Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-07, 20:21
  #1
Medlem
Eftersom det finns en tråd om hur man som kille ska få en tjej att vilja ha analsex, är det kanske dags för en tråd om hur man som tjej får sin kille att vilja ha sex under mensen? Som bonus kan vi slänga in denna fråga: Hur får man honom att vilja slicka mensfitta?

Själv har jag gärna sex med en kvinna som har mens. Hon brukar vara varmare i fittan då, och det är ganska skönt. Det luktar ibland lite blodigt (en lukt jag inte gillar) så jag föredrar att göra det med henne ovanpå, om mensen är riklig.

Jag har vid tillfälle slickat mensfitta, men då har det varit på en tjej vars mens just då inte var så riklig - typ på fjärde dagen, när det är mindre blod inblandat. Och så länge hon är ren och nytvättad kan jag stå ut med lite, lite blodsmak - särskilt om hon är riktigt kåt och verkligen vill bli slickad just då.

Ett tips för att det ska bli lite fräschare att slicka mensfitta är att man inte stoppar fingrar i fittan, utan att man smeker hennes g-punkt genom att föra in fingrarna i anus istället. Då slipper man släppa in luft i fittan (som får blodet att lukta mer). Att många kvinnor också gillar fingrar i stjärten är förstås en bonus i sammanhanget. Gillar hon det INTE, så får hon väl vara utan fingrarna just under mensen, tycker jag.

Hur vanligt är det att män nekar sex med en tjej under mensen? Jag kan själv inte begripa att någon skulle vara så sjåpig.

Mensfitta begriper jag om man inte vill slicka, liksom jag har förståelse för om inte alla kvinnor gillar att få sperma eller försats i munnen - man kan ha svårt för smak och konsistens.
Citera
2010-09-07, 20:24
  #2
Medlem
Och så några frågor till killar som läser den här tråden:

Nekar du en tjej sex om hon har mens?

Nekar du att slicka hennes mensfitta (om den är nytvättad)?

Gör en brud fel, om hon drar med sig en snubbe hem från krogen utan att berätta att hon har mens?
__________________
Senast redigerad av karlwikman 2010-09-07 kl. 20:37.
Citera
2010-09-07, 20:25
  #3
Medlem
Det finns väl både för och nackdelar, själv gillar jag inte att få ett blodbad i sängen
Citera
2010-09-07, 20:30
  #4
Medlem
Blodbad i sängen? Nej, men lägg er på ett mörkt badlakan, så är det lugnt med den saken...
Citera
2010-09-07, 20:33
  #5
Medlem
Jag har haft sex med några tjejer som haft mens, men det har aldrig blivit stora blodfläckar direkt.

Visst ett par små små på lakanen och sen lite blod på min kuk. Men ytterst lite. Jag har haft tur
Enligt min erfarenhet är tjejer 79% mer kåta under mensen också. Underbart.
Citera
2010-09-07, 20:41
  #6
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
Och så några frågor till killar som läser den här tråden:

Nekar du en tjej sex om hon har mens?

Nekar du att slicka hennes mensfitta (om den är nytvättad)?

Gör en brud fel, om hon drar med sig en snubbe hem från krogen utan att berätta att hon har mens?
antagligen
antagligen
ja


va äckligt. ett snäpp under att ha bajssex imo..
Citera
2010-09-07, 20:44
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
Och så några frågor till killar som läser den här tråden:

Nekar du en tjej sex om hon har mens?

Nekar du att slicka hennes mensfitta (om den är nytvättad)?

Gör en brud fel, om hon drar med sig en snubbe hem från krogen utan att berätta att hon har mens?

JA!
JA!
JA!
Citera
2010-09-07, 20:47
  #8
Medlem
origamis avatar
Nej fy helvete
Skulle aldrig göra det. Oj fyhelvete jag började må illa.
Skulle hellre bli stimulerad i analen som en man än slicka mensfitta.
Citera
2010-09-07, 20:48
  #9
Medlem
AlexOnTops avatar
Under en hel mensperiod (alltså under den ca. veckan/månad man har mens) avger man normalt ca 4 matskedar blod. Utbrett över en vecka är det inte särskilt mycket blod.
Och man blöder ju definitivt inte ständigt under hela veckan, det kommer i vågor.
Så om hon bara duschar innan och rengör lite med fingret i fittan så lär det ju inte blir minsta lilla blod på kuken/lakanen/fingrarna osv. Så brukade i alla fall jag göra och det fungerade alltid!

Det är bara blod, helt sjukt vad killar blir små fjollor när det kommer till mens
Citera
2010-09-07, 20:51
  #10
Medlem
Pie021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
Och så några frågor till killar som läser den här tråden:

Nekar du en tjej sex om hon har mens?

Nekar du att slicka hennes mensfitta (om den är nytvättad)?

Gör en brud fel, om hon drar med sig en snubbe hem från krogen utan att berätta att hon har mens?

beror på dag. skulle ej göra det första eller andra dagen men sen så skulle jag nog göra de.

vet ej har aldrig haft det läget så jag har egentligen ingen vetskap om det så säger möjligtvis men större chans att jag inte skulle göra de.

Det man inte vet lider man inte av. sen när man gör det så är det nog försent och då är det bara att fortsätta

fråga till dig nu. Min kompis sa att sex blir mycket skönare under mensen.
och om det skulle vara sant så skulle jag ej tveka på första punkten, man kan skippa sitt ego ibland och tänka på tjejen också.
Stämmer detta?
Citera
2010-09-07, 21:02
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
Det är bara blod, helt sjukt vad killar blir små fjollor när det kommer till mens

Jag tycker som du. Lite blod har aldrig hindrat mig från att knulla en tjej, that's for sure.

Sedan är det ju fråga om hur aptitlig fittan ser ut. Är hon orakad och har gått med binda hela dagen så att det är kladdigt och stinker, då tackar jag ju nej förstås. Men jag tackar generellt nej till ofräscha fittor, och det handlar inte om just mensen. En nytvättad och rakad mensfitta är helt klart fräsch nog!
__________________
Senast redigerad av karlwikman 2010-09-07 kl. 21:10.
Citera
2010-09-07, 21:06
  #12
Medlem
AlexOnTops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
Jag tycker som du. Lite blod har aldrig hitta mig från att knulla en tjej, that's for sure.

Sedan är det ju fråga om hur aptitlig fittan ser ut. Är hon orakad och har gått med binda hela dagen så att det är kladdigt och stinker, då tackar jag ju nej förstås. Men jag tackar generellt nej till ofräscha fittor, och det handlar inte om just mensen. En nytvättad och rakad mensfitta är helt klart fräsch nog!

Mycket bättre hygien med tampong, om man sköter det rätt. Då är det ju dessutom ännu mindre chans att det "ligger kvar" lite blod i fittan. Dessutom är det inte för mycket begärt att gå och tvätta sig innan sexet om man har mens.
Finns det fler än tanter och småflickor som fortfarande går runt med binda?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback