Hej
Så här har det gått för mig.
Beställde 50 mg från Melanocorp (
http://www.melanocorp.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=12&HS=1 )
innehållet såg inte ut som på länkbilden utan snarare som bomull/sockervadd.
Oki börjar med lite fakta om mig:
Vikt: 85kg
Hårfärg: Brun
Hud: Extremt blek (har aldrig blivit brun efter solning bara "röd" sen blek igen).
Leverfläckar: Normalt inga större änn ett knappnålshuvud.
Fräknar: Endast på överdelen rygg/axlar ( uppkom i tonåren efter jag bränt mig rejält i solen).
Dosering:
Första flaskan fyllde jag med ca 4 ml vatten och delade upp den på 8 injektioner ( en per dag).
Andra flaskan 4 ml vatten / 4 injektioner ( en per dag).
Tredje flaskan 4 ml vatten / 4 injektioner ( en per dag).
Har två flaskor kvar som jag sparar tills solen kommer ordentligt.
Solning:
15 min. solarium ej ansiktskanon.
ca: 2 timmar i solen.
Resultat:
Efter tredje flaskan kom färgen.
Ordentligt brun i ansiktet och en svag brun färg på kroppen.
Biverkningar (kända):
Vid första injektionen svagt illamående i ca 8 timmar.
Vid nionde injektionen (flaska 2) illamående ca 8 timmar ( inga kräkningar).
Två små leverfläckar i ansiktet (ej nästippen tack och lov). Troligtvis pga av överdosering från om med flaska nr.2.
Har antagligen fått ett gäng extra leverfläckar på kroppen men inga jag kan specifikt peka ut.
Folks kommentarer:
"WTF"
"har du varit i Thailand?"
"ge mig adressen till stället du köpte ifrån"
Mitt amatörtips till er som har tänkt köra en kur:
Överdosera inte som jag gjorde från flaska två utan ta det lungt, resultatet kommer.
EDIT: 1 "Flaska" = 10 mg