2011-06-07, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenss0n
får snart alla bilderna.. runt 100 st. ganska mkt gore... fast dom flesta här är van. här får ni en teaser

http://www.bild.me/bild.php?file=1474550Larsson.png

han är dock seg å ladda upp dom

Får bara upp en text. Ska det finnas bilder? Isf hur ser jag dom?
Citera
2011-06-07, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjellKlinga
Varför så upprörd? Klart det är relevant då dem ingick i originalfup:en.

Relevant för obduktionsteknikern / åklagaren / advokaten ..tvivlar på att dom är till för din privata samling
Citera
2011-06-07, 21:59
Medlem
Citat:
Varför så upprörd? Klart det är relevant då dem ingick i originalfup:en.

Det här är dock en tråd om mordet, inte FUPen det finns _NOLL_ ytterligare information att få från bilderna som du inte redan fått i FUP:en därav att det är irrelevamt.

Bilderna tillför alltså inget som helst ytterligare diskussionsunderlag det enda som kan göra det är TEXTEN i denna obduktionsrapport.
Citera
2011-06-07, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty-harry
Relevant för obduktionsteknikern / åklagaren / advokaten ..tvivlar på att dom är till för din privata samling

Vad får dig att tro att jag samlar på sådana bilder?
Citera
2011-06-07, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Det här är dock en tråd om mordet, inte FUPen det finns _NOLL_ ytterligare information att få från bilderna som du inte redan fått i FUP:en därav att det är irrelevamt.

Bilderna tillför alltså inget som helst ytterligare diskussionsunderlag det enda som kan göra det är TEXTEN i denna obduktionsrapport.

Det är en uppfattning jag själv vill bilda mig.

edit: Har du sett bilderna?
Citera
2011-06-07, 22:28
Medlem
Citat:
Det är en uppfattning jag själv vill bilda mig.

edit: Har du sett bilderna?

Dina inlägg i denna tråden rör enbart dessa BILDER, innan dom kom på tal så besökte du inte ens tråden, en tråd med 2000+ inlägg och du dyker upp när makabra obduktionsfoton kommer på tal.

Din agenda är relativt transparent.
Citera
2011-06-07, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Dina inlägg i denna tråden rör enbart dessa BILDER, innan dom kom på tal så besökte du inte ens tråden, en tråd med 2000+ inlägg och du dyker upp när makabra obduktionsfoton kommer på tal.

Din agenda är relativt transparent.

Fel av dig. Jag har varit med sedan början men inte skrivit förut. Förutfattade meningar verkar du ha gott om. Trist. Hoppas tråden flyter på med så mycket information som möjligt om fallet.

Frågar igen: Har du sett bilderna?
Citera
2011-06-07, 22:43
Medlem
sådär då har pdf filen kommit. 95,5 mb ligger den på... alltså jag vet inte om ja pallar lägga ut den.. känns lite fel .
Citera
2011-06-07, 22:58
Medlem
Citat:
Fel av dig. Jag har varit med sedan början men inte skrivit förut. Förutfattade meningar verkar du ha gott om. Trist. Hoppas tråden flyter på med så mycket information som möjligt om fallet.

Frågar igen: Har du sett bilderna?

Ja, säkert att du har, därav att du väljer att inflika i diskussionen först när dessa bilder kommer på tal, och sedan fortsätter tjata om att få se dom i samtliga av dina inlägg, samt försöker ytterligare fiska efter dom.

Det är alltså ingen "förutfattad mening" det är ett enkelt konstaterande baserat och med stöd av ditt egna agerande i tråden, där samtliga av dina inlägg rör dessa BILDER.

Bilderna tillför ingen som helst "information" angående fallet dom illustrerar enbart information du kan läsa dig till i FUP:en, det som står skrivet däremot i obduktionsrapporten skulle möjligtvis kunna tillföra ytterligare underlag, då det kan ge stöd för dom tre olika versionerna som berättats i förhören.

Citat:
sådär då har pdf filen kommit. 95,5 mb ligger den på... alltså jag vet inte om ja pallar lägga ut den.. känns lite fel .

Dina penibla försök till "internetprops" är redan rätt givna då du redan skrivit att du ämnat få tag i dessa bilder, så fejkade "samvetskval" över detta sedan för medlidande eller ryggdunkar ter sig enbart patetisk, upp till dig och ditt samvete, ingick du i min bekantsskapskrets så hade jag sett till så du försvunnit ur den omedelbart om jag fått reda på att du spridit dylik skit. Kan ju eventuellt ta och fundera på hur du är funtad i huvudet.
Senast redigerad av dip 2011-06-07 kl. 23:01.
Citera
2011-06-07, 23:04
Medlem
Sir.Ps avatar
Citat:

äh, ingen här som det vem du är. Allmänintresse! familjen har säkert sett bilderna själva, så vad gör det om de kommer upp? de enda som får eventuella konsekvenser av att bilderna läggs upp är mördarna, vilka inte förtjänar bättre.
Senast redigerad av Sir.P 2011-06-07 kl. 23:06.
Citera
2011-06-08, 00:15
Medlem
Ni som sitter på bilderna från obduktionen.
Tänk så här: Om ni hade ett barn som blivit torterad, mördad, skändad mm skulle ni uppskatta om dessa bilder spreds på nätet?
Skulle ni tycka att det var OK?

Gör er själv en tjänst och radera bilderna.

För övrigt så tycker jag att dip börjar bli tjatig nu med sina återkommande påminnelser om vad Tuesday minsann sagt, skrivit och tyckt.
Det är glasklart för de allra flesta nu att du är oerhört imponerad av Tuesday, vilket du har all rätt att vara (Tuesday är skicklig). Men du behöver väl inte skriva om det titt som tätt.

Nu är det bara att vänta och se vad jag blir kallad härnäst...
Känns som att det är min tur nu.
Citera
2011-06-08, 01:11
Medlem
Hm, jag tror nog att sorgen över att ha förlorat ett barn på det sätt som i detta fall är lika stor oavsett om bilderna kommer ut här eller inte. Jag HOPPAS att de anhöriga trots det som hänt önskar att inte fler faller offer för liknande ting, och där av "accepterar" att bilderna kommer ut för att visa verkligheten, vad som faktiskt kan hända. Kan det få en till att tänka till ordentligt, så är det värt det?

De som blir illa berörda av bilderna behöver ju inte titta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in