2007-07-18, 01:20
Medlem
MataLatinoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog_den_II
Bruket av dessa obeprövade peptider som kosmetika börjar oroa mig

Kan inte motsäga dig, men oroar mig mer för mina 1000 mg susta ew och 75 mg stanozol ed, trots att jag känner till (och av) dess ibland groteska biverkningar. 1mg ew
räcker dock till en riktigt deep tan, efter laddningsfas vill säga. Hävdar oxå numer att de Kinesiska funkar bättre än de påstådda Amerikanska dito. Skall snart till Kina igen,
börja leta organdonatorer på nåt fängelse i Shanghaitrakten, nån som behöver nåt organ?
Citera
2007-07-18, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -HunteR-
350 dollar för 50 mg. ca 2900 kr. Frakt inkluderad tror jag han sa.

Väger man runt 100 kg, så ska man ta 2 mg/dag (kan posta en "dosage chart"),
melanotan-1 är bäst enligt min mening, då melanotan-II har sido effekter som att vara super aggressiv (Jo det funkar, men man blir brun sat fort), och precis som när man vistas aggressivt i solen, så kan man få fräknar. Vilket är vanligt hos MT-2 användare. MT-2 har även libido höjjande sido effekter (höjjer dock inte testosteron nivåerna)."Ansikts bloss", att man blir röd och varm, är en vanlig men temporär sido effekt, hyper pigmentations prickar "love dots" kan ochså synas mer om du hade dom förut.
Melanotan-1 är mildare, dock oftast dyrare, brunheten varar förmodligen lika länge, har läst olika meningar från användare. Men hursomhelst så är en 3 månaders solbränna INTE FEL!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
EDIT
350.00 USD = 2,579.33 SEK

1 USD = 7.36950 SEK 1 SEK = 0.135694 USD

en "dosage chart" kanske du kan pma?
Citera
2007-07-18, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MataLatinos
Kan inte motsäga dig, men oroar mig mer för mina 1000 mg susta ew och 75 mg stanozol ed, trots att jag känner till (och av) dess ibland groteska biverkningar. 1mg ew
räcker dock till en riktigt deep tan, efter laddningsfas vill säga. Hävdar oxå numer att de Kinesiska funkar bättre än de påstådda Amerikanska dito. Skall snart till Kina igen,
börja leta organdonatorer på nåt fängelse i Shanghaitrakten, nån som behöver nåt organ?
Hm... har kört M2 från melanocorp och kör nu M2 från Kina, jag hävdar att "stånd-delen" uteblir av det Kinesiska,Melanocorp´s hade man stånd hela natten. dock så blir man lika brun som av melanocorp´s.
Mår inte illa av kinesiska heller iofs.Skumt ändå tycker jag.
Citera
2007-07-18, 13:26
Medlem
Beddens avatar
beställt 30mg från melanocorp nu

Undra hur lång tid det kan ta innan man kan hämta ut det, sen under laddningsfasen hur lång ska den bestå av räcker det inte med ca 1 vecka och sedan underhålla lite lätt veckorna efter?
Citera
2007-07-18, 13:59
Medlem
M@rcus67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bedden

Undra hur lång tid det kan ta innan man kan hämta ut det, sen under laddningsfasen hur lång ska den bestå av räcker det inte med ca 1 vecka och sedan underhålla lite lätt veckorna efter?

gå på det tills du blir nöjd... sen kör du underhollsdos

MVH
Citera
2007-07-18, 16:21
Medlem
Beddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M@rcus67
gå på det tills du blir nöjd... sen kör du underhollsdos

MVH

okej underhållningsdosen är ungefär hälften av vad den vanliga består av typ?
Citera
2007-07-18, 17:59
Medlem
Citat:

Lycka till....berätta gärna om du lyckades få det eller om tullen tog det
Citera
2007-07-18, 20:23
Medlem
M@rcus67s avatar
Citat:
okej underhållningsdosen är ungefär hälften av vad den vanliga består av typ?

funkar nog utmärkt... själv tog jag lite mindre än hälften av den vanliga...

MVH

ps: jag tror jag ska ta mitt sista nu igen... för jag blev jääävligt brun... och det kmr bara se konstigt ut att se ut så till hösten/vintern.
Citera
2007-07-19, 07:34
Medlem
Näe,,, inte fan är det samma tryck i det kinesiska som i melanocorp´s iaf.
Kört 1 vecka på 1 mg ed nu och hade mer effekt av melanocorp´s på samma tid / dos.
Citera
2007-07-19, 12:10
Medlem
Woffys avatar
vore toppen om någon kunde pm'a om någon som kan leverera detta.
W
Citera
2007-07-20, 16:51
Medlem
Någon som kan PMa en länk till någon bra onlineshop där 1an säljs? Helst då inte MT-II.
Citera
2007-07-21, 22:42
Medlem
ingen som kan Pma mig om nån sida i sverige som säljer? eller nån som kan förmedla inom sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in