2008-05-14, 21:33
  #925
Medlem
Kan man inte få visakort utan kreditgräns trots betalningsanmärkningar då? Då kan man väl inte vara kund hos tex swedbank längre då, då vanliga uttagskort numera hör till det förflutna.
Citera
2008-05-15, 00:13
  #926
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Nej? Betalningsarnmärkningar preskriberas efter några år. Skulderna kommer du alltid att ha kvar.

finns väl något som heter skuldsanering vad jag vet. Så dina skulder försvinner efter ett par år, ingenting du har kvar.
Citera
2008-05-15, 00:34
  #927
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schlymmer
finns väl något som heter skuldsanering vad jag vet. Så dina skulder försvinner efter ett par år, ingenting du har kvar.


Med skuldsanering menas att en svårt skuldsatt person under vissa förutsättningar kan befrias från skyldigheten att betala sina skulder helt eller delvis.

Lycka till!
Citera
2008-05-15, 00:44
  #928
Medlem
Kolagubbens avatar
ja och väljer man att använda sig utav skuldsanering så binder man sig att leva på existensminimum i x antal år
__________________
Senast redigerad av Kolagubben 2008-05-15 kl. 00:49.
Citera
2008-05-15, 12:24
  #929
Medlem
Första inlägget på FB

Får vara en lite bässerwisser och komma tillbaka på ontopic.
Beställde nyss 30 mg från melanocorp, får väl se om det kommer fram?

Kommer antagligen lägga upp lite för och efter bilder för att se om kuren funkar på mig.
Är lite rödlätt/ljusbrunhårig, och har ljus hy. Och blir mer som en tomat på sommaren.

Över och ut!
Citera
2008-05-15, 12:26
  #930
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Med skuldsanering menas att en svårt skuldsatt person under vissa förutsättningar kan befrias från skyldigheten att betala sina skulder helt eller delvis.

Lycka till!

jo vet mycket väl vad det innebär har polare som genomgår det nu, 25 bast skulder på 1.9 mille
Citera
2008-05-15, 12:26
  #931
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LiamG
Första inlägget på FB

Får vara en lite bässerwisser och komma tillbaka på ontopic.
Beställde nyss 30 mg från melanocorp, får väl se om det kommer fram?

Kommer antagligen lägga upp lite för och efter bilder för att se om kuren funkar på mig.
Är lite rödlätt/ljusbrunhårig, och har ljus hy. Och blir mer som en tomat på sommaren.

Över och ut!

har beställt ifrån dom 2 eller 3 gånger har alltid kommit fram. Annars skickar dom väl nytt om jag inte missminner mig
Citera
2008-05-15, 13:45
  #932
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schlymmer
jo vet mycket väl vad det innebär har polare som genomgår det nu, 25 bast skulder på 1.9 mille

Om det hade varit så lätt tat lura systemet, så skulle var och varannan gå och göra sig skuldsatt.
Citera
2008-05-15, 16:39
  #933
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Om det hade varit så lätt tat lura systemet, så skulle var och varannan gå och göra sig skuldsatt.

nja är inte direkt hans fel att det blev så faktiskt, tvättade inga pengar eller liknande. Utan hade företag och blev duktigt blåst som jag förstått det. Beror väl mycket på hur deras situation ser ut också om det finns möjlighet att dom ens kommer kunna betala skulden.
Citera
2008-05-15, 22:28
  #934
Medlem
Great Gargamels avatar
jag har några frågor om ämnet.

Vars kan det beställas?

Hur blir resultatet?

Har det några alvarliga biverkningar?

Dosering?

Vad är det för skillnad mellan melanotan och melanotan 2?
Citera
2008-05-15, 22:49
  #935
Medlem
after7dayss avatar
Testa och läs igenom tråden vettja...
Citera
2008-05-16, 01:01
  #936
Bannlyst
Hej


Så här har det gått för mig.

Beställde 50 mg från Melanocorp ( http://www.melanocorp.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=12&HS=1 )
innehållet såg inte ut som på länkbilden utan snarare som bomull/sockervadd.


Oki börjar med lite fakta om mig:

Vikt: 85kg
Hårfärg: Brun
Hud: Extremt blek (har aldrig blivit brun efter solning bara "röd" sen blek igen).
Leverfläckar: Normalt inga större änn ett knappnålshuvud.
Fräknar: Endast på överdelen rygg/axlar ( uppkom i tonåren efter jag bränt mig rejält i solen).



Dosering:

Första flaskan fyllde jag med ca 4 ml vatten och delade upp den på 8 injektioner ( en per dag).
Andra flaskan 4 ml vatten / 4 injektioner ( en per dag).
Tredje flaskan 4 ml vatten / 4 injektioner ( en per dag).

Har två flaskor kvar som jag sparar tills solen kommer ordentligt.


Solning:

15 min. solarium ej ansiktskanon.
ca: 2 timmar i solen.

Resultat:

Efter tredje flaskan kom färgen.
Ordentligt brun i ansiktet och en svag brun färg på kroppen.

Biverkningar (kända):

Vid första injektionen svagt illamående i ca 8 timmar.
Vid nionde injektionen (flaska 2) illamående ca 8 timmar ( inga kräkningar).
Två små leverfläckar i ansiktet (ej nästippen tack och lov). Troligtvis pga av överdosering från om med flaska nr.2.
Har antagligen fått ett gäng extra leverfläckar på kroppen men inga jag kan specifikt peka ut.


Folks kommentarer:

"WTF"
"har du varit i Thailand?"
"ge mig adressen till stället du köpte ifrån"


Mitt amatörtips till er som har tänkt köra en kur:

Överdosera inte som jag gjorde från flaska två utan ta det lungt, resultatet kommer.

EDIT: 1 "Flaska" = 10 mg
__________________
Senast redigerad av Skallberget 2008-05-16 kl. 01:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in