Citat:
Ursprungligen postat av Hallontårtan
Det finns vad jag vet inga långtidsstudier på preparatet. Det innebär att potentiella biverkningar skulle kunna visa sig först om flera år eller ha påverkan på din kropp i framtiden.
Är väl lite fel får jag säga, Mel har funnits sen början av 80-talet med flera studier under tiden fram tills nu, Att det finns lagligt i vissa länder och ges av läkare gör det lite mindre oroande! Inte skulle väl dom spruta in något i en annan kropp och inte veta några bieffekter av preppet! Eller?