2010-09-08, 20:54
Medlem
areyous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
Och så några frågor till killar som läser den här tråden:

Nekar du en tjej sex om hon har mens?

Nekar du att slicka hennes mensfitta (om den är nytvättad)?

Gör en brud fel, om hon drar med sig en snubbe hem från krogen utan att berätta att hon har mens?
Ja, ja och återigen ja. Du kan inte vara fullt frisk.
Citera
2010-09-08, 21:08
Medlem
Vilken vidrig tråd, fan när man läste början av tråden blev man ju spyfärdig.
Citera
2010-09-08, 21:42
Medlem
Jag skiter fullständigt i om tjejen har mens eller inte när jag har sex med henne, av vad jag hört och av mina egna erfarenheter så blir tjejer bara kåtare när de har mens. Inget som helst problem för mig, blodfläckar är inget äckligt tycker jag, bara jag får duscha av mig sen, för det kanske inte är så fräscht att ha det efteråt.

Dock skulle jag aldrig, om kanske för väldigt mycket pengar, slicka en tjej med mens.
Citera
2010-09-08, 21:44
Medlem
Douloss avatar
"Man" tvingar honom helt enkelt. Ta ett stadigt tag runt hans huvud och säg "Nu slickar du mig, vare sig du vill eller inte"
Citera
2010-09-08, 21:54
Medlem
kmkmacs avatar
fyfan höll på att spy när jag läste..
Citera
2010-09-08, 23:21
Bannlyst
Citat:
Och så några frågor till killar som läser den här tråden:
  1. Nekar du en tjej sex om hon har mens?
  2. Nekar du att slicka hennes mensfitta (om den är nytvättad)?
  3. Gör en brud fel, om hon drar med sig en snubbe hem från krogen utan att berätta att hon har mens?
  1. Nej, ser inga problem alls.
  2. Haha nej för fan, jag har jobbat som slaktare och är van vid blodsmak och blodsdoft, gillar dessutom lite blodiga biffar med. Så jag ser inga problem med att slicka en blodig fitta.
  3. Ja, det gör hon. Hennes lakan kommer bli nedblodat. Hon borde gå hem till killen istället.
Citera
2010-09-08, 23:32
Medlem
Danni33s avatar
Alla killar som inte smakat sin egen sperma, men förväntar sig att tjejen ska svälja osv.. är mesar.
Alla killar som nekar en tjej till sex när hon har mens är inga riktiga män.
När man var 15 år kanske det är okej att tänka bläääh om mens. men när man e en vuxen man ska man förstå den kvinnliga kroppen och fatta att tjejen kommer blöda varje månad, att det är helt naturligt och bara lite blod, inge farligt alls.
Citera
2010-09-09, 00:16
Medlem
soulreapers avatar
Min erfarenhet är att tjejer är sjukt mycket kåtare när de har mens...Det är liksom bara lite blod så på TS 3 frågor svarar jag:
nej
nej
absolut inte, det är väl ändå inte av någon större vikt när det kommer till krogragg...
Citera
2010-09-09, 00:48
Medlem
the.maniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sl1ck3pott
Det är väl snarare tvärtom, man står där kåt och säger: "vafaan det är ju bara lite blod nog kan vi väl knulla för det"

Känns som kvinnan stänger igen butiken långt före mannen i det fallet

Det där känner jag igen.

Själv skulle jag aldrig strunta i sex på grund av mens, vad det gäller oralsex är jag lite tveksam till att gå längre än att slicka klittan.

Behöver hon säga nånting, om det är uttalat att man går hem för att ha sex så tycker jag att tjejen måste/bör säga det annars så får hon väl göra som hon vill.

Sist men inte minst, skärpning grabbar (och tjejer) det är bara lite blod, så jävla farligt kan det väl inte vara.
Citera
2010-09-09, 00:53
Medlem
the.maniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danni33
Alla killar som inte smakat sin egen sperma, men förväntar sig att tjejen ska svälja osv.. är mesar.
Alla killar som nekar en tjej till sex när hon har mens är inga riktiga män.
När man var 15 år kanske det är okej att tänka bläääh om mens. men när man e en vuxen man ska man förstå den kvinnliga kroppen och fatta att tjejen kommer blöda varje månad, att det är helt naturligt och bara lite blod, inge farligt alls.
Vad är din åsikt om tjejer som nekar sin kille sex när hon har mens då?
Citera
2010-09-09, 01:20
Bannlyst
Jävla Gud som gjorde oss tjejer som mest kåta när vi är blodiga och äckliga. Så opraktiskt!
Citera
2010-09-09, 01:40
Medlem
pappersflaskas avatar
Citat:
Hur får man honom att vilja ha menssex och att slicka mensfitta?
Det gör du inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in