2009-04-28, 19:20
  #2089
Medlem
Är du säker? Jag har hört att det inte är narkotika klassat?
Citera
2009-04-28, 19:26
  #2090
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xpsycho
Är du säker? Jag har hört att det inte är narkotika klassat?

Nej narkotikaklassat är det väl inte. Det är ju ingen narkotika. Det är hur som helst inte lanserat på marknaden och räknas väl därmed som något olagligt preparat.
Citera
2009-04-29, 00:58
  #2091
Medlem
Kan tipsa om att det nu finns en egen tråd om melanotan i forumet doping och dopingpreparat. Alla som är seriöst intresserade eller vill dela med sig av erfarenheter tycker jag kan hoppa över ditt istället. Ni som bara vill tramsa och skriva ot kan vara kvar här.
Citera
2009-04-29, 09:01
  #2092
Medlem
Afonsos avatar
Just slutfört min första Melanotan-kur. Måste säga att jag är positivt överraskad. Dessutom mycket nöjd med expressens service. Snabbt och smidigt
Citera
2009-04-29, 16:12
  #2093
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Just slutfört min första Melanotan-kur. Måste säga att jag är positivt överraskad. Dessutom mycket nöjd med expressens service. Snabbt och smidigt

Expressen?
Citera
2009-05-02, 20:17
  #2094
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallontårtan
Det finns vad jag vet inga långtidsstudier på preparatet. Det innebär att potentiella biverkningar skulle kunna visa sig först om flera år eller ha påverkan på din kropp i framtiden.

Är väl lite fel får jag säga, Mel har funnits sen början av 80-talet med flera studier under tiden fram tills nu, Att det finns lagligt i vissa länder och ges av läkare gör det lite mindre oroande! Inte skulle väl dom spruta in något i en annan kropp och inte veta några bieffekter av preppet! Eller?
Citera
2009-05-04, 17:55
  #2095
Medlem
Operation?

Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Just slutfört min första Melanotan-kur. Måste säga att jag är positivt överraskad. Dessutom mycket nöjd med expressens service. Snabbt och smidigt
Hjälp!!!!!!!!!!
Bye the way.... när man ska opereras måste man säga något åt läkare om att man tar melatonan??? Själva sövningen jag funderar över??? Tacksam för ett snabbt svar...operaras i morgon......
Citera
2009-05-04, 19:57
  #2096
Medlem
Hjälp....

Hej!
Bye the way.... ska opereras i morgon...tänker på nedsövningen.....måste jag säga något om att jag andvänder melatonan....är det farligt att sövas????? Ska opereras i morgon...............tacksam för ett snabbt svar....ps .... en stor knöl i bröstet som ska bort och sövs ner....

Snälla svara så fort som möjligt...

Tack!

Mia
Citera
2009-05-04, 20:01
  #2097
Medlem
Olga-Reets avatar
Eftersom din läkare har tystnadsplikt så är det väl bara dumt att inte säga till.
Citera
2009-05-04, 22:02
  #2098
Medlem
Vad skulle melanotan ha att göra med en nedsövning på sjukhuset?
Citera
2009-05-04, 23:11
  #2099
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brutus_422
Lugna dig!
Är alldeles lugn! Ingen pajkastning nu .... jag gjorde det av eget intresse.... har andvändt det nu sen i mars och har aldrig varit så brun som jag är nu....typ folk säger att du är ju svart! och tar mel 2 nu ungefär var 5 te dag...och 2 units....vill inte bli mer brun än jag är..... så min dos när jag köpte det och började andvända det i mars kommer att räcka till slutet på juni och köpte då 2 flaskor .....

I love it!
Citera
2009-05-04, 23:12
  #2100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godbit

Är alldeles lugn! Ingen pajkastning nu .... jag gjorde det av eget intresse.... har andvändt det nu sen i mars och har aldrig varit så brun som jag är nu....typ folk säger att du är ju svart! och tar mel 2 nu ungefär var 5 te dag...och 2 units....vill inte bli mer brun än jag är..... så min dos när jag köpte det och började andvända det i mars kommer att räcka till slutet på juni och köpte då 2 flaskor .....

I love it!
Billigt och bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in