2012-03-16, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty-harry
Anders Krantz får fängelse för inblandning i en drogaffär (dom stoppades i en bil med åtta hekto cannabisharts):

Medhjälpare i styckmord får fängelse
http://helahalsingland.se/bollnas/1....d-far-fangelse

"Mannen var inblandad i styckmordsrättegången efter att ha pekat ut sjön där kroppen kunde dumpas. Han dömdes i somras för grovt skyddande av brottsling. Den gången slapp han fängelse och dömdes i stället till skyddstillsyn med samhällstjänst.

Rätten konstaterar nu att han inte har skött sin övervakning. Påföljden från mordrättegången rivs upp och 20-åringen döms till sju månaders fängelse."
Ser man på , inte alls oväntat men missat detta .
Citera
2012-03-19, 23:32
Medlem
thefearss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Kan någon ladda upp FUP:en igen, är lite intresserad. Megavideo är ju som ni vet nedstängd och torrenten funkar ej.

Vill också! Pretty please.
Citera
2012-03-20, 07:34
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Kan någon ladda upp FUP:en igen, är lite intresserad. Megavideo är ju som ni vet nedstängd och torrenten funkar ej.

Citat:
Ursprungligen postat av thefears
http://www.mediafire.com/?h3gmim4jf5e9sbj

Den här funkar väl fortfarande.

http://www.mediafire.com/?h3gmim4jf5e9sbj
Citera
2012-03-20, 07:59
Medlem
MrMjoelkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrokenGirl
Jag får också en mängd tabletter utskrivna av min läkare men jag tar dom inte enligt föreskrift så min läkare tror att jag tar dom som jag borde....

Bara för att man har recept utskrivet och fått anvisningar och så så gör man inte alltid så, även fast de kan se så ut utåt sett, min familj+sambo tror jag tar mina mixar enligt anvisningen men jag överdoserar vissa dagar och är utan andra...

Rätt idiotiskt och sitta i en tråd som den här och skryta över hur jävla dum i huvudet man är. tycker du inte?
Att du är en nolla som tycker du är tuff för att du missköter dina mediciner är en sak, men gör det hemma hos din stackars mor och inte här.
Din respektlösa ovärdiga människa.
Citera
2012-03-31, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMjoelke
Rätt idiotiskt och sitta i en tråd som den här och skryta över hur jävla dum i huvudet man är. tycker du inte?
Att du är en nolla som tycker du är tuff för att du missköter dina mediciner är en sak, men gör det hemma hos din stackars mor och inte här.
Din respektlösa ovärdiga människa.

Skrev det inte för att skryta utan för att vissa säger att droger inte har med mordet att göra.

När jag tar mina mixer gör jag det när jag är själv i min lägenhet och går inte därifrån då jag vet vad som kan hända....
Citera
2012-03-31, 09:38
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrokenGirl
Skrev det inte för att skryta utan för att vissa säger att droger inte har med mordet att göra.

När jag tar mina mixer gör jag det när jag är själv i min lägenhet och går inte därifrån då jag vet vad som kan hända....

Och där har Du dessutom bevisat att Du är helt dum i huvudet.
Jag har bara en önskan idag och det är att Du avslutar ditt konto på Flashback.
Citera
2012-03-31, 11:15
Medlem
Fick trion inte rätt "höga" straff jämnfört med vad man trodde strafftiden skulle hamna på, hörde på efterlyst för länge sedan att de skulle hamna mellan 5-8år beroende på ålder. Kan tycka att i extrema fall borde 14-18 år inte vara omöjligt att dömas till som 18-19åring.

En helt annan fråga är vad gör man med dessa ungdomar efter avtjänadstrafftid? Alla tre får nya personummer och flyttas till nya städer? Den första utav dem släpps väll inom 4,5-5 år nu.
Citera
2012-03-31, 13:54
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefears

FUP finns under ämnet Domar och förundersökningsprotokoll.
På sidan 6 kan Du ladda ner FUP.
Citera
2012-03-31, 14:10
Medlem
Potenza.adeguatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Therezze
Detta står säkert redan någon stans i tråden men Christian blev ju svårt misshandlad och allt innan han dog och han blev ju mördad i en lägenhet. Är det inte konstigt att inte grannarna ringde polisen el undrade vad dom gjorde för jag tror ju att Christian har skrikit som fan. Ber om ursäkt om detta finns svar i tråden men den är rätt lång nu.

Människor i Sverige har en tendens att inte lägga sig i någon annans business. Oavsett om det är dödsskrik eller inte..
Citera
2012-04-10, 16:43
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/ar...ab?teaser=true

Någon som vill vara vänlig och fixa fram denna?
Citera
2012-04-10, 17:28
Medlem
Mäkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johandaruler
http://www.aftonbladet.se/nyheter/ar...ab?teaser=true

Någon som vill vara vänlig och fixa fram denna?

Vill också läsa detta!
Citera
2012-04-10, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mäki
Vill också läsa detta!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto