Citat:
Ursprungligen postat av Terror828
Dom är nog bra skitnödig för att komma ut till dom stora grabbarna , får hoppas att nån där inne märker dom för livet .........
Om det vore 3 normala människor det handlade om, så är de nog redan märkta för livet.
AC verkar dessutom ha sånt stort ego så han har nog redan planerat ut hur han ska styra upp saker och ting på kåken.
JF, har jag en känsla av att han är otroligt nervös redan nu. Det har han kanske redan tidigare haft tendens att vara, nervöst lagd alltså.
DJ, han fortsätter väl som vanligt, han går omkring som en vandrande körriktningsvisare.
Att alla 3 har överklagat kan jag förstå, vad har dom att förlora liksom? Som någon tidigare skrev: Det vore ett tjänstefel av deras advokater att inte rekommendera ett överklagande.
Vad som däremot irriterar mig något oerhört, det är att de 3 kräken även överklagar summan av skadeståndet. Dom tycker det är alldeles för högt. Satans as.
Offtopic: Årets medalj i tålamod vill jag härmed utdela till micro113, detta för att han gång på gång blir kallad både det ena och det andra av en viss användare (vem kan det vara tro?), men hela tiden fortsätter att i saklig ton beskriva det han vet. Och det verkar vara en hel del.
Hatten av för dig micro113.