2018-09-19, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cirice
Det är den här tomten som det handlar om.https://www.flashback.org/t1507360

Fast dedär va ju 2010 lillklein o dendär snubben gjorde det.
Inte 2011. Och va ja har för mig här både Emelie och han varit ute ett bra tag.
Citera
2018-09-20, 13:52
Medlem
Johan Kristoffer Flykt
Adress:
c/o Björka Stödboende
Doktor Abrahams väg 86
168 59 Bromma

Riktigt obehagligt att dessa störda killar nu är ute i friheten och ännu mer obehagligt att en sådan störd människa som Flykt befinner sig i Bromma. En liten tröst att det iaf är på ett stödboende för drogrehabilitering jämfört med Dennis och Clarström som verkar bo i det fria.

Skulle må riktigt illa om jag bodde nära dessa störta svin.
Citera
2018-09-20, 14:20
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Johan Kristoffer Flykt
Adress:
c/o Björka Stödboende
Doktor Abrahams väg 86
168 59 Bromma

Riktigt obehagligt att dessa störda killar nu är ute i friheten och ännu mer obehagligt att en sådan störd människa som Flykt befinner sig i Bromma. En liten tröst att det iaf är på ett stödboende för drogrehabilitering jämfört med Dennis och Clarström som verkar bo i det fria.

Skulle må riktigt illa om jag bodde nära dessa störta svin.

Det är nog inte en tillfällighet att det är just Flykt som bor på stödboende. Det var Flykt som mådde djävligt dåligt efteråt (med all rätt) och berättade det för någon som ringde polisen.

De andra två har tydligen "gått vidare" i sina liv.
Citera
2018-09-20, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Det är nog inte en tillfällighet att det är just Flykt som bor på stödboende. Det var Flykt som mådde djävligt dåligt efteråt (med all rätt) och berättade det för någon som ringde polisen.

Vidrigt att jobba på stödboendet i närheten av denna individ. Med all rätt så hoppas jag han fortfarande mår skit. Dennis verkar vara en känslokall människa och Clarström har jag inte direkt fått någon bild utav.

Har killarna någon kontakt med varandra idag?
Citera
2018-09-20, 16:33
Medlem
why123s avatar
Citat:
Vidrigt att jobba på stödboendet i närheten av denna individ. Med all rätt så hoppas jag han fortfarande mår skit. Dennis verkar vara en känslokall människa och Clarström har jag inte direkt fått någon bild utav.

Har killarna någon kontakt med varandra idag?

Det vet jag inte. Jag känner ingen av dem ö.h.t. Det är från FUP jag tar mina uppgifter. Det kom fram att Christian mördats p.g.a av att Flykt berättade det för någon utomstående som ringde polisen. Sedan var han samtidigt rädd för att de andra två skulle sätta dit honom, så det var väl ångest p.g.a mordet blandat med paranoia. (Som kanske var befogad, vad vet jag)

Sedan hände väl något tragiskt i familjens liv när Johan satt inne också, så hans psyke är nog inte stabilt. Det är nog rätt lätt att ta till droger i hans fall, precis som innan..
Senast redigerad av why123 2018-09-20 kl. 16:39. Anledning: .
Citera
2018-09-20, 17:34
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123

Många sjuka fall har jag läst om men det här var nog ett av de värsta.

Hur fan "går man vidare"?!
Citera
2018-09-20, 22:59
Medlem
pyramusthisbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Många sjuka fall har jag läst om men det här var nog ett av de värsta.

Hur fan "går man vidare"?!

Att dom sedan flyttar tillbaka till skithålan Bollnäs där allt utspelade sig, utan skam, och där det är uppenbart att varenda käft vet vad dom gjort förklarar ju ungefär hur mycket samvete dom har.
Citera
2018-09-20, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyramusthisbe
Att dom sedan flyttar tillbaka till skithålan Bollnäs där allt utspelade sig, utan skam, och där det är uppenbart att varenda käft vet vad dom gjort förklarar ju ungefär hur mycket samvete dom har.

När flyttade de tillbaka dit? Direkt när de släpptes eller?

Vi kan ju konstatera att Flykt bor i Bromma på ett hem för drogmissbrukare och kriminella. Dennis (Daniel) bor i Skövde och om jag minns rätt så bor Clarström en bit ifrån Skövde, minns inte staden men det var säkert 1-3 h bort bara.

Eller sitter du på annan info? Nyfiken.
Citera
2018-09-21, 08:15
Medlem
pyramusthisbes avatar
Citat:
När flyttade de tillbaka dit? Direkt när de släpptes eller?

Vi kan ju konstatera att Flykt bor i Bromma på ett hem för drogmissbrukare och kriminella. Dennis (Daniel) bor i Skövde och om jag minns rätt så bor Clarström en bit ifrån Skövde, minns inte staden men det var säkert 1-3 h bort bara.

Eller sitter du på annan info? Nyfiken.

Really? Senast jag hörde från dessa var när dom släpptes och då skulle dom bott i Bollnäs.
Citera
2018-09-21, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyramusthisbe
Really? Senast jag hörde från dessa var när dom släpptes och då skulle dom bott i Bollnäs.

Ja, de har avhandlats tidigare i tråden att Dennis ska bo i Skövde. Vet inte hur trovärdigt det är men verkar stämma enligt många.

Flykt är skriven i Bromma.

Jag minns att jag sökte på Clarström för någon vecka sen och om jag minns rätt bor han i en stad inte långt ifrån Skövde.

Ovanstående känns ju smartare än att alla 3 flyttar tillbaka till Bollnäs, samtidigt är dessa psykopater knappast smarta på något vis - så det du antyder är inte heller speciellt långsökt.
Citera
2018-09-22, 20:48
Medlem
tsgmtts avatar
Citat:
Ja, de har avhandlats tidigare i tråden att Dennis ska bo i Skövde. Vet inte hur trovärdigt det är men verkar stämma enligt många.

Flykt är skriven i Bromma.

Jag minns att jag sökte på Clarström för någon vecka sen och om jag minns rätt bor han i en stad inte långt ifrån Skövde.

Ovanstående känns ju smartare än att alla 3 flyttar tillbaka till Bollnäs, samtidigt är dessa psykopater knappast smarta på något vis - så det du antyder är inte heller speciellt långsökt.

Läs tråden, de två ni pratar om bor i/utanför Bollnäs..
Citera
2018-09-22, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsgmtt
Läs tråden, de två ni pratar om bor i/utanför Bollnäs..

Läser man tråden är det ju diskuterat att Dennis bor i Skövde? Flykt är skriven i Bromma?

Ursäkta, kan du hänvisa till inläggen du pratar om? Eller lägga fram annan info om att de bor i/utanför Bollnäs? Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in