Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-24, 19:46
  #4117
Medlem
Har FUPen, men skulle gärna vilja ha bilder och den omtalade videon. Någon som kan hjälpa?
Citera
2018-12-24, 23:04
  #4118
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hr1989
Har FUPen, men skulle gärna vilja ha bilder och den omtalade videon. Någon som kan hjälpa?

Testa googla om mordet. Vet att en del bilder fanns på bildsökningen,i alla fall för ett år sen.
Citera
2018-12-24, 23:08
  #4119
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hr1989
Har FUPen, men skulle gärna vilja ha bilder och den omtalade videon. Någon som kan hjälpa?


Här är i alla fall en start.

Citera
2018-12-27, 22:49
  #4120
Medlem
-DaRude-s avatar
Hur fan är det möjligt att de redan är ute och hunnit skaffa familj?
Jag skrattar för att det svenska rättsväsendet är helt åt helvete.

Sådan tjuter rättvisan när svensk godtrogenhet får en spark i baken av välgödda psykopatadvokater.
Av ren princip borde de aldrig komma ut, inte för att det nödvändigtvis påverkar allmän statistik utan för vad de utsatte en annan människa för, dvs tortyr, mord och styckning och skändning. Men så tänker inte mellanmjölkssvennen. Kan man inte bevisa att rediga straff påverkar STATISTIKEN på ett globalt plan ska vi inte bestraffa någon. Jävla idioter.
Citera
2019-01-17, 02:12
  #4121
Medlem
Garderobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoMiolss78
man ska inte döma av bilder men fan de såg ju ut som skolkören pojkar...
Den som tror att människors förmåga till grymhet syns utanpå är klok som en potatis.

Ted Bundy
https://media.spokesman.com/photos/2...Wanted.JPG.jpg

Jeffrey Dahmer
https://upload.wikimedia.org/wikiped...rey_Dahmer.jpg

Reinhard Heydrich
https://steamuserimages-a.akamaihd.n...1EEC711D81281/

Donald Trump
https://thenypost.files.wordpress.co...8&h=410&crop=1
Citera
2019-05-22, 20:40
  #4122
Medlem
Vet någon vad dom gör nu? Bor Daniel kvar i Skövde?
Citera
2019-05-22, 23:08
  #4123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9TIO
Vet någon vad dom gör nu? Bor Daniel kvar i Skövde?

Daniel bor i en villa /hus i Segersta en bit utanför Bollnäs
Citera
2019-05-24, 14:02
  #4124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poffa35
Daniel bor i en villa /hus i Segersta en bit utanför Bollnäs

Är du säker på det ??
Finns andra uppgifter på föregående sida.
Citera
2019-05-24, 16:25
  #4125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzzzz99999
Är du säker på det ??
Finns andra uppgifter på föregående sida.

Ja jag är säker på de!!!
Citera
2019-05-28, 22:37
  #4126
Medlem
Terror828s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poffa35
Ja jag är säker på de!!!


hur säker källa är det ?
Citera
2019-05-28, 23:10
  #4127
Medlem
Agent.Smiths avatar
Det är skrämmande många grova brott i Sverige som begås av människor som redan begått brott. Man skulle drastiskt kunna få ner antalet brottsoffer genom att hålla tidigare brottslingar avskiljda från samhället.

Det borde införas ett myndighetsansvar i Sverige. Den som är med och bidrar till en annan människas frigång borde hållas personligen delansvarig för eventuella nya brott.

Det personliga ansvaret håller jag mycket högt. Det är det enda som kan skapa hållbar balans och harmoni i ett samhälle.

Har dessa mördare tagit personligt ansvar för sina gärningar? Det enda jag vet är att BO fick livstid medan GM efter 9 år är ute och lever det liv som de tog sig rätten att förneka BO. Rättvist? Fan heller.
Citera
2019-05-28, 23:15
  #4128
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Smith
Det är skrämmande många grova brott i Sverige som begås av människor som redan begått brott. Man skulle drastiskt kunna få ner antalet brottsoffer genom att hålla tidigare brottslingar avskiljda från samhället.

Det borde införas ett myndighetsansvar i Sverige. Den som är med och bidrar till en annan människas frigång borde hållas personligen delansvarig för eventuella nya brott.

Det personliga ansvaret håller jag mycket högt. Det är det enda som kan skapa hållbar balans och harmoni i ett samhälle.

Har dessa mördare tagit personligt ansvar för sina gärningar? Det enda jag vet är att BO fick livstid medan GM efter 9 år är ute och lever det liv som de tog sig rätten att förneka BO. Rättvist? Fan heller.

Bra skrivet och jag har alltid undrat vad som pågår i huvet på alla som daltar med kriminella.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback