Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-22, 22:38
  #4105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Vidrigt att jobba på stödboendet i närheten av denna individ. Med all rätt så hoppas jag han fortfarande mår skit. Dennis verkar vara en känslokall människa och Clarström har jag inte direkt fått någon bild utav.

Dennis verkar absolut vara den farligaste av dom.
Citera
2018-09-23, 11:21
  #4106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blubb07
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ter-frigivning

"Under sin tid i fängelset träffade han sin blivande fru, som under en period arbetade inom kriminalvården. I mars i år frigavs han villkorligt, med över tre år kvar på sitt straff.
Efter fem månader i frihet begick han återigen ett brott."

Låter som Dennis, han träffade väl sin tjej i fängelset. Vet inte om dom är gifta dock

Ja det stämmer att han träffade sin nuvarande när hon var plit. Jag kommer inte ihåg detaljer men hon blev uppsagd efter att deras relation blev offentligt. Det är inte helt ovanligt med kvinnliga kriminalvårdare som blir kära i intagna, jag har i alla fall 2 exempel som jag personligen känner till. Dennis, numera Daniel har även blivit pappa.
Citera
2018-09-23, 13:19
  #4107
Medlem
tsgmtts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Läser man tråden är det ju diskuterat att Dennis bor i Skövde? Flykt är skriven i Bromma?

Ursäkta, kan du hänvisa till inläggen du pratar om? Eller lägga fram annan info om att de bor i/utanför Bollnäs? Tack.

Se inlägg #4073
Citera
2018-09-23, 23:18
  #4108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsgmtt
Se inlägg #4073

I stand corrected.
Citera
2018-09-25, 12:02
  #4109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
I stand corrected.


Dennis/ Daniel bor i Skövde. Han kan va skriven vart han vill. Men hans plit tjej S*anj* G*lic bor i en 2a i skövde. Hon har en son som heter Leon och Dennis/Daniel är registrerad fader på den adressen. Vidare finns det 2 bilar registrerade på den adressen. Enkel mattematik. Bara att ringa skatteverket och följa upp då det är offentliga uppgifter

*=A
Citera
2018-09-25, 12:29
  #4110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsgmtt
Se inlägg #4073

Citat:
Ursprungligen postat av kvinsp45
Dennis/ Daniel bor i Skövde. Han kan va skriven vart han vill. Men hans plit tjej S*anj* G*lic bor i en 2a i skövde. Hon har en son som heter Leon och Dennis/Daniel är registrerad fader på den adressen. Vidare finns det 2 bilar registrerade på den adressen. Enkel mattematik. Bara att ringa skatteverket och följa upp då det är offentliga uppgifter

*=A

Ja, då får jag helt enkelt säga åt personen som sa till mig att jag hade fel kring ovanstående att han nu är rättad.

Tack för ditt förtydligande och förklaring kring detta.
__________________
Senast redigerad av v.giroux 2018-09-25 kl. 12:32.
Citera
2018-10-07, 00:07
  #4111
Medlem
Johan flykt bor på samma halvvägshus som Samuel haus(tsatsiki) , vem vet det kanske blir en film av det , skämt å sido tyckte det var en rolig grej att man fick en update på tsatsiki genom det här.. Förjävligt att dem redan är ute
Citera
2018-10-09, 10:57
  #4112
Medlem
Absintists avatar
Någon som fortfarande har FUPen? Ingen som seedar på torrenten länkad till av trådstartaren...
Citera
2018-10-09, 12:33
  #4113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Absintist
Någon som fortfarande har FUPen? Ingen som seedar på torrenten länkad till av trådstartaren...
Här:
Citat:
Ursprungligen postat av gaylordfucker
Varsågod

Huvudprotokoll: https://minfil.org/05n516babc/Huvudprotokoll.pdf
Tilläggsprotokoll: https://minfil.org/27n310b4b3/Till_ggsprotokoll.pdf
Bilder obduktion: https://minfil.org/41ne16b4b2/B-n_s0001.pdf
Citera
2018-12-21, 21:53
  #4114
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blubb07
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ter-frigivning

"Under sin tid i fängelset träffade han sin blivande fru, som under en period arbetade inom kriminalvården. I mars i år frigavs han villkorligt, med över tre år kvar på sitt straff.
Efter fem månader i frihet begick han återigen ett brott."

Låter som Dennis, han träffade väl sin tjej i fängelset. Vet inte om dom är gifta dock

"LÄMNA HONOM!" det har hon nog aldrig fått höra va? :P Om inte hennes familj redan klippt banden med henne så undrar man ju även hur många "Vad var det jag sa?" som droppats.

På ett sätt kan man ju tänka så, att det bara är 100% hjärndött att bli tillsammans med, skaffa barn och gifta sig med en dömd mördare. Men på ett sätt önskar man ju också att människor kan förändras och förbättras, och att alla skulle ha fel och hon ha rätt. Men tyvärr verkar det ju inte vara så i detta fall. Mycket tråkigt för barnet. Bara månader gammal och skiten har redan börjat.
Citera
2018-12-21, 22:09
  #4115
Medlem
Inte tillräckligt intresserad för att läsa fup eller tråden, tittade däremot i obduktionsbilagan och blev otroligt nyfiken på hur länge kroppen legat innan upptäckt samt var mn hittade påsarna/kroppen?

Nån insatt som orkar berätta?
Citera
2018-12-21, 22:51
  #4116
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamlosaGranatapple
Inte tillräckligt intresserad för att läsa fup eller tråden, tittade däremot i obduktionsbilagan och blev otroligt nyfiken på hur länge kroppen legat innan upptäckt samt var mn hittade påsarna/kroppen?

Nån insatt som orkar berätta?

Längesen jag läste FUP men av tråden att döma så verkar han ha hittats i slutet av september, han mördades dock några dagar in i september runt den sjätte/sjunde. Man grävde först ned kroppen och sedan tog man upp den och sänkte den i en sjö. Minns inte om det var så att man brände den i samband med graven eller nedsänkningen i sjön. Men det dröjde väl runt tre veckor från det han mördades fram till han hittades.

Och påtal om Dennis tjej så har jag svårt att känna sympati för henne när hon fick stryk. Bara det faktum att hon väljer att skaffa barn med ett sånt rikskräk borde vara skäl nog för att tvångsomhänderta ungen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback