Citat:
Ursprungligen postat av KjellKlinga
Fel av dig. Jag har varit med sedan början men inte skrivit förut. Förutfattade meningar verkar du ha gott om. Trist. Hoppas tråden flyter på med så mycket information som möjligt om fallet.
Frågar igen: Har du sett bilderna?
Ja, säkert att du har, därav att du väljer att inflika i diskussionen först när dessa bilder kommer på tal, och sedan fortsätter tjata om att få se dom i samtliga av dina inlägg, samt försöker ytterligare fiska efter dom.
Det är alltså ingen "förutfattad mening" det är ett enkelt konstaterande baserat och med stöd av ditt egna agerande i tråden, där samtliga av dina inlägg rör dessa BILDER.
Bilderna tillför ingen som helst "information" angående fallet dom illustrerar enbart information du kan läsa dig till i FUP:en, det som står skrivet däremot i obduktionsrapporten skulle möjligtvis kunna tillföra ytterligare underlag, då det kan ge stöd för dom tre olika versionerna som berättats i förhören.
Citat:
Ursprungligen postat av Svenss0n
sådär då har pdf filen kommit. 95,5 mb ligger den på... alltså jag vet inte om ja pallar lägga ut den.. känns lite fel

.
Dina penibla försök till "internetprops" är redan rätt givna då du redan skrivit att du ämnat få tag i dessa bilder, så fejkade "samvetskval" över detta sedan för medlidande eller ryggdunkar ter sig enbart patetisk, upp till dig och ditt samvete, ingick du i min bekantsskapskrets så hade jag sett till så du försvunnit ur den omedelbart om jag fått reda på att du spridit dylik skit. Kan ju eventuellt ta och fundera på hur du är funtad i huvudet.