När KK't har mens brukar jag försiktigt lägga henne ner på rygg över soffan/sängen och be henne slappna av medan jag lätt och retsamt stryker mina händer upp över hennes lår mot venus för att kåta upp henne. Jag kysser henne om vartannat sakta men säkert upp emot blygläpparna och bara snuddar henne mus försikigt så hon får rysningar. smeker henne över magen uppemot brösten för att cirkulera runt henne nipples innan jag retsamt börjar fingra på dem. jobbar med dem ett tag och grider mig själv emot henne för att visa att jag vill ha henne så jäkla mycket, hon blir alldeles till sig av det. Jag kysser henne lätt på halsen och naffsar i örsnibben på'na och börjar vandra ner över hennes bröst och mage. Sen när jag kommer ner till musen igen så tar jag och retar henne med att lätt slicka på hennes mus innan jag med ett fast och bastant grepp tar tar i henne blodiga tampong och sliter ut den och sätter den under läppen som en prilla, mmm den underbara järndoften och kletiga flytningarna som sakta sipprar ner över över mina läppar.
Observera att jag har på mig toppmössa när jag gör detta med öronen utspretande åt sidorna som en av de sju små dvärgarna