2008-09-20, 12:21
Medlem
Bluffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kickbutt
Jo för att det är en "sida" som ser snygg ut gör det hela betydligt bättre ...

Nä men sist jag tog melanotan 2, fick jag nåt pulver som gav mig fruktansvärda smärtor i ryggen, o de va alltid dagen efter inj jag fick ont..
Citera
2008-09-20, 12:35
Medlem
siros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluffo
Nä men sist jag tog melanotan 2, fick jag nåt pulver som gav mig fruktansvärda smärtor i ryggen, o de va alltid dagen efter inj jag fick ont..
handla härifrån http://europatan.eu/shop/ funkar utmärkt inte dyrt heller
Citera
2008-09-20, 12:40
Medlem
Bluffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siro

tack så mycket TACK
Citera
2008-09-20, 17:46
Medlem
Jedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siro

Är produkten lika bra om man jämför med melanocorp´s US-made produkt tex? Nån som kan dra en jämförelse efter erfarenheter?
Citera
2008-09-20, 18:09
Bannlyst
Tänkte börja med melanotan igen, men har glömt hur mycket jag ska ta från mina redan färdigblandade sprutor. Jag blandade 2ml med 10mg melanotan. Hur mycket melanotan blir det då för varje markering på sprutan? Alltså för varje 0,1ml?
Citera
2008-09-20, 23:13
Medlem
Non_Lo_Sos avatar
Jag funderar på att testa det här, blek som jag är..
Men måste man blanda själv? Finns det inget färdigblandat att köpa?
Citera
2008-09-21, 10:58
Medlem
Snälla läs igenom tråden eller sök i den i alla fall. Står redan allt man behöver veta.

(Av nån privatperson så kan du nog få det utblandat, men jag har inte sett någon sida där du kan få det utblandat. Men att blanda ut det är hur enkelt som helst. Du suger upp så mycket vatten du behöver och sen sprutar ner det över "pulvret". Vatten går att köpa på apoteket, funkar fint med Drop It.)
Senast redigerad av mack_at_gymmet 2008-09-21 kl. 11:02.
Citera
2008-09-21, 12:57
Medlem
Boddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erille
Tänkte börja med melanotan igen, men har glömt hur mycket jag ska ta från mina redan färdigblandade sprutor. Jag blandade 2ml med 10mg melanotan. Hur mycket melanotan blir det då för varje markering på sprutan? Alltså för varje 0,1ml?

Det är ju bara räkna! Det blir iaf 0,5mg per unit/enhet eller som du själv skriver "enhet på sprutan". Det är en ganska normal dos och det är vad jag tar för dos!
Citera
2008-09-21, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boddie
Det är ju bara räkna! Det blir iaf 0,5mg per unit/enhet eller som du själv skriver "enhet på sprutan". Det är en ganska normal dos och det är vad jag tar för dos!

vad är en enhet?
Citera
2008-09-21, 16:25
Bannlyst
alltså jag e helt yr, förstår ingenting längre. Försökte förklara på ett engelskt forum hur mycket jag har tagit, men jag förstår inte det själv längre. Har inte en aning om hur mycket jag har tagit. Kan någon räkna ut det till mig och förklara?
Citera
2008-09-21, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erille
vad är en enhet?

Jag tror han menar 0.05 per enhet. En enhet är en unit. Har du 0.3ml sprutor så kan du fylla 30units i dom. Har du Tagit 3 units varje dag så har du tagit 0.05mg*3 dvs 0.15mg melanotan per dag. Vilket också är en ganska bra dos om du inte är rödhårig och kritvit. Jag anser inte att man beöver mycket mer är 0.10mg till 0.2mg per dag för att det ska göra under. Dessutom så slipper man de flesta biverkningar som illamående, trötthet osv.
Citera
2008-09-21, 23:34
Medlem
Boddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barzini
Jag tror han menar 0.05 per enhet. En enhet är en unit. Har du 0.3ml sprutor så kan du fylla 30units i dom. Har du Tagit 3 units varje dag så har du tagit 0.05mg*3 dvs 0.15mg melanotan per dag. Vilket också är en ganska bra dos om du inte är rödhårig och kritvit. Jag anser inte att man beöver mycket mer är 0.10mg till 0.2mg per dag för att det ska göra under. Dessutom så slipper man de flesta biverkningar som illamående, trötthet osv.

Jag tog en av mina flaskor med 10mg melanotan och tryckte i 2ml vatten. Jag drog upp hälften av lösningen i en pump med en kraftig kanyl på och fyllde sen min insulinspruta på 10 units/1ml med lösningen. Då har jag alltså 10 units om vardera 0,05mg i sprutan och tar 1 unit varje dag!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in