2008-05-05, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schlymmer
en tjejpolare handlade av superbrun.se tror jag det var men det är rätt dyrt tror det kostar typ 580kr eller nått. Betala 350kr per 10mg för mitt i sverige om jag inte minns fel

tackar, men melanotan 2 är de lika bra som vanliga melanotan? finns för många sidor för o läsa igenom
Citera
2008-05-05, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av daniele_paponi
tackar, men melanotan 2 är de lika bra som vanliga melanotan? finns för många sidor för o läsa igenom

Melanotan II är potentare än melanotan.
Citera
2008-05-05, 16:09
Medlem
inte så bra på sånna ord, men de är bättre va?

edit: tack för att du svara ska bli bättr epå o leta i framtiden
Citera
2008-05-05, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Melanotan II är potentare än melanotan.

Inte på dig
Citera
2008-05-05, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mack_at_gymmet
Inte på dig

Hahaha!
Citera
2008-05-06, 00:35
Bannlyst
Fint att tråden fortfarande är igång.

Nu till problemet. Är rödhårig, och har SKITSVÅRT att bli lite brun överhuvudtaget......... Så jävla drygt. Man blir bara röd. Så en fråga till de som kan, eller kanske har erfarenheter kring detta ämne som rödhårig, kommer det funka på mig tro? Dvs få en brun fin hy, och inget rött skit

Tacksam för all hjälp.

/encap

Edit: En fråga till..
Läste lite om att leverfläckar brukar uppstå. Men hur stora är dessa? Kanske varierar.. Men hur länge finns de där? Är de "starka" i färgen? (Finns ju lite ljusare varianter samt mörkare) Ja ni fattar

Blev orolig när jag läste:
"ligger på 0.3mg per dag, ja visste om att man får leverfläckar/pigmentfläckar, men det ja undrar är hur länge dom kommer fortsätta poppa upp, på en vecka har ja kanske fått 20-30 på armarna o magen, om det fortsätter med 20-30 varje vecka så avbryter ja nog"

20-30?! Galet

--

Har också lyckats bli solbränd x antal ggr. Senast var i Cypern. En riktig ordentlig solbränna faktiskt, haha... Så kan melanotan bidra med något negativt pga detta?
Senast redigerad av encap 2008-05-06 kl. 00:52.
Citera
2008-05-06, 11:29
Medlem
belaruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av encap
Fint att tråden fortfarande är igång.

Nu till problemet. Är rödhårig, och har SKITSVÅRT att bli lite brun överhuvudtaget......... Så jävla drygt. Man blir bara röd. Så en fråga till de som kan, eller kanske har erfarenheter kring detta ämne som rödhårig, kommer det funka på mig tro? Dvs få en brun fin hy, och inget rött skit

Tacksam för all hjälp.

/encap

Edit: En fråga till..
Läste lite om att leverfläckar brukar uppstå. Men hur stora är dessa? Kanske varierar.. Men hur länge finns de där? Är de "starka" i färgen? (Finns ju lite ljusare varianter samt mörkare) Ja ni fattar

Blev orolig när jag läste:
"ligger på 0.3mg per dag, ja visste om att man får leverfläckar/pigmentfläckar, men det ja undrar är hur länge dom kommer fortsätta poppa upp, på en vecka har ja kanske fått 20-30 på armarna o magen, om det fortsätter med 20-30 varje vecka så avbryter ja nog"

20-30?! Galet

--

Har också lyckats bli solbränd x antal ggr. Senast var i Cypern. En riktig ordentlig solbränna faktiskt, haha... Så kan melanotan bidra med något negativt pga detta?

Det finns olika pigmenttyper och rödhåriga har särskilt mycket av en viss pigmenttyp som ger den speciella färgen. Om jag har förstått det rätt stimulerar inte melanotan sådant pigment. Jag har inte full koll på det här eftersom jag inte är rödhårig men jag har läst runt på många forum och rödhåriga tycks vara de som är gladast av alla åt produkten, då den för en gång skull gör dem buna och inte fräkniga. Fräknar du redan har kommer tyvärr inte försvinna utan bli brunare.

Endel menar att melanotan I ger mindre och färre leverfläckar än melanotan II. Själv tog jag MI och fick ungefär tio små prickar runtom på kroppen. Lite obehagligt i början men sen har jag insett att mer eller mindre alla som har normalt pigment även har födelsemärken, så det är helt naturligt. Gick till doktorn och han tyckte det såg helt normalt ut.
Citera
2008-05-06, 16:05
Medlem
Citat:
Hahaha!

Du ska inte göra ett nytt försök?
Citera
2008-05-06, 16:18
Bannlyst
Citat:
Du ska inte göra ett nytt försök?

Jo, snart
Citera
2008-05-06, 16:22
Medlem
Citat:
Jo, snart

Gött

Får skriva lite i tråden hur det går sen.
Citera
2008-05-06, 16:24
Bannlyst
Citat:
Gött

Får skriva lite i tråden hur det går sen.

Yes! Kommer faktiskt köpa av samma person igen
Citera
2008-05-06, 17:04
Medlem
fieldys avatar
En kompis har precis avslutat sin kur och jag kan väl säga att jag som redan har (i dagsläget relativt diskreta) leverfläckar, INTE kommer trycka i mig Melanotan Det första som slår mig när jag träffar honom är att han är sååå jäkla brun. Dock inte en gyllenbrun, frisk brun färg utan en matt solbränna (kan ju iofs vara individuellt). Min andra tanke är att han har sprungit eller cyklat i lera, för hela ansiktet är fullt med svarta prickar!

De leverfläckar du har kommer framträda mycket, mycket, mycket mer... och du kommer dessutom få nya.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in