2010-09-08, 18:29
Medlem
Ovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
Blodbad i sängen? Nej, men lägg er på ett mörkt badlakan, så är det lugnt med den saken...
Haha! Vadå, så om du lägger dig på ett mörkt lakan är det lugnt? Fräsch du var då...
Citera
2010-09-08, 18:46
Medlem
"Nekar du en tjej sex om hon har mens?"

NEJ, hon kan ta den i 2an.

"Nekar du att slicka hennes mensfitta (om den är nytvättad)?"

JA, vill inte få blod i munnen alls.
Citera
2010-09-08, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Hehe min flickvän har det dilemmat. Hon är grymt kåt precis innan och under mensen MEN hon tycker att det är lite äckligt och ohygienskt att ha penetrerande sex under tiden hon blöder.

Själv är jag inte speciellt kräsmagad och skulle både knulla och slicka om jag fick men det är hon som nekar mig att göra det.

En bonus är ju däremot att hon ser det som sin "plikt" att hålla mig tillfredsställd även under hennes mens så det kommer bli att luta sig tillbaka och genomlida lite orala övningar en vecka i månaden.

I'm a lucky bastard!

Bra ord och en sanning som ligger i tiden. Tvåan är överskattad
Citera
2010-09-08, 18:57
Medlem
Kijoeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randyrhoads22
Jag slickade en mensfitta på en strand mitt i natten. Hon sa, jag har mens. Jag sa, perfekt jag har järnbrist. Hon skrattade, ha ha ha.

Sen blev det klit-fokus till 100%. Kände inte ens antydan till blod. Varför skulle man överhuvudtaget slicka inne i fittan ?

Skrek däremot till när jag drog ut dasen då det såg ut som att jag hade knullat en burk lingonsylt.

D e najs
hahahahahaha xD +1
Citera
2010-09-08, 19:00
Medlem
Kijoeys avatar
Alltså, seriöst. Vad barnsliga så många av er är. Jag menar, visst - neka mens sex osv allt ni vill! Men att sedan börja whinea om att mens i sig är äckligt är ju bara löjligt. Typ som att säga att det är äckligt att det växer skägg på mäns ansikte igenom större delen av livet. Väx upp, små pojkar!
Citera
2010-09-08, 19:14
Medlem
Kendras avatar
Jag har aldrig träffat någon kille som inte viljat ha sex under mensen. Men jag kanske har haft tur? Haha..
Citera
2010-09-08, 19:14
Medlem
När KK't har mens brukar jag försiktigt lägga henne ner på rygg över soffan/sängen och be henne slappna av medan jag lätt och retsamt stryker mina händer upp över hennes lår mot venus för att kåta upp henne. Jag kysser henne om vartannat sakta men säkert upp emot blygläpparna och bara snuddar henne mus försikigt så hon får rysningar. smeker henne över magen uppemot brösten för att cirkulera runt henne nipples innan jag retsamt börjar fingra på dem. jobbar med dem ett tag och grider mig själv emot henne för att visa att jag vill ha henne så jäkla mycket, hon blir alldeles till sig av det. Jag kysser henne lätt på halsen och naffsar i örsnibben på'na och börjar vandra ner över hennes bröst och mage. Sen när jag kommer ner till musen igen så tar jag och retar henne med att lätt slicka på hennes mus innan jag med ett fast och bastant grepp tar tar i henne blodiga tampong och sliter ut den och sätter den under läppen som en prilla, mmm den underbara järndoften och kletiga flytningarna som sakta sipprar ner över över mina läppar.
Observera att jag har på mig toppmössa när jag gör detta med öronen utspretande åt sidorna som en av de sju små dvärgarna
Citera
2010-09-08, 19:33
Medlem
lurven599s avatar
Fy fan i helvete. att slicka mensfitta, aldrig.
Citera
2010-09-08, 19:39
Medlem
vindars avatar
Slickar inte under mensen. Men knulla går.. Fast hatar iförsig blod så springer och tvättar snorren direkt efter..
Citera
2010-09-08, 19:42
Medlem
Skulle inte göra det med en tjej som har mens, nej..
Citera
2010-09-08, 19:47
Medlem
mensattack, nejtack!
Citera
2010-09-08, 20:34
Medlem
buskebuskages avatar
"I just don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die."

OnT: Jag har haft sex med tjejer under mens, men att slicka ligger under min värdighet..
Som att suga på ett otvättat ollon, fast värre..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in