Citat:
Ursprungligen postat av MissBitch
Nu har äntligen mitt paket kommit!
Men... Det kom inte med någon uppdragningskanyl. Bara 1ml sprutor. Hur har ni gjort? Dragit upp vattnet med en vanlig spruta och sprutat in i vialen flera gånger?
Får det plats 10ml i vialen?
Borde egentligen kunna detta men är osäker på hur mycket jag ska späda. Hur mycket jag ska ta osv.
Vill ha 1mg melatonan per 1ml vatten (alltså 1mg/ml).
Någon som kan vara snäll och hjälpa mig?
Nej du vill inte ha 1 mg per ml...
Jag tror du menar 1mg per 0.1 ml.
Att spruta in 1 ml i huden är nog inte så kul. Jag tycker det är lagom jobbigt att spruta in 0.1 ml i huden.
De sprutor jag fick med var insulinsprutor som rymde 0.3 ml. Jag ville späda med 2 ml så jag fick fylla sprutan nästan 7 gånger och fylla i Vialen.
Jag tar 0,25 mg melanotan varje gång men ska gå upp till 0,5mg snart, det innebär att jag injicerar 0.05 ml eller 5 units när jag ligger på 0.25 mg och 0.1 ml när jag ligger på 0.5mg.
Har hört allt mellan 1ml och 4 ml som spädning men aldrig 10 ml.