2008-08-02, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydan_
fått tag på en vial "sunscreeen 2000 sample" hur mycket ska man blanda ut det med?? är de bra ?

Läste i tråden att man blir seg å trött stämmer det ?

Inte någon som vet lr??
Citera
2008-08-02, 17:15
Medlem
Citat:
fått tag på en vial "sunscreeen 2000 sample" hur mycket ska man blanda ut det med?? är de bra ?

Läste i tråden att man blir seg å trött stämmer det ?
Mitt heter också sunscreen 2000. Vettefan om det stod "sample" också.
Gult lock och en liten vid etikett. Riktigt bra var det iaf. Tog 7 dagar på 0,5mg innan kommentarerna haglade över en. Blev fan nästan jobbigt när 40-50 pers om dagen undrar vad man har gjort
Citera
2008-08-02, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natural
Mitt heter också sunscreen 2000. Vettefan om det stod "sample" också.
Gult lock och en liten vid etikett. Riktigt bra var det iaf. Tog 7 dagar på 0,5mg innan kommentarerna haglade över en. Blev fan nästan jobbigt när 40-50 pers om dagen undrar vad man har gjort

blev du något trött, ja blev helt sjukt trött , tog iof bara en gång 0,5mg orka vara seg o trött på semstern..
Citera
2008-08-02, 18:48
Medlem
inz@nes avatar
Längesen jag använde melanotan, var precis när det kom ut tror jag. fungerade väldigt effektivt men mådde skit efter injection så slutade efter ett tag.
Citera
2008-08-02, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inz@ne
Längesen jag använde melanotan, var precis när det kom ut tror jag. fungerade väldigt effektivt men mådde skit efter injection så slutade efter ett tag.

Skönt då är det inte bara jag som känner så...
Citera
2008-08-02, 23:09
Medlem
FestaUtan_Skulds avatar
Har tänkt köpa ifrån http://europatan.eu .

Nu till frågan, var får jag tag i bac vatten och nålar enklast? Getpinz skickar ju bara till U.S.

Ingen lust att ragga nålar från skumsidor, känns inte som dem kommer komma fram.

Men enlighten me, tackar på förhand.
Citera
2008-08-02, 23:18
Medlem
kramujanas avatar
Dom som säger att dom mår dåligt och sånt efter första sprutan det är helt som det ska! Nästan alla blir illamående eller känns som dom har feber jag själv fick det med.
Citera
2008-08-02, 23:36
Medlem
siros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestaUtan_Skuld
Har tänkt köpa ifrån http://europatan.eu .

Nu till frågan, var får jag tag i bac vatten och nålar enklast? Getpinz skickar ju bara till U.S.

Ingen lust att ragga nålar från skumsidor, känns inte som dem kommer komma fram.

Men enlighten me, tackar på förhand.
bac vatten finns att köpa på apoteket samma vätska som man har till linser. Nålar är knepigare men det går att hitta om man letar

// Siro
Citera
2008-08-03, 03:37
Medlem
Citat:
blev du något trött, ja blev helt sjukt trött , tog iof bara en gång 0,5mg orka vara seg o trött på semstern..
Brukar ta det innan läggdags, men har aldrig mått illa eller liknande dom gångerna jag tagit det mitt på dagen.

Menar du att du blir trött direkt efter, eller hela dagen?
Citera
2008-08-03, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natural
Brukar ta det innan läggdags, men har aldrig mått illa eller liknande dom gångerna jag tagit det mitt på dagen.

Menar du att du blir trött direkt efter, eller hela dagen?
tog på kvällen var riktigt seg hela nästa dag
Citera
2008-08-04, 13:10
Medlem
Har fått grejorna nu Men har problem med sprutor, ær det ingen som vet var man fixar det snabbast och lættast? En kompis skulle køpa i spanien men gjorde såklart inte det. PMa gærna om ni har nåt tips!
Citera
2008-08-04, 16:32
Medlem
FestaUtan_Skulds avatar
till han ovan som behövde insulin nålar.

någon i din närhet som jobbar inom sjukvården?

Så jag löste mitt problem. Nu behöver jag bara någon som kan gröna europatan åt mig. Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in