2010-09-08, 14:57
Bannlyst
karlwikman, jag gör ett korkat inlägg nu som inte tillför tråden någonting. Men i samma skede det här inte tillför har jag aldrig förstått vad du har tillfört forumet?

Du är en sjuk psykopat och bör genast sändas på rehab, alternativ psykläger.

Du är, vad jag förstått, överviktigt fet och pedofil.
Citera
2010-09-08, 14:58
Medlem
HaxxarNs avatar
Hela min säng var blodig efter lite fyllesex en gång, alltså 10 fläckar på 1 dm i diameter lätt, såg ut som en zombie-film. Visade sig att jag hade ramlat och slagit sönder benet men inte brytt mig (halv minneslucka )

Skyllde dock på tjejen till att börja med Jag gör aldrig fel!

Citat:
Ursprungligen postat av Ayestfu
karlwikman, jag gör ett korkat inlägg nu som inte tillför tråden någonting. Men i samma skede det här inte tillför har jag aldrig förstått vad du har tillfört forumet?

Du är en sjuk psykopat och bör genast sändas på rehab, alternativ psykläger.

Du är, vad jag förstått, överviktigt fet och pedofil.

Halva Flashback är ju fan pedofiler och dessutom så är det yttrandefrihet här, vad i helvete har du tillfört forumet din neger?
Citera
2010-09-08, 15:06
Medlem
Hildeberts avatar
Knullar mensfitta gör jag så gärna Men att slicka mensfitta är lite för mycket.
Citera
2010-09-08, 15:45
Medlem
Kuken ska ha sitt! Visst blir det lite äckligt om man lyckas pricka in en tidpunkt då fittan ger ifrån sig lite mer blod, det går ju som sagt upp och ner det där..

Pedofil? Nej? Såg nåt efterblivet en bit upp ^
Citera
2010-09-08, 15:49
Medlem
Fan vad onormalt o blö ur fettan så.
Citera
2010-09-08, 15:58
Medlem
Knulla en mensfitta i duschen kanske går bra, och alternativt slicka lite lätt på klitoris till orgasm, men fan inte rätt upp och ner i sängen . Jävla cp
Citera
2010-09-08, 15:58
Medlem
Ratads avatar
Glömde svara på rubriken.

Hur man får mig att slicka mensfitta?
Har ingen fetisch för det. Man ger mig jävligt mycket pengar och låter mig vara ifred efteråt.
Citera
2010-09-08, 16:48
Bannlyst
Jag slickade en mensfitta på en strand mitt i natten. Hon sa, jag har mens. Jag sa, perfekt jag har järnbrist. Hon skrattade, ha ha ha.

Sen blev det klit-fokus till 100%. Kände inte ens antydan till blod. Varför skulle man överhuvudtaget slicka inne i fittan ?

Skrek däremot till när jag drog ut dasen då det såg ut som att jag hade knullat en burk lingonsylt.

D e najs
Citera
2010-09-08, 16:52
Medlem
Sn0ors avatar
Skulle inte ens komma på tanken att slicka en tjej med mens! inte heller ha sex under tiden hon har mens...

Mens är typ det vidrigaste som finns
Citera
2010-09-08, 16:55
Medlem
kinky_Ms avatar
Under mensen föredrar jag att besöka de två andra hålen.
Citera
2010-09-08, 17:22
Medlem
Exakt, man har 3 hål att välja mellan. Kuken behöver lite variation, men menssex är ingen trevlig sådan, då får det hellre bli något av de andra hålen.
Citera
2010-09-08, 17:23
Medlem
PrickigKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
Och så några frågor till killar som läser den här tråden:

Nekar du en tjej sex om hon har mens?

Nekar du att slicka hennes mensfitta (om den är nytvättad)?

Gör en brud fel, om hon drar med sig en snubbe hem från krogen utan att berätta att hon har mens?

Yes
Japp
Helt klart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in