2011-06-11, 11:53
Medlem
Studsbolls avatar
Tack för bilderna. Det ger en extra dimension när man granskar fallet och leker amatörpolis/psykolog. Jag älskar dessa trådar!
Citera
2011-06-11, 12:04
Medlem
Som Manamanah citerar: alla parter i en rättegång har rätt att ta del av allt material. Med detta menas just det det säger ta del av inte få tillgång till, dvs. ta hem som souvenir. Sture Nord säger ju också att bilderna legat på särskilda CD-skivor som enbart använts i rättsalen och dessa har varit sekretessbelagda.

Och bara för att man har rätt att ta del av innebär inte det per automatik att man måste titta på vidriga bilder om man inte vill. Förstår inte vilket intresse de åtalade skulle ha av att se dessa när de inte ifrågasatt obduktionsprotokollet.
Citera
2011-06-11, 12:36
Medlem
länken me bilderna funkar inte..
Citera
2011-06-11, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peppen

Näpp. Funderar på om man skulle vara dum nog att klicka på länken eller inte På sätt och vis vill man se verkligheten när den ändå finns, även om den är motbjudande. Det var som med Elin Krantz, riktigt hemska bilder.
Citera
2011-06-11, 12:41
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty-harry
Dit med aset som har läckt dessa bilder från början (dom som sprider vidare "skiter" jag i, "kan ej stoppas" ).
Vi kör operation "hitta läckan"! Förutom att personen ska bestraffas för sitt tilltag så skulle det vara intressant att veta hur dessa kom till allmän beskådan från början...
Det där instämmer jag i, det är väl då fan att det skall läcka ut sådana här bilder och nej, jag varken tänker eller vill se bilderna efter beskrivningar av flera av er.
Citera
2011-06-11, 12:42
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjukisen
Näpp. Funderar på om man skulle vara dum nog att klicka på länken eller inte På sätt och vis vill man se verkligheten när den ändå finns, även om den är motbjudande. Det var som med Elin Krantz, riktigt hemska bilder.
Jag öppnade bilderna på Elin och lärde mig min läxa, ett stort no no för mig.
Citera
2011-06-11, 12:46
Medlem
LeePriest71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjukisen

Bilderna på Elin va ingenting mot CL...
Citera
2011-06-11, 12:53
Medlem
Nunugabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeePriest71
Bilderna på Elin va ingenting mot CL...

Vart kan man fa tag pa Elin Krantz bilderna? Tyckte inte att Obduktionsrapporten var sa hemsk, vad forvantar man sig liksom. Det var iallafall ett bestialiskt mord och jag ser verkligen fram emot deras dom. Allt under livstid bor betraktas som en skandal.
Citera
2011-06-11, 12:53
Medlem
stora_ostens avatar
Kände ni Christian Larsson titta inte

Citat:
Ursprungligen postat av peppen

Torrent finns ju till dom i inlägg #2699

Tyckte in dom var så jävla äckliga som flera här vill ge sken utav, fast ni kanske kände CL?
Klarar man av att se en skräckfilm så pallar man att se dom utan problem jag käkade iaf klart min musli när jag satt o kollade på dom och jag hänger inte i MGB forumet liksom.

Men egentligen så tillför ju inte bilderna särskilt mycket annat lite porr/nöje för dom som är nyfikna på gore. Hade varit intressant att läsa den skriva dokumentationen också.
Senast redigerad av stora_osten 2011-06-11 kl. 12:55.
Citera
2011-06-11, 12:55
Medlem
Nunugabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stora_osten
Kände ni Christian Larsson titta inte, annars är det bara att titta så hemska är inte bilderna.

Torrent finns ju till dom i inlägg #2699

Tyckte in dom var så jävla äckliga som flera här vill ge sken utav, fast ni kanske kände CL?
Klarar man av att se en skräckfilm så pallar man att se dom utan problem jag käkade iaf klart min musli när jag satt o kollade på dom och jag hänger inte i MGB forumet liksom.

Men egentligen så tillför ju inte bilderna särskilt mycket annat lite porr/nöje för dom som är nyfikna på gore. Hade varit intressant att läsa den skriva dokumentationen också.

Dokumentationen finns val i FUP:n?
Citera
2011-06-11, 12:56
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunugab
Vart kan man fa tag pa Elin Krantz bilderna? Tyckte inte att Obduktionsrapporten var sa hemsk, vad forvantar man sig liksom. Det var iallafall ett bestialiskt mord och jag ser verkligen fram emot deras dom. Allt under livstid bor betraktas som en skandal.

Här: https://www.flashback.org/t1501347
Citera
2011-06-11, 13:03
Medlem
Hur många delar blev det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in