bra för dem själva. Förstår inte hur de tänkte med dörrknackningen, det borde väl vara allmän kännedom att Svensson (och Muhammed för den delen) avskyr Jehovas Vittnen, varför skulle de lyckas bättre?
Citera
2010-09-17, 21:15
  #23
Medlem
Den gamle pr-sossen Harald Ullman säger nu öppet att han inte tror att S har en chans att vinna valet. Först Krogvik och nu Ullman: Två ärkesossar som tappat modet...
Citera
2010-09-18, 00:31
  #24
Medlem
Aristotélēss avatar
Hur går det med dörrknackandet nu då?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback