2008-09-17, 20:35
  #1597
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cantdance
M2 pulvret blandas ut med koksalt.
Till exempel Drop-it från apoteket om det inte följer med när du beställer.

10 mg M2 utblandat med 1 ml koksalt ger dig en lösning = 1 mg per 0.1 ml. Sen får du räkna ut resten själv

M2 sätts subcutant, dvs i fläsket. Nyp tag i hullet och använd ditt sunda förnuft. Är du mager som en sticka och har en nål på 5 cm så kör inte in hela. Stick den rakt in. Cirkla sticken runt naveln på ett avstånd om ungefär 5 cm.

Du kan använda samma nål subcutant bra länge, men det gör ondare ju mer du har använt den.

Jag har laddat en vecka med 0.6 mg / dag och underhåller med 0.15 mg /dag.
Du måste alltså göra ett stick varje dag.

Leverfläckar fick jag, kolsvarta små saker, och dom jag redan hade har också ändrat färg.

Du kommer inte bli brun om du inte också solar, så spar på småmynten och ta några vändor till solariet.



Gr8! men så jag måste alltså sola för att bli brun? vad händer annars? fortsätter jag vara blek? hur mkt måste man sola då?
__________________
Senast redigerad av whizlot 2008-09-17 kl. 20:54.
Citera
2008-09-17, 21:57
  #1598
Medlem
MissBitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whizlot
Gr8! men så jag måste alltså sola för att bli brun? vad händer annars? fortsätter jag vara blek? hur mkt måste man sola då?

Jag tror att det räcker att du utsätter dig för UV strålar med jämna mellanrum så att melanotanet blir aktivt.

Jag tog en oerhört liten dos melanotan första gången och fick effekt med en gång. Men då hade jag redan solat mycket samt att jag solade dagen efter jag hade tagit sprutan. Min hud var väl aktiv på något sätt och reagerade väl därför på melanotanet.
Fick frågor som "har du tagit kastanjevatten i ansiktet?". Och det här var bara efter en liten, liten dos.

Hoppas jag får hem min leverans imorgon
Citera
2008-09-18, 00:26
  #1599
Medlem
Är de verkligen ingen som har känt av nån bieffekt? allt bara sol och vårar?
Citera
2008-09-18, 00:43
  #1600
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evol_
Är de verkligen ingen som har känt av nån bieffekt? allt bara sol och vårar?

Det är väl isåfall leverfläckarna som uppkommer, dock har jag inte märkt av någon extrem mängd av dessa men det skulle kunna bero på att jag hade en rejäl grundfärg innan jag började.

Jag har märkt en viss blåfärgning av läpparna men inte något som man tänker på, har även märkt att tandköttet fläckvis fått en blåton men det är tillbakagående efter uppladdningsfasen, liksom fläckarna.

Illamående som helvete efter första dosen, kallsvett och yr men sen gick allt bra. Det där verkar dock vara individuellt för jag har en vän som inte märkte ett dugg av något sådant samt en annan som mådde pyton första veckan.

Det har pratats om ofrivilliga erektioner, men det kan inte jag bekräfta har inte direkt någon stake som skulle kunna ställa sig upp i tid och otid
Citera
2008-09-18, 12:02
  #1601
Medlem
MissBitchs avatar
Nu har äntligen mitt paket kommit!
Men... Det kom inte med någon uppdragningskanyl. Bara 1ml sprutor. Hur har ni gjort? Dragit upp vattnet med en vanlig spruta och sprutat in i vialen flera gånger?
Får det plats 10ml i vialen?

Borde egentligen kunna detta men är osäker på hur mycket jag ska späda. Hur mycket jag ska ta osv.
Vill ha 1mg melatonan per 1ml vatten (alltså 1mg/ml).

Någon som kan vara snäll och hjälpa mig?
Citera
2008-09-18, 13:16
  #1602
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissBitch
Nu har äntligen mitt paket kommit!
Men... Det kom inte med någon uppdragningskanyl. Bara 1ml sprutor. Hur har ni gjort? Dragit upp vattnet med en vanlig spruta och sprutat in i vialen flera gånger?
Får det plats 10ml i vialen?

Borde egentligen kunna detta men är osäker på hur mycket jag ska späda. Hur mycket jag ska ta osv.
Vill ha 1mg melatonan per 1ml vatten (alltså 1mg/ml).

Någon som kan vara snäll och hjälpa mig?

Varför vill du använda så mycket vatten? Jag använder bara 2ml när jag blandar ut mitt. Hur mycket har du tänkt ligga på varje dag?

Jag kan rekomendera dig att blanda det med 2 ml vatten. 1 units blir då 0.05mg. En lagom dos att ligga på per dag brukar vara 0.20 - 0.25. Tryck då 4-5 units per dag.

Mvh
Citera
2008-09-18, 13:51
  #1603
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissBitch
Nu har äntligen mitt paket kommit!
Men... Det kom inte med någon uppdragningskanyl. Bara 1ml sprutor. Hur har ni gjort? Dragit upp vattnet med en vanlig spruta och sprutat in i vialen flera gånger?
Får det plats 10ml i vialen?

Borde egentligen kunna detta men är osäker på hur mycket jag ska späda. Hur mycket jag ska ta osv.
Vill ha 1mg melatonan per 1ml vatten (alltså 1mg/ml).

Någon som kan vara snäll och hjälpa mig?

Nej du vill inte ha 1 mg per ml...
Jag tror du menar 1mg per 0.1 ml.
Att spruta in 1 ml i huden är nog inte så kul. Jag tycker det är lagom jobbigt att spruta in 0.1 ml i huden.
De sprutor jag fick med var insulinsprutor som rymde 0.3 ml. Jag ville späda med 2 ml så jag fick fylla sprutan nästan 7 gånger och fylla i Vialen.
Jag tar 0,25 mg melanotan varje gång men ska gå upp till 0,5mg snart, det innebär att jag injicerar 0.05 ml eller 5 units när jag ligger på 0.25 mg och 0.1 ml när jag ligger på 0.5mg.

Har hört allt mellan 1ml och 4 ml som spädning men aldrig 10 ml.
Citera
2008-09-18, 14:21
  #1604
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Ja, det finns speciella schampon. Köp inte nåt färgschampo från Sunsilk eller så, utan köp ett riktigt frisörschampo som säljs på salonger eller frisöraffärer. Där kan du också be om hjälp.

Det låter ju intressant.
Så för varje gång man tvättar håret med ett färgschampo så ändras ens hårfärg litegrann?
Hur länge ska det sitta i per tvätt?
Citera
2008-09-18, 17:58
  #1605
Medlem
jag har en burk melanotan utan bac vatten i, hur länge kan jag förvara melanotanen utan att det tappar potens?
Citera
2008-09-18, 19:31
  #1606
Medlem
rexxans avatar
Är väl rätt länge, vet dock inte hur länge men förvaras i frysen.
Citera
2008-09-18, 19:48
  #1607
Medlem
mx_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rexxan
Är väl rätt länge, vet dock inte hur länge men förvaras i frysen.

Ska det förvaras i frysen även utan bac vattnet?
Citera
2008-09-18, 20:20
  #1608
Medlem
siros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mx_
Ska det förvaras i frysen även utan bac vattnet?
Utan bac vatten = frysen
Med bac vatten = kylen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in