2012-01-12, 10:45
Medlem
R.Kuklinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaggis26
Vet man var dessa tre herrar sitter i förvar någonstans? Sitter de på samma anstalt?

Är man fler om samma brott och blir lagförd sitter man ALDRIG på samma anstalt!
Citera
2012-01-13, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaggis26
Vet man var dessa tre herrar sitter i förvar någonstans? Sitter de på samma anstalt?
Tvivlas på , vore dock intressant och veta vart dessa MONSTER hålller till .
Citera
2012-02-11, 00:09
Medlem
Detta står säkert redan någon stans i tråden men Christian blev ju svårt misshandlad och allt innan han dog och han blev ju mördad i en lägenhet. Är det inte konstigt att inte grannarna ringde polisen el undrade vad dom gjorde för jag tror ju att Christian har skrikit som fan. Ber om ursäkt om detta finns svar i tråden men den är rätt lång nu.
Citera
2012-02-11, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Therezze
Detta står säkert redan någon stans i tråden men Christian blev ju svårt misshandlad och allt innan han dog och han blev ju mördad i en lägenhet. Är det inte konstigt att inte grannarna ringde polisen el undrade vad dom gjorde för jag tror ju att Christian har skrikit som fan. Ber om ursäkt om detta finns svar i tråden men den är rätt lång nu.
Längesen jag läste FUP men jag minns en kvinnlig granne som hade hört något ljud men inte tagit någon större notis av det, iallafall inte agerat på det, tills det slutligen inte hördes mer. Minns ej om det hörde till grannskapet att det gick livat till. BO fick hammarslag mot huvudet tidigt i misshandeln, som jag minns det, och det är inte säkert att han kunde skrika så mycket därefter. Misshandeln måste ha pågått i minst en halvtimme, än en gång som jag minns det, och utmed den tiden fick han någon textil instoppad i munnen, för något slags skendränkning eller annan skit. Oerhört upprörande mord som föregicks av tortyr och sedan styckning i två seanser, som jag minns det. Må samtliga GM försmäkta i fängelset!
Senast redigerad av Kinuski 2012-02-11 kl. 00:18.
Citera
2012-02-11, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinuski
Längesen jag läste FUP men jag minns en kvinnlig granne som hade hört något ljud men inte tagit någon större notis av det, iallafall inte agerat på det, tills det slutligen inte hördes mer. Minns ej om det hörde till grannskapet att det gick livat till. BO fick hammarslag mot huvudet tidigt i misshandeln, som jag minns det, och det är inte säkert att han kunde skrika så mycket därefter. Misshandeln måste ha pågått i minst en halvtimme, än en gång som jag minns det, och utmed den tiden fick han någon textil instoppad i munnen, för något slags skendränkning eller annan skit. Oerhört upprörande mord som föregicks av tortyr och sedan styckning i två seanser, som jag minns det. Må samtliga GM försmäkta i fängelset!
Fy fan vad hemskt. Tycker så otroligt synd om killen och hans familj så det finns inte ord för de.
Citera
2012-02-17, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuthora
Nej, verkligen inte. Det är stor skillnad på benzo med lång halveringstid och på kortverkande, samt även på HYPNOTISKA (de värsta, t.ex Rohypnol, Halicon, Stilnoct) de hypnotiska somnar hjärnan på medans du är vaken och jag kan garantera dig att du kommer ha gjort saker du aldrig nånsin skulle gjort annars.

Ju kortare halveringstiden är desto hårdare slår det (och desto mindre kommer du komma ihåg) de är de benzon som folk gör mest brott på, rohypnol är väl den mest kända world-wide, hypnotisk med väldigt kort halveringstid.

Precis, jag äter stilnoct, metadon, lyrica mm dagligen och jag är ALDRIG aggressiv i "nyktert" tillstånd men efter jag tagit stilnoct så har jag slagit min mamma utan att komma ihåg det dagen efter.
Har även gjort extremt mycket skumma saker på mina mixar. Så det behövs inte ens nån alkohol
för att man ska flippa...

Jag har ingen koll alls på vad jag gör/har gjort....
Senast redigerad av BrokenGirl 2012-02-17 kl. 01:28. Anledning: Lägga till en grej
Citera
2012-02-17, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Ja allt man hittade förutom dom två preparaten som han dömdes för narkotikabrott för nu när domen kom. Och det var en tablett metadon och en tablett tramadol resterande preparaten hade han recept på, finns heller ingen som helst evidens för att JF innan detta skulle hållit på överdoserat, jämför du utskriftsdatum och dyl och perioderna mellan så visar det att det han haft recept på har han brukat enligt föreskrift (såvida han ej köpt på sidan av, men det finns det inget stöd för)

Jag får också en mängd tabletter utskrivna av min läkare men jag tar dom inte enligt föreskrift så min läkare tror att jag tar dom som jag borde....

Bara för att man har recept utskrivet och fått anvisningar och så så gör man inte alltid så, även fast de kan se så ut utåt sett, min familj+sambo tror jag tar mina mixar enligt anvisningen men jag överdoserar vissa dagar och är utan andra...
Citera
2012-02-27, 21:58
Medlem
Anders Krantz får fängelse för inblandning i en drogaffär (dom stoppades i en bil med åtta hekto cannabisharts):

Medhjälpare i styckmord får fängelse
http://helahalsingland.se/bollnas/1....d-far-fangelse

"Mannen var inblandad i styckmordsrättegången efter att ha pekat ut sjön där kroppen kunde dumpas. Han dömdes i somras för grovt skyddande av brottsling. Den gången slapp han fängelse och dömdes i stället till skyddstillsyn med samhällstjänst.

Rätten konstaterar nu att han inte har skött sin övervakning. Påföljden från mordrättegången rivs upp och 20-åringen döms till sju månaders fängelse."
Citera
2012-02-27, 22:12
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty-harry
Anders Krantz får fängelse för inblandning i en drogaffär (dom stoppades i en bil med åtta hekto cannabisharts):

Medhjälpare i styckmord får fängelse
http://helahalsingland.se/bollnas/1....d-far-fangelse

"Mannen var inblandad i styckmordsrättegången efter att ha pekat ut sjön där kroppen kunde dumpas. Han dömdes i somras för grovt skyddande av brottsling. Den gången slapp han fängelse och dömdes i stället till skyddstillsyn med samhällstjänst.

Rätten konstaterar nu att han inte har skött sin övervakning. Påföljden från mordrättegången rivs upp och 20-åringen döms till sju månaders fängelse."

Den domen måste läsas.

Om AK:

Citat:
En annan 20-åring ordnade fram föraren med bil men hävdade att han inte kände till färdens syfte. Rätten tror inte på det utan fäller även honom för narkotikabrott.

Om den fjärde:

Citat:
Den 22-årige chauffören frias helt från åtalet. Rätten anser det inte bevisat att han kände till att resan till Stockholm handlade om en knarkaffär.

Vill se vad som binder AK respektive vad som friar chaffisen.
Citera
2012-03-02, 19:36
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrokenGirl
Jag får också en mängd tabletter utskrivna av min läkare men jag tar dom inte enligt föreskrift så min läkare tror att jag tar dom som jag borde....

Bara för att man har recept utskrivet och fått anvisningar och så så gör man inte alltid så, även fast de kan se så ut utåt sett, min familj+sambo tror jag tar mina mixar enligt anvisningen men jag överdoserar vissa dagar och är utan andra...

Jag har hört den där skiten innan i mitt liv, och det är bullshit som vanligt...
Du får gärna försöka förklara hur du vill, kommer jag i kontakt med människor som dig som missbrukar sån skit så kommer jag springa så långt jag kan därifrån då jag har sett hur mycket skit det här har fört med sig, att du ens har mage att skriva om det här i tråden är fanimej en skymf emot offret och dennes närstående.
Citera
2012-03-12, 17:27
Medlem
Kan någon ladda upp FUP:en igen, är lite intresserad. Megavideo är ju som ni vet nedstängd och torrenten funkar ej.
Citera
2012-03-16, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrokenGirl
Precis, jag äter stilnoct, metadon, lyrica mm dagligen och jag är ALDRIG aggressiv i "nyktert" tillstånd men efter jag tagit stilnoct så har jag slagit min mamma utan att komma ihåg det dagen efter.
Har även gjort extremt mycket skumma saker på mina mixar. Så det behövs inte ens nån alkohol
för att man ska flippa...

Jag har ingen koll alls på vad jag gör/har gjort....
Du behöver tvångsomhändertas eller något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in