2008-03-10, 19:27
Medlem
onicos avatar
Hur ska jag göra när jag ska åka till thailand då i sommar då? Ska vara där nere en vecka! Ska jag sätta dagen jag åker då, och sätta så fort jag kommer hem igen! För det blir la lite jobbigt att ta med sig grejerna ner, tänkte ifall det piper och har sig när man går igenom och strular med tullen och så! :/ Kommer jag typ fucka allt!
Citera
2008-03-10, 21:41
Medlem
PrePPas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onico
Hur ska jag göra när jag ska åka till thailand då i sommar då? Ska vara där nere en vecka! Ska jag sätta dagen jag åker då, och sätta så fort jag kommer hem igen! För det blir la lite jobbigt att ta med sig grejerna ner, tänkte ifall det piper och har sig när man går igenom och strular med tullen och så! :/ Kommer jag typ fucka allt!

ska du ha en frysbox me dig då elle
Citera
2008-03-11, 02:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av onico

kör ett tag innan du åker och sätt dagen innan sen åker du och tar det lugnt där nere sen fortsätt när du kommer hem. Annars kolla om något apotek kan ta hem det åt dig på beställning så det finns där när du kommer ner
Citera
2008-03-11, 02:47
Bannlyst
Tjenare.

Är det rekommenderat att man börjar på en låg dos, låt oss säga 0,2mg, för att sedan öka dosen? Och isåfall, hur skulle ett sånt upplägg kunnas tänka se ut?

En fråga till. Jag har insulinsprutor, där nålen ej är löstagbar. Hur bör jag gå tillväga? Ska jag använda samma nål två gånger? (för både uppsug och injektion), eller bör jag wastea två sprutor dagligen?

Tackar för eventuella svar!
Citera
2008-03-11, 05:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Tjenare.

Är det rekommenderat att man börjar på en låg dos, låt oss säga 0,2mg, för att sedan öka dosen? Och isåfall, hur skulle ett sånt upplägg kunnas tänka se ut?

En fråga till. Jag har insulinsprutor, där nålen ej är löstagbar. Hur bör jag gå tillväga? Ska jag använda samma nål två gånger? (för både uppsug och injektion), eller bör jag wastea två sprutor dagligen?

Tackar för eventuella svar!

Om du får bra resultat av 0.2 varför öka i så fall, men om resultatet uteblir på det jobba dig upp till en dos som passar...

Kör med samma tills det blir slött...
Citera
2008-03-11, 07:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rozzi
Om du får bra resultat av 0.2 varför öka i så fall, men om resultatet uteblir på det jobba dig upp till en dos som passar...

Kör med samma tills det blir slött...

Tackar! Har ganska lätt för att bli brun, så det blir en mjukstart.
Citera
2008-03-11, 08:24
Medlem
svineds avatar
Citat:
Tackar! Har ganska lätt för att bli brun, så det blir en mjukstart.

du kan använda samma nål till både uppsug o inject, blir lite slöare bara men hugg rejält så går det....
Citera
2008-03-11, 08:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svined
du kan använda samma nål till både uppsug o inject, blir lite slöare bara men hugg rejält så går det....

Haha! Din jävel. Jag tror jag offrar en spruta för att suga upp lösningen.
Citera
2008-03-11, 08:53
Medlem
svineds avatar
Citat:

hehe, jag överdrev kanske lite med det där att hugga, jag tycker det funkar bra att suga upp och injecera med samma nål
Citera
2008-03-11, 09:27
Medlem
Inte blir dom så farlig slöa av att suga upp med först , sen injecera.
Inga problem som helst ju.
Citera
2008-03-11, 09:37
Medlem
PrePPas avatar
Citat:

blanda m2 i t ex 5ml pump så har du en styrka på 0.2mg på 10units, sen så låter du den ligga i kylen, när du ska ha tar du EN st slinspruta o suger upp igenom öppning på pumpen där nålen ska sitta, o så sätter du en subq!

easy

testa på 0.2 först o kör på det en vecka elle så, blir du inte nöjd så får du väl höjja, ja får inga biverkningar förutom en liten "flush" strax efter inject på 0,2mg... på 0,4mg får ja en kraftigare flush o dessutom mår ja illa under dagen med... jo just d lite bajsfläckar har man ju såklart fått med men d verkar ju oundvikligt ... har kört i ca 10 daGAR nu på 0.2mg ed alla dagar utom första som råkade bli 0.4 av misstag =)

erektion har ja aldrig fått som biverkning heehe har dock aldrig doserat högre än 0,4mg

mvh P
Senast redigerad av PrePPa 2008-03-11 kl. 09:40.
Citera
2008-03-11, 10:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PrePPa
blanda m2 i t ex 5ml pump så har du en styrka på 0.2mg på 10units, sen så låter du den ligga i kylen, när du ska ha tar du EN st slinspruta o suger upp igenom öppning på pumpen där nålen ska sitta, o så sätter du en subq!

easy

testa på 0.2 först o kör på det en vecka elle så, blir du inte nöjd så får du väl höjja, ja får inga biverkningar förutom en liten "flush" strax efter inject på 0,2mg... på 0,4mg får ja en kraftigare flush o dessutom mår ja illa under dagen med... jo just d lite bajsfläckar har man ju såklart fått med men d verkar ju oundvikligt ... har kört i ca 10 daGAR nu på 0.2mg ed alla dagar utom första som råkade bli 0.4 av misstag =)

erektion har ja aldrig fått som biverkning heehe har dock aldrig doserat högre än 0,4mg

mvh P

Får köpa lite pumpar helt enkelt Tackar och bockar för ditt informativa svar!

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in