2007-01-20, 22:31
Bannlyst
började nyss med melanotan II kör 0.3mg eod mår lite smått illa just nu men man kan tydligen på rätt dåligt efter inject? kommer senare höja dosen lite efter kanske 3injects, är tydligen brutal kvalite så man skulle vara försiktig med dosen. Kommer sola 2-3 gånger i veckan ungefär. Åter kommer när man har lite resultat att framföra.

PS. väger ca 115kg
Citera
2007-01-21, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abmmij
JAg tog hem i augusti -06 och då var det helt lagalt...dom har ändrat det efter detta antagligen 070101 men melanotan 1 har ju ej potenseffekten så det borde vara oklassat än..ska genast skriva till läkemedelsverket

Tydligen så är anledningen till att det numera är olagligt i detta reglernas land Sverige följande:

- melatonin

Produkter innehållande melatonin klassificeras i Sverige som läkemedel. Anledningen är att melatonin används i medicinska syften, såsom vid sömnstörningar.

Källa: http://www.lakemedelsverket.se/Tpl/NormalPage____3449.aspx

Någon som föresten vet hur stor chansen är att det ska fastna i tullen? Tar dem stickprov eller är det så att dem har tränade hundar till att lukta till sig melanton precis som med droger? Luktar ens melanton?
Citera
2007-01-21, 15:34
Medlem
k0nsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakee
Tydligen så är anledningen till att det numera är olagligt i detta reglernas land Sverige följande:

- melatonin

Produkter innehållande melatonin klassificeras i Sverige som läkemedel. Anledningen är att melatonin används i medicinska syften, såsom vid sömnstörningar.

Källa: http://www.lakemedelsverket.se/Tpl/NormalPage____3449.aspx

Någon som föresten vet hur stor chansen är att det ska fastna i tullen? Tar dem stickprov eller är det så att dem har tränade hundar till att lukta till sig melanton precis som med droger? Luktar ens melanton?

Melatonin och Melanotan II är två helt skilda ämnen.
Citera
2007-01-25, 21:58
Medlem
verktyg

Hej, har beställt 30 mg melnotan, ska hämta ut det imorgon. Problemet är att jag inte har verktyg för att injecera det, så om ni har några bra tips på var jag kan få tag på det så vore jag tacksam. PM går fint om ni inte vill lägga ut det här på forumet.
Citera
2007-01-26, 17:06
Medlem
M@rcus67s avatar
hur ofta ska man trycka M2? jag kommer dock gå på detta efter denna sommaren
Citera
2007-01-26, 17:30
Medlem
k0nsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M@rcus67
hur ofta ska man trycka M2? jag kommer dock gå på detta efter denna sommaren

Jag kommer köra en laddningsfar på 30mg sammanlagt så det blir runt 1.5mg/ED ungefär om jag räknat rätt.

Sen kommer jag att köra var tredje dag på 1mg eller något mer.
Citera
2007-01-26, 17:53
Medlem
M@rcus67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k0nsl
Jag kommer köra en laddningsfar på 30mg sammanlagt så det blir runt 1.5mg/ED ungefär om jag räknat rätt.

Ok, kasta gärna upp bilder, hade vart skysst o se lite resultat
Citera
2007-01-26, 17:55
Medlem
k0nsls avatar
Får se. Gillar inte idén att folk känner igen mig (vilket dom kommer att göra). Jag gillar att vara anonym.

Citera
2007-01-26, 18:04
Bannlyst
Citat:

fasen va mkt du kör jag tar ca:0.4mg eod blev rekommenderad av min scource att inte ta mer, så det kör jag just nu har kört 6 dagar och börjar bli brunare redan nu har dock solat kanon 2 gånger á 20min har dock inte blivit bränd som jag blir annars. Ska bli kul och se vad resultatet blir efter nästa vecka.

Mvh
Schlymmer
Citera
2007-01-26, 18:24
Medlem
k0nsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlymmer
fasen va mkt du kör jag tar ca:0.4mg eod blev rekommenderad av min scource att inte ta mer, så det kör jag just nu har kört 6 dagar och börjar bli brunare redan nu har dock solat kanon 2 gånger á 20min har dock inte blivit bränd som jag blir annars. Ska bli kul och se vad resultatet blir efter nästa vecka.

Mvh
Schlymmer

Svarar jag positivt på lägre doser så kommer jag ju hellre köra det. Då sparar jag ju pengar.

Tror nog jag kör ordentligt på laddninsfasen och minskar en hel del under den tiden då man bara bibehåller resultaten. Låter ju rimligt.
Citera
2007-01-26, 19:58
Bannlyst
Citat:
Svarar jag positivt på lägre doser så kommer jag ju hellre köra det. Då sparar jag ju pengar.

Tror nog jag kör ordentligt på laddninsfasen och minskar en hel del under den tiden då man bara bibehåller resultaten. Låter ju rimligt.

Okey för min källa sa att jag skulle ta det lugnt i början för det va mkt bra skit så jag inte skulle få pigment fläckar vilket jag fan inte vill ha e fan inte vackert. Så jag tar det lugnt nu i början ca:0.4mg eod sen kommer jag höja om ett tag.

Mvh
Schlymmer
Citera
2007-01-26, 20:05
Medlem
k0nsls avatar
Lycka till, schylmmer. Skall bli intressant att följa dina resultat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in