2007-07-03, 01:21
Medlem
MataLatinoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witaminb12
Ja själklart e det olagligt, men istället för att beställa och riskera att tullen tar det så går det att beställa av dessa i sverige...600kr/10mg vad jag sett...jag betalade ganska exakt den summan ink. tull/moms jag åkte på.....då fick jag ta risken.
Melatonan är väl numera narkotikaklassat för att få ett temporärt importstopp, då inga svenska medicinska tester
finns gjorda, kan det därför inte gå under läkemedelslagen. Då det dock är en syntetisk peptid och man inte vet vilka receptorer som påverkas, TROR jag man tills vidare att man fått det narkotikaklassat.
Citera
2007-07-03, 10:22
Medlem
M@rcus67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MataLatinos
Tvekar lite på den frågan, är nästan svart i fejan , så mörk att folk stirrar på mig då jag är blond med blå ögon. och som jag sagt, spenderar mycket tid i Spanien och har så gjort i många år, men har aldrig varit brunare. Kommer gå ned på 1mg var tredje dag, då kroppen mörknar fortfarande, ansiktet ser dock ut att stannat i processen. Uppmanar er att växla injektionsställen och inte som mig bara ta i bukfettet, små blödningar ihop med medlet har gett mig ett ganska fult märke på buken, ser ut som när man slitit av en muskel.
Å stick varje dag i 3 veckor var inte smart att sätta bredvid varandra. Kommer att få dra upp badbrallorna
högre i år, så några speedos kommer inte på fråga.
Verkar som injektionsstället blir brunast på hela kroppen
om man inte byter, har dock ingen medicinsk bevisning, kan vara blödningarna. Inga andra klara bieffekter, känner mig lite torr i ögonen, kan dock va nåt helt annat men kommit sedan jag började, man har väl pigment i ögonen oxå om jag inte är helt ute och cyklar. Inte solat aktivt
på snart en vecka, dock rört mig som vanligt ute dom två soltimmar vi haft hittills.

samma här! jag känner mig mycket torr i ögonen med nu när jag vakna fick blund o titta 400 ggr för att det skulle bli normalt... så har det aldrig vart innan men jag går på underhållsdos jag med nu... 1mg var tredje dag
Citera
2007-07-06, 16:05
Medlem
Verktyg

är på jakt efter verktyg till mitt melanotan, skicka gärna ett pm. om ni har att sälja.
Citera
2007-07-07, 14:09
Medlem
Pepos avatar
Har fått igenom mina 30mg beställningar 2ggr utan problem, och kan bara säga att Melatonan är fcking great, första dagarna mådde jag lite illa och vaknade med rejäl ståfräs och då var det inte pisstånd. Minskade lite på dosen till 50CC per dag ett tag och ökade igen till 100CC per dag, damn ser ut som man varit i Thailand i månader. Min skäggväxt som annars är blond blev helt becksvart under kuren, vilket jag tyckte var en rolig effekt

Insulinnålar samt alkohol"tussar" beställde jag ifrån England.
Citera
2007-07-09, 05:05
Medlem
Zuppes avatar
Kan man få en PM om vart man kan beställa detta? hade vart prima
Citera
2007-07-09, 06:47
Medlem
after7dayss avatar
Nån har bra referenser ang. sida att köpa på osv, var gärna snäll o skicka PM

mvh
Citera
2007-07-13, 00:59
Medlem
MataLatinoss avatar
Funkar Fint

Nere ett mg/vecka, håller somalialooken. lite avtag på
kroppen bara tror jag, torrheten och märket på magen borta. Nu har 200 personer fråga "har du varit utomlands?"
Börjar bli less på svaret nej har varit fint väder, håller dåligt nu!
Citera
2007-07-13, 01:09
Medlem
Bruket av dessa obeprövade peptider som kosmetika börjar oroa mig
Citera
2007-07-13, 14:49
Medlem
Beddens avatar
Sugen blir man ju förvisso, men det är ingen som vet ifall kroppens naturliga pigmentering sänks eller blir sämre efter man har kört en kur av Melanotan?
Citera
2007-07-14, 02:20
Medlem
äntligen...nu har jag fått satt min första dos MT2..0,5g väger 105kg så ska väll inte vara för hög start dos eller?
Citera
2007-07-14, 11:57
Medlem
Beddens avatar
Vad är det för skillnad på Melanotan i och II ?
Citera
2007-07-14, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bedden
Vad är det för skillnad på Melanotan i och II ?
Nog snabbast att söka själv efter det...google luve 2 do da work 4 u
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in